Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



RE: Primavera Sound - Indiaantje89 - 10-01-2018

Ja en Nick Cave, en Sufjan Stevens, en Radiohead plays <insert Uplfits favoriet Radiohaed album>, Swans en andere typische geile Graz bandjes...


RE: Primavera Sound - JorisR - 10-01-2018

Als de poster er eenmaal is - ik gok morgen - dan is het wel weer klaar met al dat slappe gelul, hoop ik?


RE: Primavera Sound - Uplift - 10-01-2018

Ik heb het niet zo voor integrale uitvoeringen. Toch maar passen dit jaar.


RE: Primavera Sound - thomas9790 - 10-01-2018

Alsof het ooit klaar is met slap gelul op Graz.


RE: Primavera Sound - JorisR - 10-01-2018

Ik weet de ergste topics doorgaans goed te mijden, dus hou het lekker daar, denk ik dan.


RE: Primavera Sound - Schobbeyak - 10-01-2018

We hebben de jeugd binnengehaald, dan krijg je dat. Het alternatief was een steeds kleiner wordend groepje scheldende bejaarden en één revolutionair.


RE: Primavera Sound - Gunnar - 10-01-2018

(10-01-2018, 14:47)Schobbeyak Wrote: We hebben de jeugd binnengehaald, dan krijg je dat. Het alternatief was een steeds kleiner wordend groepje scheldende bejaarden en één revolutionair.

Ik vind Uplift meer reactionair dan revolutionair.


RE: Primavera Sound - Enzo - 10-01-2018

(10-01-2018, 14:47)Schobbeyak Wrote: We hebben de jeugd binnengehaald, dan krijg je dat. Het alternatief was een steeds kleiner wordend groepje scheldende bejaarden en één revolutionair.

Ik scheld bijna nooit.


RE: Primavera Sound - Uplift - 10-01-2018

(10-01-2018, 15:01)Gunnar Wrote:
(10-01-2018, 14:47)Schobbeyak Wrote: We hebben de jeugd binnengehaald, dan krijg je dat. Het alternatief was een steeds kleiner wordend groepje scheldende bejaarden en één revolutionair.

Ik vind Uplift meer reactionair dan revolutionair.

Het is leuk om met termen te strooien tot je het moet uit leggen, natuurlijk.


RE: Primavera Sound - Gunnar - 10-01-2018

Ja leuk goede gebruikerstitel voor je, zou ik gelijk instellen.


RE: Primavera Sound - Uplift - 10-01-2018

Mocht je nog goed kunnen trollen tot daar aan toe. Maar het gaat je vrees ik niet goed af.


RE: Primavera Sound - mattman - 10-01-2018

Verwachten we morgen de lineup ja?


RE: Primavera Sound - ijskolibrietje - 10-01-2018

(10-01-2018, 14:47)Schobbeyak Wrote: We hebben de jeugd binnengehaald, dan krijg je dat. Het alternatief was een steeds kleiner wordend groepje scheldende bejaarden en één revolutionair.

Klopt, iedereen onder de 30 is per definitie een vervelende shitposter. Ik kan niet wachten tot dat soort types ophoepelen.


RE: Primavera Sound - Stefan - 10-01-2018

Nou Uplift boek maar alvast een ticket.


RE: Primavera Sound - Stefan - 10-01-2018

Mocht het waar zijn dan zou het zelfs Tool en Björk op dezelfde dag kunnen zijn. Maar eerst zien en dan geloven.


RE: Primavera Sound - Kalters - 11-01-2018

Gabi heeft getweet dat de prijzen op de dag van de line-up reveal omhoog gaan, en dat ze dat een aantal dagen van tevoren zullen aangeven.

Een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging dus.


RE: Primavera Sound - Uplift - 11-01-2018

Ik gok 18/01 gewoon. Dat is ook exact een maand na de aankondiging van de aankondiging van de aankondiging van de aankondiging.

Man, wat hoop ik op een majorvrije 2018.


RE: Primavera Sound - JorisR - 11-01-2018

Arctic Monkeys dus schijnbaar een van de headliners. Dat zou in theorie alvast een wandeling naar de Grote Grindbak schelen.


RE: Primavera Sound - Uplift - 11-01-2018

Zowel AM als NIN staan enkel op MadCool, Melliw

Vergeet majors


RE: Primavera Sound - JorisR - 11-01-2018

Festivaldirecteur Gabi roept geregeld maar wat op Twitter, zo lijkt het, maar volgens hem komt de line-up nu pas eind van de maand. Op dat moment stijgen de prijzen, en dat moment communiceren ze enkele dagen van tevoren.


RE: Primavera Sound - Kalters - 12-01-2018

Okee, mijn Primavera-planning begint vorm aan te nemen. Een vriend van me gaat mee, en ik heb gelukkig tussen 29 mei en 5 juni een kleine vakantie, dus daar maken we gewoon een week vakantie van. AirBNB is al geboekt, voor €120/7 nachten. Zin an.


RE: Primavera Sound - Stefan - 16-01-2018

Dinsdag komt This Is Not A Love Song met de line-up dus eind deze week of anders zeker maandag lijkt me.


RE: Primavera Sound - hythloth - 18-01-2018

Que?


RE: Primavera Sound - Willie - 18-01-2018

Iets met aankondigingen tegelijkertijd met een prijsverhoging die over een week aangekondigd worden?


RE: Primavera Sound - Uplift - 18-01-2018

Eerst volgt de aankondiging van de prijsverandering die overeen zal stemmen met de bekend making van de affiche, waarbij we best rekening houden met een week marge. Als in: het duurt nog zeker acht dagen.