Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Bas - 16-12-2012

Enzo Wrote:Ik lees af en toe op het forum van de website; daar stond dat de organisatie dit jaar wat meer moeite heeft om bands te boeken, de crisis en de druk op het budget en tegelijkertijd onverminderd hoge gages spelen daar een rol in.
klopt. maar aan de andere kant blogt een van de directeuren constant dat dit het #bestfestivalever wordt enzo. beetje tegenstrijdige berichten. maar met wat er toert en met hun keuzes en budget, denk ik dat het wel goed gaat komen.


Primavera Sound - BigBird - 30-12-2012

Er is een poster gelekt, met oa Daft Punk, Nick Cave, Eels, Fuck Buttons, Alt-J, Django Django, Sabadoh, Tame Impala, Diiv, Deerhoof, Ty Segall, Grizzly Bear.

http://festileaks.com/festival-geruchten-nieuws/primavera-sound-2013-poster/

nep?


Primavera Sound - geluksknikker - 30-12-2012

Zijn in ieder geval allemaal namen die je ook op primavera zou verwachten, met als verrassing Daft Punk.


Primavera Sound - Bas - 30-12-2012

denk fake. aangezien ze in een keer met alle namen zouden komen. dit is de helft van wat er normaal komt. en er zit niks spaans bij, terwijl ze normaal best wel wat lokaal spul hebben.


Primavera Sound - Karel - 30-12-2012

lay-out foutje links van liars (dat streepje, ja)

voor de rest wel netjes. staan toch wat namen op die ik een maand later op onze festivals hier zou willen zien verschijnen.


Primavera Sound - Martijn - 30-12-2012

Dat zou wel echt een fantastische line-up zijn, maar het lijkt mij sterk dat ze vrijwel iedereen die tourt en op Primavera past zouden hebben.


Primavera Sound - JohnDoe - 30-12-2012

Oeh Ulrich Schnauss. En nog veel meer lekkers.


Primavera Sound - Eraser - 30-12-2012

fake. zo'n waslijst toppers heeft zelfs primavera nooit gehad. het zou me niet verbazen als de helft ervan effectief komt, maar er staan sowieso geruchten tussen die er niet zullen zijn.


Primavera Sound - Uplift - 30-12-2012

We zullen zien..; ze kondigden denk ik wel aan de affiche in één keer bekend te zullen maken.

Ergens hoop ik dat het niet zo goed als als deze 'lek'. Anders kan ik niet anders dan gaan, en liggen mijn vakantieplannen wat in duigen. Bovendien mik ik ook al op Sonar twee weken nadien... anderzijds kunnen de beste Primaveranamen ook wel op Roskilde staan, terwijl zalen als Trix en Botanique rond die tijd veel vette shit à là Om ongetwijfeld zullen programmeren.

We zullen zien dus.


Primavera Sound - Enzo - 31-12-2012

'Deerhof', te weinig electronisch, hiphop en Spaans. En geen Shellac. :-)
Lijkt mij iemands persoonlijke wish list...


Primavera Sound - Snackbarharses - 31-12-2012

Lijkt mij ook nep, vooral vanwege de spelfouten: Red Sparrowes, Deerhof en Daughter.


Primavera Sound - Eraser - 31-12-2012

Uplift Wrote:We zullen zien..; ze kondigden denk ik wel aan de affiche in één keer bekend te zullen maken.

Ergens hoop ik dat het niet zo goed als als deze 'lek'. Anders kan ik niet anders dan gaan, en liggen mijn vakantieplannen wat in duigen. Bovendien mik ik ook al op Sonar twee weken nadien... anderzijds kunnen de beste Primaveranamen ook wel op Roskilde staan, terwijl zalen als Trix en Botanique rond die tijd veel vette shit à là Om ongetwijfeld zullen programmeren.

We zullen zien dus.


Les Nuits Botanique heeft er altijd wel een paar van primavera


Primavera Sound - Uplift - 31-12-2012

mm had inderdaad niet op die fouten gelet. Shellac is de enige bevestigde naam behalve Blur.
Net als die fake Coachella poster ziet het er voor het overige erg plausibel uit. Maar dit jaar doe ik dus liever geen Primavera, al vrees ik dat het alweer van niet anders kunnen zal zijn...


Primavera Sound - Snackbarharses - 31-12-2012

Uplift Wrote:mm had inderdaad niet op die fouten gelet. Shellac is de enige bevestigde naam behalve Blur.
Net als die fake Coachella poster ziet het er voor het overige erg plausibel uit. Maar dit jaar doe ik dus liever geen Primavera, al vrees ik dat het alweer van niet anders kunnen zal zijn...
Bij mijn weten is Shellac nog niet bevestigd.


Primavera Sound - Uplift - 31-12-2012

wel op hun Last.fm pagina

Ze staan daar gewoon elk jaar, hoor.


Primavera Sound - Snackbarharses - 31-12-2012

Uplift Wrote:wel op hun Last.fm pagina

Ze staan daar gewoon elk jaar, hoor.
Dat weet ik, maar op last.fm kan iedereen een band aan een lineup toevoegen, zonder dat er wat bevestigd is. Ze zullen er wel weer gewoon staan, maar buiten Blur is er offcieel nog niets bekend.


Primavera Sound - Karel - 08-01-2013

23 januari meer info:

[Image: BAFztKmCYAAk_CI.jpg]


Primavera Sound - WeckoJ - 08-01-2013

Is dat ook een soort van persconferentie ala pinkpop?


Primavera Sound - Uplift - 08-01-2013

Ja. Twee jaar geleden zaten we op de oude Graz te huilen van plezier naarmate de tweets binnen kwamen...

Iets vertelt mij dat ik mijn vakantieplannen over 15 dagen nog maar eens overhoop zal mogen gooien...


Primavera Sound - BigBird - 08-01-2013

Volgens mij komt Coachella die week ook met het programma. Zullen wel wat namen tussen zitten die nog goed stil zijn gehouden.


Primavera Sound - Bas - 08-01-2013

Karel Wrote:23 januari meer info:

[Image: BAFztKmCYAAk_CI.jpg]
ja, was al poosje bekend. aan het aftellen..


Primavera Sound - geluksknikker - 08-01-2013

Bij een heel goed programma dit jaar ook maar eens gaan. Al zo vaak in Barcelona geweest, maar nog nooit op primavera.


Primavera Sound - Martijn - 08-01-2013

Zou heel graag gaan, maar met in de week na Primavera de laatste tentamenweek lijkt het mij geen al te strak plan.


Primavera Sound - Willie - 08-01-2013

Martijn Wrote:Zou heel graag gaan, maar met in de week na Primavera de laatste tentamenweek lijkt het mij geen al te strak plan.

Met je boek op het strand of in het park liggen is geen straf hoor, alleen zorgen dat je bij het afvoerputje van het festival wegblijft ;-)


Primavera Sound - Willie - 11-01-2013

Geboekt.