Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - BigBird - 03-06-2013

Als iemand kaart over heeft laat maar weten, geld maak ik meteen over.


Primavera Sound - BigBird - 03-06-2013

er zijn nog vip tickets, maar of dat moeite waar is, die 50 euro extra?


Primavera Sound - Snackbarharses - 03-06-2013

Ik vind van wel, vooral de voorrang bij bijzondere concerten is erg fijn.


Primavera Sound - KraaijCheck - 03-06-2013

BigBird Wrote:
KraaijCheck Wrote:Hier ging het heel soepel via seeticket. Kon geloof ik tot 8 kaarten bestellen.

En heb je er ook 8 besteld?

Ben er ook niet door gekomen, volgende keer maar proberen. 115 euro is ook nog schappelijk.

Nee geen 8 besteld, had er maar drie nodig.


Primavera Sound - BigBird - 03-06-2013

Volgens mij is nu wel alles uitverkocht. De tweede keer kwam ik er weer door maar tjidens betalen kreeg ik melding dat er al een eerdere transactie liep (van mn eerste poging), Ik wacht wel af, wie weet ben ik er toch doorgekomen.

Volgende week om 12 uur gaan de 115 euro kaarten eruit.


Primavera Sound - Loov - 03-06-2013

10 juni voor 115 euro. Ik ga het dan proberen. Deze hele ronde misgelopen door me nacht dienst en werd pas echt net wakker. Ach ja.


Primavera Sound - JorisR - 03-06-2013

Een kaartje binnen en er zelf niet eens voor hoeven stressen, ik ben een enorme bofkont.


Primavera Sound - Piet Knaak - 03-06-2013

Ga volgende week ook maar eens proberen denk ik. Waar kan je het makkelijkst kopen? Wil met PayPal betalen als dat mogelijk is.


Primavera Sound - BigBird - 07-06-2013

handig overizicht:


Quote:ADVANCE SALE OF FULL FESTIVAL TICKETS FOR PRIMAVERA SOUND 2014 IN BARCELONA 07-06-2013

Next Monday 10th June at midday (CET) the sale of full festival tickets for Primavera Sound 2014 in Barcelona will start again at the price of 115€ until they sell out. This time instead of the 1000 initially planned, there will be 2000 tickets available in order to compensate for the difficulties encountered in purchasing the full festival tickets on the 3rd June due to the collapse of the sales system. The selling points are Ticketmaster, Atrapalo, Portal Primavera Sound, Ticketscript and Seetickets.

It will also be possible to buy the full festival VIP ticket for Primavera Sound in Barcelona at the price of 250€ until they sell out. The selling points are Portal Primavera Sound and Seetickets.

From Tuesday 11th June, the prices for full festival tickets for Primavera Sound 2014 in Barcelona will be as follows:

- From 11th June to 2nd September 2013: 145€
- From 3rd September 2013 to 6th January 2014: 160€
- From 7th January 2014 to the presentation of the line up: 175€
- From the presentation of the line up to the beginning of the festival: 195€

PRIMAVERA SOUND 2014 BARCELONA: 29th, 30th and 31st of May

Distribution costs are not included in the price of the tickets.



Primavera Sound - Piet Knaak - 07-06-2013

Weet iemand waar ik kan betalen met Paypal? Ik kwam er al achter dat het bij See Tickets UK niet kan in ieder geval.


Primavera Sound - Willie - 07-06-2013

Ik dacht op de portal van Primavera zelf, maar ik heb daar zelf nul ervaring mee.

Wel opvallend dat de FNAC geen verkooppunt meer is, die was volgens mij altijd het goedkoopste en kon je er voor kiezen om echte kaarten opgestuurd te laten krijgen die dan aangetekend werden verstuurd, kostte iets van 10 euro onafhankelijk van het aantal kaarten.


Primavera Sound - Snackbarharses - 07-06-2013

Willie Wrote:Ik dacht op de portal van Primavera zelf, maar ik heb daar zelf nul ervaring mee.
Nee, kan nu alleen nog meer met creditcard, zo bleek maandag.


Primavera Sound - Piet Knaak - 07-06-2013

Dat vermoeden had ik al, want met het proberen bij tickets voor Tame Impala die nu o.a. te koop zijn kwam ik telkens op een creditcard pagina uit en geen opties tot Paypal. Ik Google me een versuffing maar ik kan eigenlijk niets vinden over Paypal. Heb de organisatie nog even een tweet gestuurd in de hoop op een verlossend antwoord. Anders moet ik iemand gaan regelen met een CC.


Primavera Sound - BigBird - 10-06-2013

eve naccountje aangemaakt bij seeticket, scheelt weer tijd zometeen.


Primavera Sound - BigBird - 10-06-2013

Nou kom ik er prima doorheen, maar pakt ie mijn CC niet, de verificatiecode. Wat een gekut.


Primavera Sound - Snackbarharses - 10-06-2013

Wij hebben twee kaarten over, die van vorige week van 100 euro. Iemand interesse? (het liefst allebei in 1 koop).


Primavera Sound - Loov - 10-06-2013

Snackbarharses Wrote:Wij hebben twee kaarten over, die van vorige week van 100 euro. Iemand interesse? (het liefst allebei in 1 koop).

JAAA!!!


Primavera Sound - Loov - 10-06-2013

2x een weekend gedraaid met 25 uur op m'n werk briefje. Dus daarom vergeet ik het steeds de maandag. M'n vriendin al kwaad. Tot zo ver het zielig doen verhaal..


Primavera Sound - Snackbarharses - 10-06-2013

Ik heb je een pm gestuurd met alle gegevens.


Primavera Sound - BigBird - 10-06-2013

Mij is het wederom niet gelukt. Volgende keer maar weer, dan via andere site. Seeticket pakt mijn CC niet, heel vreemd.


Primavera Sound - BigBird - 19-09-2013

Voor mensen die nog geen vliegticket hebben, Transavia heeft nu al speciale vroegboekkortingen:

http://www.transavia.com/hv/main/page?id=zomerschema&lang=nl&country=NL


Primavera Sound - BigBird - 19-09-2013

Voor 90 euro retourtje eind-barca (27 mei - 3 juni) kunnen regelen.

Nu alleen nog overnachting zien te regelen (tips?). Heb nog geen ticket voor Primavera, denk dat ik programma nog even afwacht. Maar grote kans dat ik wel ga.


Primavera Sound - Stefan - 19-09-2013

De keren dat ik er was heb ik hier: http://www.urbanyhostels.com/urbany-barcelona/urbany-barcelona-hostels geslapen. 45 minuten lopen naar festivalterrein of 10 minuten met de tram.


Primavera Sound - Willie - 19-09-2013

Daar slapen er meer, maar hostels voldoende in Barcelona, moet nog even kijken met wie ik komend jaar weer ga, maar een 1 persoonskamer voor 20 euro per nacht is ook te vinden en dat is goedkoper dan een meerpersoonskamer in dat Urbany hostel.


Primavera Sound - BigBird - 19-09-2013

Ik kijk ook nog even via booking.com staan voor ook leuke dingen tussen. En heb nog een Spaanse gemaild, misschien weet die nog iets.