Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - MeneerDeVries - 29-01-2014

Hoe zit dit qua kaartverkoop? Wat betreft uitverkocht raken enzo. Ik wil het liefst dit weekend een kaartje kopen.


Primavera Sound - Snackbarharses - 29-01-2014

Dat gaat je normaal gesproken wel lukken. Vorig jaar was het geloof ik een maandje van tevoren uitverkocht.


Primavera Sound - Willie - 29-01-2014

MeneerDeVries Wrote:Damn. Ik heb vandaag met 5 vrienden serieuze plannen gemaakt om hierheen te gaan, en het lijkt er oprecht op dat dat gaat lukken. Dit moeten de beste 5 dagen van mijn leven gaan worden (dinsdagavond heen, zondag terug). Ik hoop een beetje dat ik het in totaal voor zo'n 500 euro moet gaan redden. Incl. vliegreis en verblijf.

voor als je niet per se in een hostel wil: www.way2stay.com voor 5 personen kan een appartement namelijk wel handig zijn en over het algemeen goedkoper dan een hotel. Ik heb hier afgelopen 4 jaar gebruik van gemaakt.


Primavera Sound - halfempty/full - 29-01-2014

Gezien deze line-up maar proberen een vergeefse poging doen vrienden te enthousiasmeren.


Primavera Sound - BigBird - 29-01-2014

Fuck vrienden, ik ga ook alleen.


Primavera Sound - Uplift - 29-01-2014

Precies. Je maakt daar ook vrij makkelijk vrienden.

En vriendinnen.


Primavera Sound - BigBird - 29-01-2014

Uplift Wrote:En vriendinnen.

Kijk, dit zijn de betere posts.


Primavera Sound - Fenderboy - 29-01-2014

Absoluut


Primavera Sound - Loov - 29-01-2014

Primavera vorig jaar geweest. Me niet verveeld; zoveel te zien. En er lopen genoeg Grazzers die alleen gaan dit jaar rond.


Primavera Sound - geluksknikker - 29-01-2014

BigBird Wrote:Fuck vrienden, ik ga ook alleen.

Ik ben er ook aan het denken, maar toch. Festivals blijven voor mij ook juist iets om te delen met anderen en het liefst vrienden. Maar ja, als de meeste niet verder komen als in "the national en arcade fire is wel leuk, maar die kunnen we ook nog wel ergens in Nederland zien", dan houdt het ook al snel op.


Primavera Sound - BigBird - 30-01-2014

geluksknikker Wrote:
BigBird Wrote:Fuck vrienden, ik ga ook alleen.

Ik ben er ook aan het denken, maar toch. Festivals blijven voor mij ook juist iets om te delen met anderen en het liefst vrienden. Maar ja, als de meeste niet verder komen als in "the national en arcade fire is wel leuk, maar die kunnen we ook nog wel ergens in Nederland zien", dan houdt het ook al snel op.

Ik ben ook alleen naar BKS geweest. Moet zeggen na 3 dagen had ik t ook wel gehad in mijn eentje, maar denk bij Primavera heb je meer aanspraak omdat het erg internationaal is. Je kan makkelijker met mensen een praatje maken (denk ik dan).


Primavera Sound - Snackbarharses - 30-01-2014

Klopt, de Engelsen/Ieren zijn erg spraakzaam en je maakt er makkelijk contact mee. De Spanjaarden zijn dan weer wat geslotener.

En als er nog een Primavera Graz-meeting geregeld moet worden, houd ik me aanbevolen.


Primavera Sound - RH80 - 30-01-2014

Jullie vergeten trouwens de grootste verrassing op de affiche: Stromae.


Primavera Sound - Willie - 30-01-2014

Die lijkt vooral geboekt om gratis de lokale bevolking te vriend te houden.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 30-01-2014

Willie Wrote:
MeneerDeVries Wrote:Damn. Ik heb vandaag met 5 vrienden serieuze plannen gemaakt om hierheen te gaan, en het lijkt er oprecht op dat dat gaat lukken. Dit moeten de beste 5 dagen van mijn leven gaan worden (dinsdagavond heen, zondag terug). Ik hoop een beetje dat ik het in totaal voor zo'n 500 euro moet gaan redden. Incl. vliegreis en verblijf.

voor als je niet per se in een hostel wil: www.way2stay.com voor 5 personen kan een appartement namelijk wel handig zijn en over het algemeen goedkoper dan een hotel. Ik heb hier afgelopen 4 jaar gebruik van gemaakt.


Ik heb op die site echt een perfecte kamer gevonden voor met z'n zessen(waarvoor bedankt), maar dan hebben we het probleem dat er in de beschrijving staat aangegeven 'No young groups". 6 Nederlanders van 17 en 18 jaar die naar een festival gaan worden daar wel afgewezen denk ik dan? Of zou het helpen om een nette mail te sturen dat wij nette muziekliefhebbers zijn die louter ergens willen slapen? Ik weet niet hoe oud jouw groep de afgelopen 4 jaar was.


Primavera Sound - Willie - 30-01-2014

Ja, ouder (hoewel 26-30 ook gewoon de boel kunnen slopen lijkt me, maar het gaat meer om burenoverlast), ik heb dat eigenlijk nog nooit eerder gezien, dus als dat er specifiek bij staat zou ik er inderdaad even een mailtje sturen, waarschijnlijk heeft de verhuurder een shitload aan klachten gehad, er is een serviceteam, ik zal je het e-mailadres van een contactpersoon pm-en, ik weet niet of ze er nog werkt, want van vorig jaar, maar proberen kan altijd.


