Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - KraaijCheck - 19-09-2013

BigBird Wrote:Voor 90 euro retourtje eind-barca (27 mei - 3 juni) kunnen regelen.

Nu alleen nog overnachting zien te regelen (tips?). Heb nog geen ticket voor Primavera, denk dat ik programma nog even afwacht. Maar grote kans dat ik wel ga.

Waar geboekt?


Primavera Sound - Willie - 19-09-2013

Transavia, opletten Kraaij.


Primavera Sound - BigBird - 19-09-2013

KraaijCheck Wrote:
BigBird Wrote:Voor 90 euro retourtje eind-barca (27 mei - 3 juni) kunnen regelen.

Nu alleen nog overnachting zien te regelen (tips?). Heb nog geen ticket voor Primavera, denk dat ik programma nog even afwacht. Maar grote kans dat ik wel ga.

Waar geboekt?

http://www.transavia.com/hv/main/page?id=zomerschema&lang=nl&country=NL


Primavera Sound - Snackbarharses - 19-09-2013

BigBird Wrote:Voor 90 euro retourtje eind-barca (27 mei - 3 juni) kunnen regelen.

Nu alleen nog overnachting zien te regelen (tips?). Heb nog geen ticket voor Primavera, denk dat ik programma nog even afwacht. Maar grote kans dat ik wel ga.
Ik krijg het via Ryanair meestal nog goedkoper voor elkaar. Ben 1 keer voor 50 euro heen en terug gevlogen, 1 keer ook voor 100 euro, maar meestal zit het tussen de 60 en 70 euro. Ik ga dus niet vroegboeken.

Hostel is bij altijd Barcelona Urbany, net als Stefan. Lekker centraal tussen de binnenstad en het festivalterrein, niet duur en toch alles goed verzorgd.


Primavera Sound - BigBird - 19-09-2013

Kwam deze nog tegen: http://www.thehipstel.com/

hahahahaha


Primavera Sound - Willie - 19-09-2013

Snackbarharses Wrote:Ik krijg het via Ryanair meestal nog goedkoper voor elkaar. Ben 1 keer voor 50 euro heen en terug gevlogen, 1 keer ook voor 100 euro, maar meestal zit het tussen de 60 en 70 euro. Ik ga dus niet vroegboeken.

Dat is vanaf Dusseldorf neem ik aan (eindhoven en Charleroi bieden vrijwel nooit voor die prijzen aan)? En vliegen ze vanuit Dusseldorf wel op BCN, want Girona of Reus kost je een euro of 30 extra voor de bus.

Voor mij overigens geen optie, want Dusseldorf is 200 km rijden en kost mij een shitload aan parkeergeld en ik zit binnen 15 minuten op Rotterdam Airport.


Primavera Sound - Snackbarharses - 19-09-2013

Willie Wrote:
Snackbarharses Wrote:Ik krijg het via Ryanair meestal nog goedkoper voor elkaar. Ben 1 keer voor 50 euro heen en terug gevlogen, 1 keer ook voor 100 euro, maar meestal zit het tussen de 60 en 70 euro. Ik ga dus niet vroegboeken.

Dat is vanaf Dusseldorf neem ik aan (eindhoven en Charleroi bieden vrijwel nooit voor die prijzen aan)? En vliegen ze vanuit Dusseldorf wel op BCN, want Girona of Reus kost je een euro of 30 extra voor de bus.

Voor mij overigens geen optie, want Dusseldorf is 200 km rijden en kost mij een shitload aan parkeergeld en ik zit binnen 15 minuten op Rotterdam Airport.
Ik ben mijn 5 keren Primavera 2 keer vanaf Maastricht, 2 keer vanaf Charleroi en 1 keer vanaf Eindhoven gevlogen. Dit jaar Charleroi voor in de 60 euro. Het is overigens ook een fabeltje dat hoe vroeger je bij Ryanair boekt, hoe goedkoper het is. Meestal is er 2 maand van tevoren nog een leuke aanbieding. Ik heb wel eens gehad dat een paar weken nadat ik boekte, dezelfde vlucht nog een paar tientjes goedkoper werd.

