Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



RE: Primavera Sound - Loov - 29-05-2018

Ride was toch jouw favoriete band? Of vergis ik me nu in een andere shoegaze band?


RE: Primavera Sound - Uplift - 29-05-2018

Een wah wah pedaal en 60 minuten lang dezelfde loop op de ritmesectie is Snackbars favo band. Moon Duo dus, maar ik vind ze ook vet, daar niet van.


RE: Primavera Sound - Kalters - 29-05-2018

Misschien speelt ook nog mee dat Snackbar Ride al in Londen kan zien bij BST?


RE: Primavera Sound - Willie - 29-05-2018

En ze nowhere niet integraal spelen.


RE: Primavera Sound - Uplift - 30-05-2018

En? Iedereen een leuke tijd in "Barça"? Al naAr HEt StRAnd eN muSeO pICasSo GeWeEsT?


RE: Primavera Sound - Mrmantel - 30-05-2018

Net gearriveerd in mijn airbnb, zometeen een kaartje voor Spiritualized ophalen #zinin


RE: Primavera Sound - mattman - 30-05-2018

(30-05-2018, 13:40)Mrmantel Wrote: Net gearriveerd in mijn airbnb, zometeen een kaartje voor Spiritualized ophalen #zinin

Have fun! En vang morgen een zweetdruppel van Cave op voor me. 

En hopen dat Björk morgen haar set wel mag afmaken.


RE: Primavera Sound - Kalters - 30-05-2018

Onze taxi kan Parc del Forum niet vinden, dus misschien gaat Spiritualized hem helemaal niet worden Sad


RE: Primavera Sound - Uplift - 30-05-2018

Haha, wtf. Jullie worden gerold, jongens. Is gewoon de fucking Diagonal volgen tot het einde.


RE: Primavera Sound - Mrmantel - 30-05-2018

(30-05-2018, 14:48)Kalters Wrote: Onze taxi kan Parc del Forum niet vinden, dus misschien gaat Spiritualized hem helemaal niet worden Sad

Staat een megalange rij, als ik al op tijd ben zou ik wel 1 extra ticket kunnen halen als je daar iets aan hebt.


RE: Primavera Sound - BigBird - 30-05-2018

Zo moeilijk is het niet met de tram naar PDF te geraken. Desnoods huur je een fiets. Oh ja, vergeet niet bij Bar del Pla langs te gaan voor uitstekend voer en wijn.

Veel plezier allemaal, ik heb dit weekend een verplichting en kan niet gaan. Maar kijkende naar tijdschema ben ik er nu niet heel erg rouwig om.


RE: Primavera Sound - Uplift - 30-05-2018

kurtje?


RE: Primavera Sound - Willie - 30-05-2018

Ik ben onderweg naar het forum. Ook eens buurten.


RE: Primavera Sound - Cel - 30-05-2018

Al 47 min in de rij. En die is zo lang, dat wordt Wolf Parade.


RE: Primavera Sound - Kalters - 30-05-2018

Ik heb m'n kaartje!


RE: Primavera Sound - Cel - 30-05-2018

(30-05-2018, 15:49)Kalters Wrote: Ik heb m'n kaartje!

Lucky you!


RE: Primavera Sound - Willie - 30-05-2018

Oh ja. Dit is druk.

Even kijken hoe laat de rest van het programma begint. Kan altijd nog gewoon bier met vrienden gaan drinken.


RE: Primavera Sound - Uplift - 30-05-2018

"bier"


RE: Primavera Sound - Willie - 30-05-2018

In de stad of op het strand that is


RE: Primavera Sound - Uplift - 30-05-2018

'bier' dan. Maar tegenwoordig heb je in Barca wel wat toffe lokale IPA's. Ook al zijn de meeste IPA's in principe gewoon gortige kutzooi.


RE: Primavera Sound - Cel - 30-05-2018

Kaartje voor Spiritualized in Auditori via Kalters, waarvoor nogmaals dank. Nu eten en bier. Geen IPA want 95% daarvan is niet te zuipen.


RE: Primavera Sound - JorisR - 30-05-2018

Helaas, kort na 15.00 aangesloten, maar na vijf kwartier aansluiten op 15 meter na misgegrepen. Dat hadden we ook weer niet verwacht. Dus tijd om flinke dorst en honger te stillen in de Poblenou buurt. Wolf Parade is ook geen straf.


RE: Primavera Sound - Wailer - 30-05-2018

A todos, disfrutan Primavera!

Geniet ervan mensen. Jammer dat ik er niet ben, keuzes keuzes... Heel benieuwd hoe bjork is.


RE: Primavera Sound - Kalters - 30-05-2018

Wij gaan zo even bij Starcrawler kijken of zo, maar het festival begint natuurlijk pas echt bij Spiritualized.

@Cel: Leuk om even kennis gemaakt te hebben! Misschien zie ik je nog wel een keer tijdens het festival Smile


RE: Primavera Sound - Cel - 30-05-2018

Bij Starcrawler deed de microfoon van de zangeres het de eerste helft van het concert niet. Dat was meer een plus-dan een minpunt. Aandacht trekken is ze wel goed in. Stelt muzikaal weinig voor.