Primavera Sound - Snackbarharses - 30-01-2014

En als het niet lukt heb je altijd nog het hostel Barcelona Urbany (www.barcelonaurbany.com) dat niet duur is en mooi tussen de binnenstad en festivalterrein ligt. Met 6 man kun je hier ook een 6 persoonskemer voor jullie groep boeken. Ikzelf ga voor de 6e keer naar dat hostel en het bevalt me er steeds prima.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 30-01-2014

Willie Wrote:Ja, ouder (hoewel 26-30 ook gewoon de boel kunnen slopen lijkt me, maar het gaat meer om burenoverlast), ik heb dat eigenlijk nog nooit eerder gezien, dus als dat er specifiek bij staat zou ik er inderdaad even een mailtje sturen, waarschijnlijk heeft de verhuurder een shitload aan klachten gehad, er is een serviceteam, ik zal je het e-mailadres van een contactpersoon pm-en, ik weet niet of ze er nog werkt, want van vorig jaar, maar proberen kan altijd.

Thanks. Ik heb het telefoonnummer gebeld, en ik kreeg een meisje aan de lijn die zelf ook in Barcelona zat. Zij ging het voor ons checken, en anders kijken of ze iets anders leuks had.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 30-01-2014

Snackbarharses Wrote:En als het niet lukt heb je altijd nog het hostel Barcelona Urbany (www.barcelonaurbany.com) dat niet duur is en mooi tussen de binnenstad en festivalterrein ligt. Met 6 man kun je hier ook een 6 persoonskemer voor jullie groep boeken. Ikzelf ga voor de 6e keer naar dat hostel en het bevalt me er steeds prima.

Ziet er opzich goed uit, maar van woensdag tot zondag bij "6 bed mixed dorm" zouden we dan 114 per persoon kwijt zijn als ik het zo bekijk. En volgens mij zitten we dan op zo'n slaapzaal, want de private room's staan daarbeneden op niet beschikbaar. Zou kunnen dat ik iets totaal verkeerd heb gelezen of ingevuld hoor.


Primavera Sound - Snackbarharses - 30-01-2014

Er zijn 4, 6 en 8 persoons kamers. Wijzelf zijn met een groep van 8 en gaan voor het laatste, wat betekent dat we een kamer voor onszelf hebben. Met een '6 bed mixed dorm' heb je dus je eigen kamer van 6 personen met eigen badkamer, slaapzaal is daarvoor wel een heel groot woord.


Primavera Sound - ahha - 30-01-2014

MeneerDeVries Wrote:
Willie Wrote:
MeneerDeVries Wrote:Damn. Ik heb vandaag met 5 vrienden serieuze plannen gemaakt om hierheen te gaan, en het lijkt er oprecht op dat dat gaat lukken. Dit moeten de beste 5 dagen van mijn leven gaan worden (dinsdagavond heen, zondag terug). Ik hoop een beetje dat ik het in totaal voor zo'n 500 euro moet gaan redden. Incl. vliegreis en verblijf.

voor als je niet per se in een hostel wil: www.way2stay.com voor 5 personen kan een appartement namelijk wel handig zijn en over het algemeen goedkoper dan een hotel. Ik heb hier afgelopen 4 jaar gebruik van gemaakt.


Ik heb op die site echt een perfecte kamer gevonden voor met z'n zessen(waarvoor bedankt), maar dan hebben we het probleem dat er in de beschrijving staat aangegeven 'No young groups". 6 Nederlanders van 17 en 18 jaar die naar een festival gaan worden daar wel afgewezen denk ik dan? Of zou het helpen om een nette mail te sturen dat wij nette muziekliefhebbers zijn die louter ergens willen slapen? Ik weet niet hoe oud jouw groep de afgelopen 4 jaar was.

Pff waar vind je zoveel leeftijdsgenoten die naar primavera willen, bij mijn vrienden zou ik waarschijnlijk niet verder dan het mega piratenfestijn komen laat staan dat ze interesse in primavera zouden hebben. (Anders gezegd ik ben enorm jaloers als ik wil gaan kan ik alleen het vliegtuig instappen ;P)


Primavera Sound - matthijs603 - 30-01-2014

Soms kan het ook een kwestie zijn van de juiste vrienden te enthousiasmeren voor bepaalde acts/festivals. Als ik iets heb ontdekt waarvan ik denk dat een vriend (of nog makkelijker: mijn vriendin) het wat zou kunnen vinden, dan duw ik het gewoon door hun strot. Zo nu en dan werkt dat (maar het komt eenmaal op een festival ook voor dat ik zelf concessies doe of even alleen ergens ga kijken).

Hoewel ik wel alleen op reis ben gegaan, zou ik alleen naar een festival toch niet direct zien zitten. Maar blijkbaar kan dat dus wel gewoon.


Primavera Sound - ahha - 30-01-2014

Op lowlands heb ik inderdaad ook vaak alleen bij optredens staan kijken, maar om nu in mijn eentje naar Barcelona te vliegen daar moet ik nog maar even mee wachten.


Primavera Sound - Loov - 30-01-2014

Vorig jaar dus ook voor het eerst alleen naar Primavera geweest: was goed te doen en erg leuk. Best Kept Secret of Lowlands zou ik niet zo snel alleen doen.


Primavera Sound - halfempty/full - 31-01-2014

ahha Wrote:Op lowlands heb ik inderdaad ook vaak alleen bij optredens staan kijken, maar om nu in mijn eentje naar Barcelona te vliegen daar moet ik nog maar even mee wachten.

Ik heb hetzelfde. Ik vind het heerlijk om delen van een dag op een festival alleen door te brengen, maar 3 dagen is mij te lang. En ik maak denk ik niet zo makkelijk vrienden daar vanuit het niets.