Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Die vrijdag is trouwens de geniaalste festivaldag sinds ik naar PS ga. Maar dat wordt ook de dag van de meeste pijnlijke keuzes ooit.


Primavera Sound - Enzo - 28-01-2014

matthijs603 Wrote:
Snackbarharses Wrote:Maar we mogen pas echt juichen als Uplift deze lineup heeft goedgekeurd...

Alleen maar reünies en dingen die je ook wel ergens anders kan zien
Maar toch niet zoveel in drie dagen.


Primavera Sound - Mantra - 28-01-2014

Waarom is dit festival zo goed? Verkoopt het rap uit? Veel hollanders? :-) merci.


Primavera Sound - BigBird - 28-01-2014

Kut die wil ik wel graag zien future Islands . Ander show in buurt meepakken.


Primavera Sound - Beans - 28-01-2014

In verband met school kan ik nog géén Primavera's bezoeken. Pijnlijk om dan een dergelijke line up te zien. Ik hoop dat BKS hier het een en ander van kan meepikken.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Mantra Wrote:Waarom is dit festival zo goed? Verkoopt het rap uit? Veel hollanders? :-) merci.
Verkoopt meestal wel uit, maar niet snel. Het aantal Hollanders valt mee, de grootste buitenlandse inbreng komt van de Britse eilanden.


Primavera Sound - BigBird - 28-01-2014

Ook geen grimes, diiv en Interpol. Die laatste wel verwacht.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Voor DIIV en Interpol waren concreet toch geen tourplannen bekend in Europa die tijd? Ik had Man or Astro-Man? juist wel verwacht.


Primavera Sound - Murdoc Niccals - 28-01-2014

Mantra Wrote:Waarom is dit festival zo goed? Verkoopt het rap uit? Veel hollanders? :-) merci.
Kijk eens naar de line-up.


Primavera Sound - BigBird - 28-01-2014

Ook geen Damien Jurado en Broken Bells


Primavera Sound - Stefan - 28-01-2014

Er ontbreekt genoeg. Een TV on the Radio bijv. Maar pfff jezus ik ga nu al 3 dagen rondrennen en heel veel missen. Superchunk, NMH, Slint, Godspeed, Television en Loop aahh briljant dit. Oh vergeet ik even Slowdive.


Primavera Sound - BigBird - 28-01-2014

Stromae, Sky Ferreirera en nog paar spelen woensdag. Is dat geen officiële dag?


Primavera Sound - Willie - 28-01-2014

Wel een officiele dag, niet op het festivalterrein (hoewel vorig jaar weer wel), net zoals de zondag.

Hoe ze dat gaan inkleden is elk jaar weer anders, een aantal van die optredens vinden plaats in venues in Barcelona, maar ook een podium ergens midden in de stad is een optie.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Er zijn is op woensdag altijd een klein pré-festivalletje en zondag een klein afsluitend festivalletje. En dan zijn er nog optredens in zaaltjes in de stad waar je met je kaartje toegang tot hebt, normaal altijd op maandag t/m woensdag en zondag.


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

BigBird Wrote:Stromae, Sky Ferreirera en nog paar spelen woensdag. Is dat geen officiële dag?

Jawel en zelfs op het festival terrein maar gratis toegankelijk voor iedereen. Vaak veel local's die even komen kijken.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

En ook die optredens zijn de moeite waard, buiten de 3 reguliere festivaldagen om heb ik daar vorig jaar nog Deerhunter, The Breeders, Parquet Courts en Come gezien.


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

Snackbarharses Wrote:En ook die optredens zijn de moeite waard, buiten de 3 reguliere festivaldagen om heb ik daar vorig jaar nog Deerhunter, The Breeders, Parquet Courts en Come gezien.

Ik heb geen zin om zo lang in die rij te gaan staan. Zit ik liever ergens in een bar.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Loov Wrote:
BigBird Wrote:Stromae, Sky Ferreirera en nog paar spelen woensdag. Is dat geen officiële dag?

Jawel en zelfs op het festival terrein maar gratis toegankelijk voor iedereen. Vaak veel local's die even komen kijken.
Dat is dus niet altijd zo, zoals Willie ook al aangeeft. Eén jaar waren die optredens in de Poble Espanyol en was het alleen toegankelijk met kaartje.


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

Snackbarharses Wrote:
Loov Wrote:
BigBird Wrote:Stromae, Sky Ferreirera en nog paar spelen woensdag. Is dat geen officiële dag?

Jawel en zelfs op het festival terrein maar gratis toegankelijk voor iedereen. Vaak veel local's die even komen kijken.
Dat is dus niet altijd zo, zoals Willie ook al aangeeft. Eén jaar waren die optredens in de Poble Espanyol en was het alleen toegankelijk met kaartje.

Ah okay. Vorig jaar mijn eerste editie vandaar.. Maar met Stromea richten ze zich toch wel op dat gratis lokale publiek?


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

Loov Wrote:
Snackbarharses Wrote:En ook die optredens zijn de moeite waard, buiten de 3 reguliere festivaldagen om heb ik daar vorig jaar nog Deerhunter, The Breeders, Parquet Courts en Come gezien.

Ik heb geen zin om zo lang in die rij te gaan staan. Zit ik liever ergens in een bar.
Dat valt toch wel mee? Die rij liep meestal wel lekker vlot door en op de portal had je ook de mogelijkheid om te reserveren.


Primavera Sound - Martijn - 28-01-2014

De komende dagen toch nog maar even hard op zoek naar een enigszins betaalbaar vliegticket naar Barcelona.


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

Snackbarharses Wrote:
Loov Wrote:
Snackbarharses Wrote:En ook die optredens zijn de moeite waard, buiten de 3 reguliere festivaldagen om heb ik daar vorig jaar nog Deerhunter, The Breeders, Parquet Courts en Come gezien.

Ik heb geen zin om zo lang in die rij te gaan staan. Zit ik liever ergens in een bar.
Dat valt toch wel mee? Die rij liep meestal wel lekker vlot door en op de portal had je ook de mogelijkheid om te reserveren.

Hmm.. dit jaar toch maar 'n keer proberen dan.


Primavera Sound - Willie - 28-01-2014

Ik koos ook meestal voor de bar, maar nu toch ook maar eens wat uitzoeken, wat een portal is bijvoorbeeld Big Grin


Primavera Sound - Loov - 28-01-2014

Willie Wrote:Ik koos ook meestal voor de bar, maar nu toch ook maar eens wat uitzoeken, wat een portal is bijvoorbeeld Big Grin

Lol idd, die portal moet ik ook maar eens vinden. Vorig jaar toen ik thuis kwam er pas achtergekomen dat, dat Auditori gewoon naast/op het festival terrein ligt en niet ergens midden in de stad.


Primavera Sound - Snackbarharses - 28-01-2014

https://portal.primaverasound.com/

Kun je onder meer reserveren voor optredens in de Auditori, direct naast het festivalterrein...