Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Stefan - 06-03-2014

ATP Stage voor Barcelona:

Thursday 29th May
Neutral Milk Hotel
Shellac
Föllakzoid
Moderat
The Ex

Friday 30th May
Loop
Slint
SBTRKT
Sharon Van Etten
Yamantaka // Sonic Titan

Saturday 31st May
Mogwai
Godspeed You! Black Emperor
Cut Copy
Superchunk
Hebronix


Primavera Sound - Willie - 06-03-2014

Goed, we hoeven dus bijna nergens anders meer heen, nu hopen op een betere locatie dan vorig jaar.


Primavera Sound - Stefan - 06-03-2014

Zoals ik het nu lees komt ATP Stage in het gebied van waar vroeger de main stage stond. En die wisselt af met Ray-Ban stage. Op Ray-Ban staat dan hopelijk Slowdive, Television, Darkside, The Dismemberent Plan etc. In het gebied waar sinds vorig jaar de main stage staat komt nog een 2e grote podium en daar komen dan de grote namen als Pixies, Arcade Fire, NIN, Kendrick Lamar, Disclosure. Foals etc. Ideaal dus mits ze een band als Slowdive daar niet neerzetten.


Primavera Sound - Bas - 06-03-2014

Stefan Wrote:In het gebied waar sinds vorig jaar de main stage staat komt nog een 2e grote podium en daar komen dan de grote namen als Pixies, Arcade Fire, NIN, Kendrick Lamar, Disclosure. Foals etc. Ideaal dus mits ze een band als Slowdive daar niet neerzetten.
was vorig jaar toch ook al zo met die atp daar?


Primavera Sound - Stefan - 06-03-2014

Bas Wrote:
Stefan Wrote:In het gebied waar sinds vorig jaar de main stage staat komt nog een 2e grote podium en daar komen dan de grote namen als Pixies, Arcade Fire, NIN, Kendrick Lamar, Disclosure. Foals etc. Ideaal dus mits ze een band als Slowdive daar niet neerzetten.
was vorig jaar toch ook al zo met die atp daar?
Ik was er vorig jaar niet dus ik weet niet helemaal hoe dat eruit zag, maar daar zat nog iets tussen toch of was dat helemaal open? Het zou er zo uit moeten kunnen gaan zien: https://www.google.es/maps/ms?msid=215397331928877796557.00044d921a67de515974a&msa=0&ll=41.40947,2.225804&spn=0.013695,0.01929


Primavera Sound - JorisR - 06-03-2014

Wow, dat ziet er onlogisch uit. Van wie komt dit?


Primavera Sound - Willie - 06-03-2014

Ja, dat is fijner t.o.v. vorig jaar.


Primavera Sound - Stefan - 06-03-2014

JorisR Wrote:Wow, dat ziet er onlogisch uit. Van wie komt dit?
Primavera forum. Maar het is afhankelijk van of ze toestemming krijgen om dan ook bij het main stage gedeelte een hoofdingang te maken. En zo onlogisch is het niet toch?


Primavera Sound - Bas - 06-03-2014

Stefan Wrote:
JorisR Wrote:Wow, dat ziet er onlogisch uit. Van wie komt dit?
Primavera forum. Maar het is afhankelijk van of ze toestemming krijgen om dan ook bij het main stage gedeelte een hoofdingang te maken. En zo onlogisch is het niet toch?
snap dit ook wel ja. gewoon podium draaien en dan kan dat makkelijk zo, op die enorme parkeerplaats. prima oplossing. (en in die hoek hoeven we dan toch bijna niet te wezen.)


Primavera Sound - JorisR - 06-03-2014

Bas Wrote:
Stefan Wrote:
JorisR Wrote:Wow, dat ziet er onlogisch uit. Van wie komt dit?
Primavera forum. Maar het is afhankelijk van of ze toestemming krijgen om dan ook bij het main stage gedeelte een hoofdingang te maken. En zo onlogisch is het niet toch?
snap dit ook wel ja. gewoon podium draaien en dan kan dat makkelijk zo, op die enorme parkeerplaats. prima oplossing. (en in die hoek hoeven we dan toch bijna niet te wezen.)