Overigens heb ik dit jaar voor het eerst op BCN gevlogen, de eerdere 4 keer vloog ik op Girona. Je betaalt dan iets meer dan 20 euro voor een busretour en de busreis duurt iets langer dan een uur. Vanaf BCN zit je ook nog een dik half uur in de trein voor je in Barcelona zelf bent. Die trein is trouwens wel goedkoper dan de bus.


Primavera Sound - Loov - 19-09-2013

Snackbarharses Wrote:
Willie Wrote:
Snackbarharses Wrote:Ik krijg het via Ryanair meestal nog goedkoper voor elkaar. Ben 1 keer voor 50 euro heen en terug gevlogen, 1 keer ook voor 100 euro, maar meestal zit het tussen de 60 en 70 euro. Ik ga dus niet vroegboeken.

Dat is vanaf Dusseldorf neem ik aan (eindhoven en Charleroi bieden vrijwel nooit voor die prijzen aan)? En vliegen ze vanuit Dusseldorf wel op BCN, want Girona of Reus kost je een euro of 30 extra voor de bus.

Voor mij overigens geen optie, want Dusseldorf is 200 km rijden en kost mij een shitload aan parkeergeld en ik zit binnen 15 minuten op Rotterdam Airport.
Ik ben mijn 5 keren Primavera 2 keer vanaf Maastricht, 2 keer vanaf Charleroi en 1 keer vanaf Eindhoven gevlogen. Dit jaar Charleroi voor in de 60 euro. Het is overigens ook een fabeltje dat hoe vroeger je bij Ryanair boekt, hoe goedkoper het is. Meestal is er 2 maand van tevoren nog een leuke aanbieding. Ik heb wel eens gehad dat een paar weken nadat ik boekte, dezelfde vlucht nog een paar tientjes goedkoper werd.

Overigens heb ik dit jaar voor het eerst op BCN gevlogen, de eerdere 4 keer vloog ik op Girona. Je betaalt dan iets meer dan 20 euro voor een busretour en de busreis duurt iets langer dan een uur. Vanaf BCN zit je ook nog een dik half uur in de trein voor je in Barcelona zelf bent. Die trein is trouwens wel goedkoper dan de bus.

20 minuten en dan sta ik op Catalunya.


Primavera Sound - KraaijCheck - 19-09-2013

Willie Wrote:Transavia, opletten Kraaij.

Goedemorgen! Niet opgelet. Bedankt!


Primavera Sound - BigBird - 19-09-2013

Willie Wrote:Vip kan je op het vipgedeelte bier voor een euro kopen die je niet mee het terrein op mag nemen, krijg je voorrang in het auditorium en in de apollo (en vast ook Barts e.d.)

Maar loont zich dat nou, of niet?
Als je bier op 1 plek niet op drinken en niet terrein mee op mag ga ik geen 110 extra lappen.


Primavera Sound - Stefan - 19-09-2013

BigBird Wrote:
Willie Wrote:Vip kan je op het vipgedeelte bier voor een euro kopen die je niet mee het terrein op mag nemen, krijg je voorrang in het auditorium en in de apollo (en vast ook Barts e.d.)

Maar loont zich dat nou, of niet?
Als je bier op 1 plek niet op drinken en niet terrein mee op mag ga ik geen 110 extra lappen.
Nu is dat het niet meer waard. In juni kon je vip-tickets kopen voor 150 euro. Dan is het wel de moeite waard.


Primavera Sound - BigBird - 19-09-2013

Dan zie ik er maar van af.


Primavera Sound - Willie - 20-09-2013

Loov Wrote:
Snackbarharses Wrote:
Willie Wrote:Dat is vanaf Dusseldorf neem ik aan (eindhoven en Charleroi bieden vrijwel nooit voor die prijzen aan)? En vliegen ze vanuit Dusseldorf wel op BCN, want Girona of Reus kost je een euro of 30 extra voor de bus.

Voor mij overigens geen optie, want Dusseldorf is 200 km rijden en kost mij een shitload aan parkeergeld en ik zit binnen 15 minuten op Rotterdam Airport.
Ik ben mijn 5 keren Primavera 2 keer vanaf Maastricht, 2 keer vanaf Charleroi en 1 keer vanaf Eindhoven gevlogen. Dit jaar Charleroi voor in de 60 euro. Het is overigens ook een fabeltje dat hoe vroeger je bij Ryanair boekt, hoe goedkoper het is. Meestal is er 2 maand van tevoren nog een leuke aanbieding. Ik heb wel eens gehad dat een paar weken nadat ik boekte, dezelfde vlucht nog een paar tientjes goedkoper werd.

