Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



RE: Primavera Sound - Enzo - 30-05-2019

(30-05-2019, 13:04)Wailer Wrote: Veel plezier aan alle primaveragangers!



RE: Primavera Sound - greenlander - 30-05-2019

Eens met de indrukken van Thomas wbt Meuko Meuko en Hatchie, met daarbij de toevoeging dat tijdens Big Red Machine het publiek echt dramatisch was. Inclusief mensen die met hun rug naar het podium stonden, terwijl we toch vrij vooraan stonden. Hopelijk waren dat voornamelijk mensen die op de gratis dag afkwamen, anders zit ik morgen weer in het vliegtuig. En ik vond het muzikaal ook nergens op slaan eigenlijk, dit doen ze er duidelijk maar een beetje bij.

Dinsdag zag ik nog een zeer goede, bijna vermeldenswaardige show, van Cate Le Bon en (bij toeval) een uitstekend We Will Fall, wat Kalters denk ik zou omschrijven als “deconstructed club”. Enorm wil zin in de eerste echte dag zo!


RE: Primavera Sound - JorisR - 30-05-2019

(30-05-2019, 13:21)Enzo Wrote:
(30-05-2019, 13:04)Wailer Wrote: Veel plezier aan alle primaveragangers!

Dank jullie! Bij Big Red Machine was het inderdaad een groot praatcafé, maar dat is vaker op die eerste (gratis) avond. Justin Vernon en co. dwongen de aandacht dan ook niet af, want nogal saaie set.

Plan Primavera dag 1: Bridget St. John, Julien Baker, Soccer Mommy, Stephen Malkmus, Shonen Knife, Christine &amp; The Queens, Courtney Barnett (of Nas), Guided By Voices, Erykah Badu, FKA Twigs.

Zoiets.


RE: Primavera Sound - matthijs603 - 30-05-2019

Veel plezier allemaal! Krijg hier extra veel zin van om morgen ook zelf lekker op een festival met veel dezelfde namen te zitten.


RE: Primavera Sound - hythloth - 30-05-2019

Ik draag vandaag een roze Sunbather t-shirt, dus zeg gerust hallo!


RE: Primavera Sound - Kalters - 30-05-2019

Clara en Linn da Quebrada (!) waren erg goed gisteren. Lolina was interessant, maar mij iets te fragmentarisch.


RE: Primavera Sound - Piet Knaak - 30-05-2019

Veel plezier Primavera gangers.


RE: Primavera Sound - Snackbarharses - 30-05-2019

Voor mij is het begonnen met Bridget St. John. Ingetogen breekbare liedjes op akoestische gitaar en cello. En nu Julien Baker. Allebei in de Auditori, wat mooi dat dit festival zo'n theater heeft.


RE: Primavera Sound - pudpong3 - 30-05-2019

Voor mij is het begonnen met 7 Heineken ivm kamer nog niet klaar en nu een fles Zarate en tapas. Laat Rammstein maar komen ik ven er klaar voor.


RE: Primavera Sound - rob12nl - 30-05-2019

Lol haha; have fun mensen


RE: Primavera Sound - hythloth - 30-05-2019

Zijn nu wachten bij Ray-Ban trappen voor Danny Brown i.p.v. auditoria voor Terry Riley. Dus hopelijk blijft die laatste gast nog een tijdje leven zodat we hem nog eens kunnen zien.


RE: Primavera Sound - Melliw Naj - 30-05-2019

Clairo!


RE: Primavera Sound - thomas9790 - 30-05-2019

Clairo wordt sowieso Dronegestapo


RE: Primavera Sound - thomas9790 - 30-05-2019

Lekkere set van The Necks overigens


RE: Primavera Sound - hythloth - 30-05-2019

Clairogestapo


RE: Primavera Sound - JorisR - 30-05-2019

Dus dit is nou Clairo.


RE: Primavera Sound - Mrmantel - 30-05-2019

Fascinerend om te zien hoe mensen woord voor woord mee kunnen zingen met iets dat verdacht veel lijkt op de optredens tijdens het open podium op mijn middelbare school.


RE: Primavera Sound - Cel - 30-05-2019

Shonen Knife was 45 minuten pretentieloos vermaak. Om vrolijk van te worden mits in de mood :-)


RE: Primavera Sound - JorisR - 30-05-2019

(30-05-2019, 21:48)Cel Wrote: Shonen Knife was 45 minuten pretentieloos vermaak. Om vrolijk van te worden mits in de mood :-)

Ramen rock!


RE: Primavera Sound - hythloth - 31-05-2019

Lmao, Christine was de surprise guest bij Charli.


RE: Primavera Sound - hythloth - 31-05-2019

Kutte van de nacht is overigens wel dat je te laat doorhebt wanneer je naast glitterthots staat.


RE: Primavera Sound - JorisR - 31-05-2019

Guided by Voices was zalig, maar FKA Twigs met dansers en verstopte muzikanten gaf de show van de dag.

Ik schrijf dit terwijl Jarvis Cocker om half vijf Gipsy Woman en The KLF draait. Briljant.


RE: Primavera Sound - thomas9790 - 31-05-2019

Show van de dag was Nitzer Ebb, makkelijk


RE: Primavera Sound - Kalters - 31-05-2019

Brat Star man, godver godver godverdomme

EDIT: nee Thomas, dat was Clairo


RE: Primavera Sound - Melliw Naj - 31-05-2019

Fuck bekersysteem. Gisteren meermaals gehad dat ze de beker niet eens schoonspoelen. Betaal liever nu 5 euro ipv dit.