Ik dacht even in termen van publieksspreiding, wat allicht beter lukt met twee grootste podia verder uit elkaar. Maar met een ATP podium dichter bij Rayban en Pitchfork zou ik prima kunnen leven hoor.


Primavera Sound - Stefan - 06-03-2014

Je bent nu wel van die complete volksverhuizing af na een concert op main stage. Als 15.000 - 20.000 man bij die 2 podia blijft hangen en de andere helft zich verspreid over de andere 4 podia heb je perfecte publieksspreiding. Enige 'nadeel' is dat je straks 2 festivals binnen 1 festival hebt.


Primavera Sound - Uplift - 06-03-2014

Pfft, mocht de ATP stage staan tussen dat riet en die tribune, dan zou ik blind gaan en inderdaad drie dagen daar kamperen. Lekker afgezonderd van alle drukte. Je hoeft inderdaad letterlijk nergens anders heen met zo'n namen.

Maar vorig jaar hebben ze toch wel een groot deel van de meerwaarde van PS naar de kloten geholpen. ATP was het beste festivalpodium op aarde. Nu is dat Gloria of zo.


Primavera Sound - Stefan - 19-03-2014

En speciaal voor BB Future Islands op de donderdag!


Primavera Sound - BigBird - 19-03-2014

Stefan Wrote:En speciaal voor BB Future Islands op de donderdag!

WOOHAA!!

Zie ik ze mooi 2 keer in een week.


Primavera Sound - BigBird - 20-03-2014

Stefan Wrote:En speciaal voor BB Future Islands op de donderdag!

Inmiddels weggehaald van de FI site.


Primavera Sound - Martijn - 20-03-2014

Nu door Primavera aangekondigd, met daarbij ook nog Girl Band en FKA Twigs.


Primavera Sound - Snackbarharses - 20-03-2014

Ben ik de enige Primavera-ganger die niet wild wordt van Future Islands? Leuke zomerse pop, maar meer hoor ik er niet in.


Primavera Sound - Loov - 21-03-2014

Snackbarharses Wrote:Ben ik de enige Primavera-ganger die niet wild wordt van Future Islands? Leuke zomerse pop, maar meer hoor ik er niet in.

ik hoor er ook niks in. Vandaag nog geprobeerd.


Primavera Sound - Stefan - 03-04-2014

+ Hamilton Leithauser (solo project zanger The Walkmen)


Primavera Sound - Indiaantje89 - 03-04-2014

Stefan Wrote:+ Hamilton Leithauser (solo project zanger The Walkmen)
Gaaf Smile al ken ik zijn solo werk niet.


Primavera Sound - Martijn - 03-04-2014

Stelt vrij weinig voor, zeker als je het vergelijkt met the Walkmen.


Primavera Sound - Murdoc Niccals - 03-04-2014

Martijn Wrote:Stelt vrij weinig voor
Oordeel op basis van twee nummers?


Primavera Sound - Martijn - 03-04-2014

Murdoc Niccals Wrote:
Martijn Wrote:Stelt vrij weinig voor
Oordeel op basis van twee nummers?
Die eerste single deed mij vooral denken aan the Kooks, dat nieuwe liedje heb ik nog niet geluisterd.


Primavera Sound - Murdoc Niccals - 04-04-2014

Nieuw nummer zal waarschijnlijk beter bevallen.


Primavera Sound - Stefan - 11-04-2014

Donderdag programma op mainstage 1 en 2 (om en om zonder overlap): Grupo de Expertos, Real Estate, Midlake, Warpaint, St. Vincent, QOTSA, Arcade Fire, Disclosure.

En die eerste nare overlap is bekend: Slint overlapt gedeeltelijk met Deafheaven (en The National). Oh en NMH vs St. Vincent.