Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - JorisR - 28-01-2014

Ik moest de poster even helemaal laten inwerken, maar wow, wat een absurde hoeveelheid goede namen bij elkaar, met geijktere headliners of niet. Betaalbare vliegtickets voor als je alleen lang weekend wilt, zijn lastig te vinden ivm. Hemelvaartsweekeinde. Een volle week was ik niet van plan dit jaar.


Primavera Sound - JorisR - 28-01-2014

Van Pitchfork, de dagen voor het festival, let op El Teatro Latino op woensdag.

Monday, May 26
- Apolo: Darren Hayman & the Trial Separation, The Free Fall Band, Tigercats
Tuesday, May 27
- Apolo: Antibalas, Chicha Libre
Wednesday, May 28
- Parc del Fòrum: Él Mató a un Policía Motorizado, Fira Fem, Holy Ghost!, Sky Ferreira, Stromae, Temples
- Apolo: The Brian Jonestown Massacre, Har Mar Superstar, Holy Ghost! DJs, Niña Coyote eta Chico Tornado
- La [2] de Apolo: Showcase La Castanya: Aries, Beach Beach, Me and the Bees
- Teatre Principal: Jamie xx & friends
- El Teatro Latino: The Ex, Full Blast, Paus, Shellac

Sunday, June 1
- Apolo: Chromeo, Cloud Nothings, Dave P, Ty Segall, Vàlius
- La [2] de Apolo: Showcase BCore: Cuello, Fuckin’ Bollocks, No More Lies
- BARTS: Angel Olsen, Grouper, Joana Serrat, Juana Molina
- Els Vermuts del Primavera (Parc de la Ciutadella): Berlinist, Boogarins, Dum Dum Girls, Hospitality, La Sera, The Mark Eitzel Ordeal


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

Fuck. Woensdag Teatre Principal en zondag twijfelen tussen BARTS of Apolo.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Omg en dan krijg je BJM er ook nog bij!


Primavera Sound - Stefan - 28-01-2014

- BARTS: Angel Olsen, Grouper, Joana Serrat, Juana Molina

dit is ook niet vervelend.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Loov Wrote:Fuck. Woensdag Teatre Principal en zondag twijfelen tussen BARTS of Apolo.
Het mooie is dat BARTS en de Apolo naast elkaar liggen, ik kon op zondag prima switchen tussen die 2.


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

Snackbarharses Wrote:
Loov Wrote:Fuck. Woensdag Teatre Principal en zondag twijfelen tussen BARTS of Apolo.
Het mooie is dat BARTS en de Apolo naast elkaar liggen, ik kon op zondag prima switchen tussen die 2.

Maar jij hebt toch zo'n VIP ticket waarmee je legaal mag voordringen? Zou mooi zijn om af te sluiten met Angel Olsen, Grouper en dan Ty Segall.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Loov Wrote:
Snackbarharses Wrote:
Loov Wrote:Fuck. Woensdag Teatre Principal en zondag twijfelen tussen BARTS of Apolo.
Het mooie is dat BARTS en de Apolo naast elkaar liggen, ik kon op zondag prima switchen tussen die 2.

Maar jij hebt toch zo'n VIP ticket waarmee je legaal mag voordringen? Zou mooi zijn om af te sluiten met Angel Olsen, Grouper en dan Ty Segall.
Klopt, maar op zondag was die niet eens nodig. Echt schandalig hoe weinig mensen een Come op waarde wisten te schatten. Op de dag van Parquet Courts was ik wel blij dat ik legaal mocht voordringen.


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

Andy Stott(!!!), Darkside, SBTRKT, Laurent Garnier, Moderat, Jamie XX, Haxan Cloak (!!!), Vatican Shadow (!!!), Purient (!!!). Ik tel weinig slechte electronica namen op een verdwaalde Disclosure...


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

Damn.. Andy Stott en Haxan Cloak. Hopelijk Haxan Cloak gewoon Audiotori samen met Colin Stetson..


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Ja, ook de electronicaprogrammering is om je vingers bij af te likken.


Primavera Sound - Stefan - 29-01-2014

Maar waar is Bradford Cox?!


Primavera Sound - Sphinx - 29-01-2014

Hoop toch dat ik mijn ouders kan overtuigen hierheen te gaan ipv naar Rock Werchter. Wat een lineup.

