Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



RE: Primavera Sound - Uplift - 02-02-2018

Ja, precies. Gewoon een 'v' in een vakje van een checklist zetten. Want er lopen elk jaar ook verdwaalde metalheads rond op Primavera. Zo'n 200, wat kennelijk ook het aantal mensen was dat vorig jaar voor SLAYEEER opdaagde.


RE: Primavera Sound - Kalters - 02-02-2018

Nee man, SLAYUUUUUUR was vet druk.


RE: Primavera Sound - Enzo - 07-02-2018

Er staat een klok op de Primavera Porto fb page af te tellen naar 10 uur morgenavond.


RE: Primavera Sound - marcorenton - 08-02-2018

(07-02-2018, 23:13)Enzo Wrote: Er staat een klok op de Primavera Porto fb page af te tellen naar 10 uur morgenavond.
Yes. Ik kijk er naar uit!


RE: Primavera Sound - Stefan - 08-02-2018

Uhm ik ga er niet voor naar Porto.


RE: Primavera Sound - marcorenton - 08-02-2018

(08-02-2018, 23:16)Stefan Wrote: Uhm ik ga er niet voor naar Porto.

Ik heb alleen maar 'n zwart scherm bij die stream. Waar zie je de line-up?


RE: Primavera Sound - Dielie - 08-02-2018

Nick Cave, Lorde


RE: Primavera Sound - Stefan - 08-02-2018

(08-02-2018, 23:18)marcorenton Wrote:
(08-02-2018, 23:16)Stefan Wrote: Uhm ik ga er niet voor naar Porto.

Ik heb alleen maar 'n zwart scherm bij die stream. Waar zie je de line-up?

https://www.facebook.com/nosprimaverasound/videos/767022453494005/


RE: Primavera Sound - Dielie - 08-02-2018

War on Drugs, Father John Misty, Breeders


RE: Primavera Sound - greenlander - 08-02-2018

Het goede nieuws is dat Arca er ook staat, wat de kans wel iets (maar niet heel veel) groter maakt dat er nog meer shows komen.


RE: Primavera Sound - greenlander - 08-02-2018

Mogwai, Vince Staples, Fever Ray, Lorde, Nick Cave & The Bad Seeds, Kelela, The War On Drugs, Tyler The Creator, Thundercat, Nils Frahm, Grizzly Bear, Four Tet, Father John Misty, ASAP Rocky, Jamie XX, Arca en Unknown Mortal Orchestra in ieder geval. Best prima, maar niet superveel beter dan BKS bijvoorbeeld.


RE: Primavera Sound - marcorenton - 08-02-2018

Video gevonden; https://www.facebook.com/nosportugal/videos/2194264370587363/


RE: Primavera Sound - Kalters - 08-02-2018

Helena Hauff, Avalon Emerson en Talaboman zijn de enige drie die ik er wel bij zou willen hebben voor Primavera. Verder gewoon een degelijke line-up, zoals je kunt verwachten van Porto. Is Jamie XX de enige 'eigen' grote naam?


RE: Primavera Sound - mattman - 08-02-2018

(08-02-2018, 23:35)Melliw Naj Wrote: Cave is toch wel een stuk groter dan Jamie?

Tuurlijk, Kalters bedoelt dat Jamie XX de enige 'grotere' naam is die Barcelona niet heeft.

De 3 grootste namen (headliners zeg maar) hier zijn Nick Cave, Lorde en The War On Drugs toch?


RE: Primavera Sound - Stefan - 08-02-2018

Primavera Porto > Primavera Barcelona


RE: Primavera Sound - hythloth - 08-02-2018

(08-02-2018, 23:22)greenlander Wrote: Mogwai, Vince Staples, Fever Ray, Lorde, Nick Cave & The Bad Seeds, Kelela, The War On Drugs, Tyler The Creator, Thundercat, Nils Frahm, Grizzly Bear, Four Tet, Father John Misty, ASAP Rocky, Jamie XX, Arca en Unknown Mortal Orchestra in ieder geval. Best prima, maar niet superveel beter dan BKS bijvoorbeeld.

Porto heeft wel een gewaagdere undercard.


RE: Primavera Sound - Stefan - 08-02-2018

(08-02-2018, 23:43)hythloth Wrote:
(08-02-2018, 23:22)greenlander Wrote: Mogwai, Vince Staples, Fever Ray, Lorde, Nick Cave & The Bad Seeds, Kelela, The War On Drugs, Tyler The Creator, Thundercat, Nils Frahm, Grizzly Bear, Four Tet, Father John Misty, ASAP Rocky, Jamie XX, Arca en Unknown Mortal Orchestra in ieder geval. Best prima, maar niet superveel beter dan BKS bijvoorbeeld.

Porto heeft wel een gewaagdere undercard.

En Nick Cave.


RE: Primavera Sound - BigBird - 09-02-2018

En The War On Drugs


Maar achteraf gezien toch best knap dat de Nederlandse festivals allemaal mooie headliners hebben die ook nog eens bij ze passen. Ze zijn er toch goed uitgekomen na enig gepuzzel.


RE: Primavera Sound - Gunnar - 09-02-2018

Meer dan prima affiche voor Porto, had ik gekund dan had ik hiervoor zeker een week Portugal overwogen.


RE: Primavera Sound - Piet Knaak - 09-02-2018

Mooie undercard en midden segment. Maar op Cave na wel vreselijke headliners.


RE: Primavera Sound - Snackbarharses - 17-04-2018

Echo Collective, Dustin O'Halloran and guests play Jóhann Jóhannsson's Orphée

After Jóhann Jóhannsson's untimely passing, Echo Collective and Dustin O'Halloran have decided to pay homage to the late composer by going ahead with his planned performance at Primavera Sound in Barcelona on Thursday 31st May. With the support of the festival and in collaboration with several of Jóhann's longtime collaborators, the originally planned Orphée concert will be performed in his honor.

With:
Echo Collective
Dustin O'Halloran
Hildur Gudnadottir
Clarice Jensen
Thorarinn Gudnason
Francesco Donadello


RE: Primavera Sound - kurtje - 17-04-2018

Poeh, mooi gebaar, daar zou ik wel graag bij willen zijn. Toch spijt dat een optreden van hem meemaken er nooit van gekomen is.


RE: Primavera Sound - Snackbarharses - 17-04-2018

Ik heb hem gewoon in fucking Kerkrade gezien. Maar mooi dat z dit op Primavera gaan doen, hier wil ik wel bij zijn.


RE: Primavera Sound - JorisR - 18-04-2018

Ik ook, tenzij het tijdens Björk en Cave is. Maar dit wordt ongetwijfeld een show in het Auditorium?


RE: Primavera Sound - Wailer - 25-04-2018

Iemand die mij kan vertellen hoe een dag er ongeveer uit ziet op PS? overweeg nadrukkelijk de donderdag en vrijdag te gaan.

Ik bedoel met.name, hoe laat.ben je op het terrein en hoe laat is het klaar?