Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



RE: Primavera Sound - Cel - 16-01-2017

Moi, in combinatie met een weekje Bilbao en omgeving. En een poging om Lagos de Covadonga op te fietsen. Qua conditie geen probleem maar ik heb meer loop- dan fietsbenen.


RE: Primavera Sound - Kalters - 16-01-2017

(16-01-2017, 10:41)JorisR Wrote:
(15-01-2017, 22:10)Kalters Wrote: Oké, ik heb toch maar besloten om naar Primavera te gaan als zomerfestival. Ik ga alleen, veel vrienden van me gaan op examenreis (ik ben 19), maar dat heb ik na twee jaar ook wel gezien. Erg goede line-up naar mijn mening, heel veel acts die ik graag wil zien (The Zombies, Frank Ocean, Anderson .Paak, The XX, Van Morrisson, Swans etc.). Hoe is de sfeer op Primavera?

Yep, ik ben er weer bij dit jaar. Meer dan genoeg moois in de breedte te zien, wat mij betreft.

Behoefte aan een mega-verslag en sfeerimpressie met wat foto's? Hier staat er nog eentje: http://kickingthehabit.nl/2014-06-02/het-giga-primavera-sound-2014-verslag-de-spaanse-hoogmis-van-arc

Oeps, ik las ergens dat .Paak zou komen maar helaas komt hij niet (Malibu was een van de beste albums van vorig jaar naar mijn mening).

Erg fijn artikel om te lezen trouwens, voor mijn gevoel heb ik meer een gevoel hoe alles daar is. Ook leuk dat Shellac er weer bij is, hoewel ik begrijp dat ze er elk jaar staan; Todd Trainer is de man van de zus van een goede vriend van me, dus ik moet ze wel even checken.


RE: Primavera Sound - Flair - 16-01-2017

Present, vorig jaar prima bevallen.
In combi met vakantie


RE: Primavera Sound - Snackbarharses - 19-01-2017

Zojuist voor 19,99 euro de heenvlucht geboekt, van Eindhoven naar Girona op de dinsdag voor het festival. Terugvlucht nog even open laten staan. Is afhankelijk van wat vrienden doen en ik wil na afloop van het festival nog een paar dagen in de buurt blijven hangen. Het Dali-museum in Figueres staat nog op de bucketlist bijvoorbeeld.


RE: Primavera Sound - Sphinx - 19-01-2017

Die tickets van Eindhoven naar Girona zijn echt belachelijk goedkoop, ideaal. Dali-museum ga ik volgende week heen, ben benieuwd. :-)


RE: Primavera Sound - Cel - 19-01-2017

(19-01-2017, 12:26)Snackbarharses Wrote: Zojuist voor 19,99 euro de heenvlucht geboekt, van Eindhoven naar Girona op de dinsdag voor het festival. Terugvlucht nog even open laten staan. Is afhankelijk van wat vrienden doen en ik wil na afloop van het festival nog een paar dagen in de buurt blijven hangen. Het Dali-museum in Figueres staat nog op de bucketlist bijvoorbeeld.

Vorig jaar Primavera Sound gecombineerd met Girona, Tarragona en Figueres (incl. Dali-museum). Alle drie aanraders om vanuit Barcelona een dagje te bezoeken. Dit jaar combineer ik Primavera met bezoek aan Bilbao daarna.


RE: Primavera Sound - Sphinx - 19-01-2017

Als je naar Girona komt dan ben ik altijd in voor een biertje. Smile

Al ben ik in het Primavera-weekend juist in Nederland voor een familieweekend...


RE: Primavera Sound - Snackbarharses - 19-01-2017

(19-01-2017, 14:05)Cel Wrote:
(19-01-2017, 12:26)Snackbarharses Wrote: Zojuist voor 19,99 euro de heenvlucht geboekt, van Eindhoven naar Girona op de dinsdag voor het festival. Terugvlucht nog even open laten staan. Is afhankelijk van wat vrienden doen en ik wil na afloop van het festival nog een paar dagen in de buurt blijven hangen. Het Dali-museum in Figueres staat nog op de bucketlist bijvoorbeeld.

Vorig jaar Primavera Sound gecombineerd met Girona, Tarragona en Figueres (incl. Dali-museum). Alle drie aanraders om vanuit Barcelona een dagje te bezoeken. Dit jaar combineer ik Primavera met bezoek aan Bilbao daarna.

Dank voor je tips. Ik zou zomaar een week langer kunnen blijven en na Primavera nog Frankrijk in kunnen gaan. This Is Not A love Song vindt in het weekend na Primavera plaats ipv in hetzelfde weekend. 

Nog geen enkele naam bekend, maar ze bieden voor 65 euro een zgn. Blind Pass aan. Hmmmm...