E: Aiii shit. Die data is echt een probleem. Sad


Primavera Sound - Uplift - 29-01-2014

Ja.

Fuck, ik ga moeten gaan he. Dit is terug 2009 of 2011 niveau, denk ik. Zelfs al zag ik het merendeel van de acts en komt er nog veel in kleine zalen... veel te veel goeie underground shit die 'early bird' gewijs wordt geprogrammeerd.

Godverdomme. Loov en Willie, we PM'en nog wel!

Ik bedoel: lees ik dat goed, of staat fucking Yamantaka daar ook tussen??

Zo meteen maak ik een lijstje van de fap fap fap namen.


Primavera Sound - Loov - 29-01-2014

Man we hebben toch helemaal geen tijd voor Graz meeting met deze line-up? Wink


Primavera Sound - Uplift - 29-01-2014

Zeker niet als ik naar de Primavera Pro conferentie ga. Wel nog eens zien dat ik daarvoor genoeg geld bijeen scharrel.


Primavera Sound - Loov - 29-01-2014

Wat ik hoor van die Primavera Pro is dat het een beetje allemaal net niet is. Wel bier voor 1 euro. Maar goed..


Primavera Sound - Uplift - 29-01-2014

Netwerken, Loov. Netwerken.


Primavera Sound - Uplift - 29-01-2014

Okee, fap fap fap namen:

Colin Stetson, Julio Bashmore, Andy Stott, Slint (okee dan maar), Body/Head, The War on Drugs, Deafheaven, Factory Floor, Lee Ranaldo, Wolf Eyes, Haxan Cloak, Yamantaka, Demdike Stare, Vatican Shadow, Caetano Veloso, GYBE, Blixa Bargeld. Natuurlijk vergeet ik er nog.

Moeilijk om nu al te beslissen. Objectief gezien moet ik er heen; veel meer dingen die nog op mijn to do lijstje staan dan vorig jaar en waarvan de kans geringer is dat ze in het late najaar een boel clubshows doen.

Anderzijds is het een pak geld (zelfs al krijg ik een accreditatie) en consumeer ik niet graag optredens. Ik zal hier nog even moeten over delibereren.


Primavera Sound - Snackbarharses - 29-01-2014

Het mooie is ook gewoon dat de uiteindelijke lineup gewoon veel beter is dan al die fake-posters die we voorbij hebben zien komen...


Primavera Sound - Gunnar - 29-01-2014

Beste festivalaffiche die ik in jaren zag, tel per dag 20+ namen die ik zou willen zien.
Volgens de huidige vakantieplannen zit ik rond die tijd in Portugal, eens kijken of mevrouw Gunnar te porren is voor een alternatief reisschema.

Overigens is ook Optimus in Porto een serieuze optie, iemand enig idee wanneer daar de volledige line-up van bekend wordt?


Primavera Sound - Aron - 29-01-2014

Gunnar Wrote:Beste festivalaffiche die ik in jaren zag, tel per dag 20+ namen die ik zou willen zien.
Volgens de huidige vakantieplannen zit ik rond die tijd in Portugal, eens kijken of mevrouw Gunnar te porren is voor een alternatief reisschema.

Overigens is ook Optimus in Porto een serieuze optie, iemand enig idee wanneer daar de volledige line-up van bekend wordt?
7 februari, dacht ik.


Primavera Sound - Martijn - 29-01-2014

Hoop dat de editie in Porto op 7 februari qua line-up een volwaardig alternatief blijkt te zijn, komt me qua tijd en geld sowieso wel beter uit.


Primavera Sound - Stefan - 29-01-2014

Martijn Wrote:Hoop dat de editie in Porto op 7 februari qua line-up een volwaardig alternatief blijkt te zijn, komt me qua tijd en geld sowieso wel beter uit.
Mwah is meestal wel een pak minder. Arcade Fire en NIN staan er sowieso niet, maar dat zijn ook niet perse de namen waarvoor je naar Primavera gaat.


Primavera Sound - MeneerDeVries - 29-01-2014

Damn. Ik heb vandaag met 5 vrienden serieuze plannen gemaakt om hierheen te gaan, en het lijkt er oprecht op dat dat gaat lukken. Dit moeten de beste 5 dagen van mijn leven gaan worden (dinsdagavond heen, zondag terug). Ik hoop een beetje dat ik het in totaal voor zo'n 500 euro moet gaan redden. Incl. vliegreis en verblijf.