Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Snackbarharses - 13-01-2014

matthijs603 Wrote:
JorisR Wrote:
BigBird Wrote:Nog nooit gehoord van Television, wat hebben die bijgedragen aan de muziekwereld vroeger?

Gast...

Wat is dit nou voor een reactie.
De reactie die ik ook in mijn hoofd had toen ik de comment van BigBird las. Inderdaad een flinke omissie in zijn muzikale referentiekader, maar niet iedereen kan alles kennen... ;-)


Primavera Sound - Uplift - 13-01-2014

Ik ken die ook enkel van naam, hoor. Zal me erin verdiepen als de kans zich voor doet om hen live te zien.


Primavera Sound - JorisR - 13-01-2014

En ik maar denken dat Television en zeker Marquee Moon wel tot de algemene muzikale ontwikkeling van de gemiddelde Grazzer behoorden. Zou wel moeten natuurlijk. Smile


Primavera Sound - Enzo - 13-01-2014

JorisR Wrote:En ik maar denken dat Television en zeker Marquee Moon wel tot de algemene muzikale ontwikkeling van de gemiddelde Grazzer behoorden. Zou wel moeten natuurlijk. Smile
Jij komt hier niet zo vaak meer zeker. ;-)


Primavera Sound - Aron - 13-01-2014

JorisR Wrote:En ik maar denken dat Television en zeker Marquee Moon wel tot de algemene muzikale ontwikkeling van de gemiddelde Grazzer behoorden. Zou wel moeten natuurlijk. Smile
Verwonderd me inderdaad ook sterk. Toch één van dé platen uit de New Yorkse punkscene. Een band die eens niet alleen ramde en breinloos rondliep. Briljante plaat, één van de beste van de jaren 70 voor mijn part. Helaas ook een pak drugproblemen gehad, en volledig van de radar verdwenen omdat ze juist niet your typical NY-punk band waren.


Primavera Sound - Snackbarharses - 13-01-2014

Aron Wrote:
JorisR Wrote:En ik maar denken dat Television en zeker Marquee Moon wel tot de algemene muzikale ontwikkeling van de gemiddelde Grazzer behoorden. Zou wel moeten natuurlijk. Smile
Verwonderd me inderdaad ook sterk. Toch één van dé platen uit de New Yorkse punkscene. Een band die eens niet alleen ramde en breinloos rondliep. Briljante plaat, één van de beste van de jaren 70 voor mijn part. Helaas ook een pak drugproblemen gehad, en volledig van de radar verdwenen omdat ze juist niet your typical NY-punk band waren.
Inderdaad. Maar laat de grazzers die dit nog moeten checken nou niet denken dat het hier om een punkplaat gaat.


Primavera Sound - matthijs603 - 13-01-2014

Gechecked (ik kende het ook niet). Absoluut een fijne plaat, ja.


Primavera Sound - Willie - 13-01-2014

Poeh, beetje passen en meten (prijzen vliegtickets vlogen alle kanten op, hoe langer ik zou gaan, hoe goedkoper, maar in mijn eentje had ik daar dan ook weer niet zo'n trek in) maar ik heb net alles geboekt,


Primavera Sound - BigBird - 13-01-2014

Wel laat zeg. Mijn vliegticket in sep al geboekt, hotel ook. Ik ben er een week in totaal, wordt m'n eerste keer Barca.


Primavera Sound - Willie - 13-01-2014

Niet later dan anders, hoef ik tenminste niet zo lang te wachten Big Grin

Waren nog zat 1 persoonskamers in de hostels.


Primavera Sound - Stefan - 13-01-2014

In september zijn vliegtickets toch echt heel duur?


Primavera Sound - BigBird - 13-01-2014

Transavia had vroegboekkortingen, heb 90 euro retourtje betaald.


Primavera Sound - Stefan - 13-01-2014

Cheap. Kan nu ook nog wel, maar dan moet je een week naar Barcelona.


Primavera Sound - Willie - 13-01-2014

74 euro was voor mij de goedkoopste optie, maandag voor Primavera heen, dinsdag er na terug, maar ik wilde geen 8 overnachtingen.


Primavera Sound - Stefan - 13-01-2014

Nee precies, wat je bespaart op de vlucht ben je weer kwijt aan hotel. De eerste keer dat ik ging ook de fout gemaakt om voor het festival in 3 dagen de hele stad te zien. We waren kapot voor het festival begon. Eerst maar eens afwachten of er op de woensdag en zondag wel weer grote concerten gepland staan.


Primavera Sound - Loov - 14-01-2014

Ik moet ook nog boeken. Maar voordeel is, is dat ik gratis kan overnachten. Inmiddels al stuk of 10x in Barcelona geweest dus doe overdag eigenlijk helemaal niks. Als er mensen lang en alleen in Barca zijn kunnen we wel keer ergens even wat eten en drinken.


Primavera Sound - Loov - 14-01-2014

Ook als ze kort en alleen in Barcelona zijn hoor.


Primavera Sound - Loov - 14-01-2014

Ook als ze niet alleen zijn.


Primavera Sound - Uplift - 14-01-2014

Santé, Loov!

Ik ga misschien ook wel. Kan ook laat beslissen i.v.m. gratis logement + er is een brugweekend van liefst vier dagen tijdens Primavera en aansluitend ook nog eens het Pinksterweekend. Kan een goeie vakantie worden, potentieel.

Eerst die line-up checken.


Primavera Sound - Willie - 14-01-2014

Ah, dat zie ik nu allemaal pas, hemelvaart valt tijdens Primavera, dat verklaart wel de prijzen van de vliegtickets.


Primavera Sound - Snackbarharses - 14-01-2014

Dinsdag heen, dinsdag terug is het goedkoopst als je wilt vliegen. Valt ook perfect met de concertjes die in het kader van Primavera voor het festival plaatsvinden en nog 2 dagen chillen in Barcelona na afloop is ook nooit weg.


Primavera Sound - Loov - 14-01-2014

Heb nu een ticket voor 95 euro van 26 mei t/m 3 juni vanuit Amsterdam zo Tilburg in.


Primavera Sound - BigBird - 19-01-2014

El 80% de las bandas del cartel no han tocado antes en el PS y proceden de todos los continentes. #PS14


Primavera Sound - BigBird - 19-01-2014

En el cartel hay varios artistas que superan las siete décadas y otros que actuarán con permiso paterno #PS14


Primavera Sound - Beans - 19-01-2014

BigBird Wrote:El 80% de las bandas del cartel no han tocado antes en el PS y proceden de todos los continentes. #PS14
Ik heb het vertaald met google translate. Er zien hier mensen die geen spaans kunnen lezen BigBird Wink
Maar is dit dan eigenlijk goed nieuws of niet? De 28ste zullen we meer weten.