RE: Primavera Sound - Snackbarharses - 19-01-2017

(19-01-2017, 18:30)Snackbarharses Wrote: Dank voor je tips. Ik zou zomaar een week langer kunnen blijven en na Primavera nog Frankrijk in kunnen gaan. This Is Not A love Song vindt in het weekend na Primavera plaats ipv in hetzelfde weekend. 

Nog geen enkele naam bekend, maar ze bieden voor 65 euro een zgn. Blind Pass aan. Hmmmm...

En die Blind Pass maar gekocht. Als de lineup tegenvalt of exact hetzelfde als Primavera is kan ik die altijd nog verkopen. Het ontbreken van een Amerikaanse dickmove moet maar op een andere manier gecompenseerd worden... Cool


RE: Primavera Sound - Uplift - 20-01-2017

Er is ten zuiden van Tarragona trouwens een wijnstreek die bij de beste ter wereld hoort, snackbar. Je moet er wel een stuk naar het binnenland voor rijden en het neemt meteen een paar dagen in. Maar PM gerust.


RE: Primavera Sound - Snackbarharses - 20-01-2017

(20-01-2017, 12:05)Uplift Wrote: Er is ten zuiden van Tarragona trouwens een wijnstreek die bij de beste ter wereld hoort, snackbar. Je moet er wel een stuk naar het binnenland voor rijden en het neemt meteen een paar dagen in. Maar PM gerust.

Kijk, dat zijn de tips. Wellicht huur ik in Barcelona een auto en rijd ik daarmee richting Girona. Is die wijnstreek in de omgevoing Lleida?


RE: Primavera Sound - Uplift - 20-01-2017

Niet meteen Lleida, nee:

https://www.google.be/maps/place/El+Priorat,+Tarragona,+Spanje/@41.2133582,0.7722716,11z/data=!4m5!3m4!1s0x12a133edb5645465:0x733d3127c775ac89!8m2!3d41.2379783!4d0.7913227


RE: Primavera Sound - Snackbarharses - 20-01-2017

De Montsant. Daar heb ik op wijngebied al enkele aangename ervaringen mee opgedaan.


RE: Primavera Sound - Uplift - 20-01-2017

Ik ken een paar specifieke adressen die zeer aan te raden zijn, dus ik hoor het wel!


RE: Primavera Sound - Kalters - 11-03-2017

Tickets voor de zaterdag zijn uitverkocht.


RE: Primavera Sound - Kalters - 12-03-2017

Ja, jammer. Heb ze nog nooit live gezien dus ik wil ze eigenlijk wel graag zien. Hoeveel uur van tevoren aanwezig zijn is aan te raden? Ik hoopte zelf op 1-1.5 uur.


RE: Primavera Sound - JorisR - 12-03-2017

Een goed uur is normaal gesproken meer dan genoeg voor een fatsoenlijke plek hoor. Ik ga op Primavera alleen naar AF kijken in het krankzinnige geval dat er niets fatsoenlijks tegenover staat (0,001% kans). Zie ze twee weken later op BKS wel.


RE: Primavera Sound - thoom - 21-03-2017

Vandaag vliegtickets (€40,- retour) + hotel geboekt.


RE: Primavera Sound - Loov - 21-03-2017

Lekker op Gerona vliegen?


RE: Primavera Sound - thoom - 21-03-2017

(21-03-2017, 23:15)Loov Wrote: Lekker op Gerona vliegen?

Lekker op Barcelona vliegen Smile


RE: Primavera Sound - Loov - 22-03-2017

Oeh lekker geregeld. Welke maatschappij en vanaf waar vlieg je?


RE: Primavera Sound - thoom - 22-03-2017

(22-03-2017, 00:04)Loov Wrote: Oeh lekker geregeld. Welke maatschappij en vanaf waar vlieg je?

RyanAir vanaf Brussel. De vluchten zijn ook nog op fijne tijden (11:30 en 14:00 uit mijn hoofd).
Het hotel dat we geboekt hebben ligt haast aan het strand, 5KM van het festival vandaan. Nu willen we de hele week fietsen huren om ons zo door de stad te verplaatsen.
Weet iemand toevallig of het festival per fiets bereikbaar is? Ik las iets over een stalling, is dit iets?


RE: Primavera Sound - Stefan - 22-03-2017

Yes, vorig jaar gedaan. Stalling is wel echt klein en dus snel vol.


RE: Primavera Sound - Uplift - 22-03-2017

Er is inderdaad een bescheiden (bewaakte) fietsparkeerplaats bij de ingang van het forum. De site is ook makkelijk bereikbaar per fiets.


RE: Primavera Sound - thoom - 22-03-2017

(22-03-2017, 00:10)Uplift Wrote: Er is inderdaad een bescheiden (bewaakte) fietsparkeerplaats bij de ingang van het forum. De site is ook makkelijk bereikbaar per fiets.

Bedankt voor de snelle antwoorden. Je bedoelt met de site de stad Barcelona? Ik ben al vaker in Barcelona geweest, erg fijne stad om te fietsen inderdaad.