Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Aron - 30-05-2013

Uplift Wrote:Ik vond Vile in de AB één helft goed en één helft slecht.
Same. Had hem 2 jaar geleden gezien in een overvolle charlatan, sloeg ook meer aan.


Primavera Sound - Loov - 30-05-2013

Ik weet niet waar eerst die ATP stage stond maar het optreden van Mount Eerie liep wel volledig in het water. Elk gevoelig riedeltje werd overblazen door de mainstage. Heel erg zonde. Melody's Echo Chamber kon m'n aandacht moeilijk vasthouden. Dead Can Dance was prachtig, Thee Oh Sees waren geniaal en Nick Cave was fucking brilliant. My Bloody Valentine was goed maar niet belachelijk hard op de laatste 10 minuten na. Toch maar in Eindhoven gaan zien dus..


Primavera Sound - Stefan - 30-05-2013

Maandag 3 juni om 12 uur pre-sale:

- Primavera Sound 2014 full festival ticket in Barcelona: 99€ (limit of 1000 units)
- VIP Primavera Sound 2014 full festival ticket in Barcelona: 150€ (limit of 1000 units)


Primavera Sound - BigBird - 30-05-2013

dat zal wel rap gaan


Primavera Sound - Enzo - 30-05-2013

BigBird Wrote:dat zal wel rap gaan
Had voor vorig jaar een poging gedaan en alles leek in orde, maar kreeg een paar uur later een mail dat er iets was misgegaan en de verkoop ongedaan werd gemaakt. Die 1000 tickets waren toen al weg. Later komen er nog kaarten van 115, dat lukte zonder problemen, wel max 2.


Primavera Sound - Snackbarharses - 30-05-2013

Loov Wrote:Ik weet niet waar eerst die ATP stage stond maar het optreden van Mount Eerie liep wel volledig in het water. Elk gevoelig riedeltje werd overblazen door de mainstage. Heel erg zonde. Melody's Echo Chamber kon m'n aandacht moeilijk vasthouden. Dead Can Dance was prachtig, Thee Oh Sees waren geniaal en Nick Cave was fucking brilliant. My Bloody Valentine was goed maar niet belachelijk hard op de laatste 10 minuten na. Toch maar in Eindhoven gaan zien dus..
De ATP-stage stond eerst op de plek waar ze nu dat scherm hadden hangen en waar de CL-finale op werd uitgezonden.


Primavera Sound - KraaijCheck - 30-05-2013

Wat is het verschil tussen het normale ticket en het VIP ticket?


Primavera Sound - Willie - 30-05-2013

Vip kan je op het vipgedeelte bier voor een euro kopen die je niet mee het terrein op mag nemen, krijg je voorrang in het auditorium en in de apollo (en vast ook Barts e.d.)


Primavera Sound - KraaijCheck - 30-05-2013

Enzo Wrote:
BigBird Wrote:dat zal wel rap gaan
Had voor vorig jaar een poging gedaan en alles leek in orde, maar kreeg een paar uur later een mail dat er iets was misgegaan en de verkoop ongedaan werd gemaakt. Die 1000 tickets waren toen al weg. Later komen er nog kaarten van 115, dat lukte zonder problemen, wel max 2.

Is het komende maandag ook max 2 tickets? En moet je je nog ergens registreren voor maandag als je een kans wilt maken?


Primavera Sound - Piet Knaak - 30-05-2013

Ik denk dat ik wacht op de volgende voorverkoop. De prijssprong voor gewone tickets zou niet al te groot moeten zijn voor zover ik hier heb begrepen. Alleen geen vip ticket dan. Ben ook niet thuis maandag dus dat maak het er niet makkelijker op Tongue

Iemand enig idee wanneer de volgende tickets in de verkoop gaan? Het valt lastig terug te vinden hoe het vorig jaar ging.


Primavera Sound - geluksknikker - 30-05-2013

En in de reguliere verkoop, wat kost dan een gewoon festivalticket?


Primavera Sound - Willie - 30-05-2013

Dat verschilt per jaar en hoeveel er van het programma bekend is, dit jaar heb ik de 115 niet gezien, maar die waren er schijnbaar ook, in november was het 130, eind december 160 en in maart 190.


Primavera Sound - Stefan - 03-06-2013

Zo ik ben er weer bij volgend jaar! Nog maar 360 nachtjes slapen.


Primavera Sound - KraaijCheck - 03-06-2013

Hier ook de tickets voor 2014 binnen!


Primavera Sound - Willie - 03-06-2013

Als ik nog verbinding krijg met de primavera site ga ik het ook nog proberen, ik bestel meestal via de fnac, maar die zag ik er gisteren niet tussen staan, waar hebben jullie ze besteld?


Primavera Sound - Stefan - 03-06-2013

Spaanse Ticketmaster, maar daar zijn ze nu op. Portal op de Primavera website is niet echt door heen te komen.


Primavera Sound - Stefan - 03-06-2013

Seeticket.com kan je ook nog proberen.


Primavera Sound - Willie - 03-06-2013

Ja ik kwam nu ook bij Ticketmaster en daar zijn ze opperdepop.

Jammer dan maar wachten op de eerstvolgende verkoop.


Primavera Sound - KraaijCheck - 03-06-2013

Hier ging het heel soepel via seeticket. Kon geloof ik tot 8 kaarten bestellen.


Primavera Sound - Willie - 03-06-2013

Net te laat bij Seeticket, had ze bijna, maar toen was het op.

Krijg je via Seeticket trouwens ook netjes de kaarten meteen opgestuurd, voorheen liet ik die altijd links liggen omdat ik dan in Spanje mijn kaarten op moest gaan halen en ik de kaarten bestel met een creditcard die niet van mij is.


Primavera Sound - BigBird - 03-06-2013

KraaijCheck Wrote:Hier ging het heel soepel via seeticket. Kon geloof ik tot 8 kaarten bestellen.

En heb je er ook 8 besteld?

Ben er ook niet door gekomen, volgende keer maar proberen. 115 euro is ook nog schappelijk.


Primavera Sound - Stefan - 03-06-2013

Seetickets komen af en toe weer tickets vrij. Blijven proberen dus. Kan er nu zo 10 bestellen.


Primavera Sound - BigBird - 03-06-2013

Kut, met betalen weer alles uitverkocht


Primavera Sound - Willie - 03-06-2013

BOEM

Geprint kaartje in mijn handen.


Primavera Sound - Snackbarharses - 03-06-2013

Kaarten gescoord met een groep van 8 man. Helaas niet voor iedereen een VIP-kaart kunnen regelen.