Overigens heb ik dit jaar voor het eerst op BCN gevlogen, de eerdere 4 keer vloog ik op Girona. Je betaalt dan iets meer dan 20 euro voor een busretour en de busreis duurt iets langer dan een uur. Vanaf BCN zit je ook nog een dik half uur in de trein voor je in Barcelona zelf bent. Die trein is trouwens wel goedkoper dan de bus.

20 minuten en dan sta ik op Catalunya.

Ik wist niet eens dat er een trein ging naar BCN, wel dat ze nog steeds bezig zijn met die metro.

Maar ik kom in mijn rekensommen gewoon altijd slecht uit met Ryanair en ik sta nu om half 6 op en om 10 uur heb ik mijn koffer gedumpt en zit ik aan de koffie in Barcelona.


Primavera Sound - Stefan - 11-10-2013

De eerste nep poster voor volgend jaar...

[Image: 530432_688648254481433_27614320_n.jpg]


Gabi (festivaldirecteur) zegt dat ongeveer de helft er ook echt staat. Ride en Slowdive zou het de meest geniale editie maken, maar ik zie dat niet gebeuren.


Primavera Sound - BigBird - 11-10-2013

Pearl Jam kanshebber?


Primavera Sound - Uplift - 11-10-2013

Neen. Geen PS naam.


Primavera Sound - Stefan - 11-10-2013

Ik denk dat ze te groot en niet relevant zijn voor een festival als Primavera. Meer iets voor Benicàssim of BBK Live.


Primavera Sound - Uplift - 11-10-2013

Met al die reünies lijkt dit wel steeds meer op een Europees Coachella. Ik kan hoogstwaarschijnlijk niet, maar veel van de PS-namen vallen rond die periode wel bij ons te zien. In 2012 heb ik wel mijn lesje geleerd; Trix had toen Melvins, Sleep én Shellac in diezelfde week staan, bijvoorbeeld.

Niettegenstaande is dat festival behoorlijk schitterend, hoor.


Primavera Sound - BigBird - 11-10-2013

In dat kader zijn de Pixies ook niet meer relevant. Neem aan dat die toch niet gaan headlinen.


Primavera Sound - Snackbarharses - 11-10-2013

Als dit werkelijkheid wordt, heb ik de rest van mijn leven niks meer te wensen als het op bandreünies aankomt. Ride, Slowdive, Replacements, Television, Loop... Alleen Seam ontbreekt nog in het lijstje...


Primavera Sound - AMST152 - 11-10-2013

Slowdive en Slint op één dag zou wel, euhm, zeer fijn zijn.


Primavera Sound - Enzo - 11-10-2013

BigBird Wrote:In dat kader zijn de Pixies ook niet meer relevant. Neem aan dat die toch niet gaan headlinen.
In Spanje en op Primavera kan dat zeker nog wel.
Is er uberhaupt een Ride reunie aan de orde?


Primavera Sound - Stefan - 11-10-2013

Enzo Wrote:Is er uberhaupt een Ride reunie aan de orde?
Andy Bell zei vorig jaar nog hij het zonde zou vinden als de nummers nooit meer gespeeld zouden worden. Maar zolang dat belachelijke Beady Eye nog bestaat zie ik het niet gebeuren.


Primavera Sound - Snackbarharses - 12-10-2013

Stefan Wrote:
Enzo Wrote:Is er uberhaupt een Ride reunie aan de orde?
Andy Bell zei vorig jaar nog hij het zonde zou vinden als de nummers nooit meer gespeeld zouden worden. Maar zolang dat belachelijke Beady Eye nog bestaat zie ik het niet gebeuren.
En Mark Gardener heeft recent ook nog solo-optredens gedaan waarbij Ride-nummers gespeeld werden, dus...

Maar zijn er concrete aanwijzingen voor een Slowdive-reünie?


Primavera Sound - Stefan - 12-10-2013

Snackbarharses Wrote:Maar zijn er concrete aanwijzingen voor een Slowdive-reünie?
Het begin is er.. http://consequenceofsound.net/2013/10/slowdives-neil-halstead-and-rachel-goswell-reunite-will-perform-together-in-london-this-month/