Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - BigBird - 06-06-2016

Merci. Ook al heeft Barcelona een grotere line-up, toch zou ik Portugal ook wel overwegen. Maar eens de verhalen afwachten.


Primavera Sound - JorisR - 06-06-2016

Ik ben een keer in Porto geweest en verkies compleetheid, grotere line-up en de stad Barcelona zelf boven Porto. Hoewel je er natuurlijk genoeg moois kunt zien, is het wel erg nadrukkelijk het kleine zusje, dat nog een aardig end van de stad afligt bovendien.


Primavera Sound - Willie - 06-06-2016

En de voorverkoop is 15 juni.


Primavera Sound - Roel87 - 06-06-2016

Enige verwachting qua line-up naast Shellac? Nick Cave schiet me als eerste binnen, maar verder hebben ze qua grote namen dit jaar al aardig uitgepakt natuurlijk.


Primavera Sound - Willie - 06-06-2016

Nu in de bus naar het vliegveld. Weer een mooi weekend. Dank aan loov, uplift, snackbar en Melliw Naj voor wat extra meerwaarde.


Primavera Sound - Loov - 06-06-2016

Willie Wrote:Nu in de bus naar het vliegveld. Weer een mooi weekend. Dank aan loov, uplift, snackbar en Melliw Naj voor wat extra meerwaarde.

Jij bedankt! De 2 uur stuiter marathon bij DJ Richard gaat voor mij de boeken in.

Echt meest gezellige festival in tijden gehad. Nu nog even middagje strand pakken en morgen ochtend veel te vroeg naar huis.


Primavera Sound - BigBird - 06-06-2016

Roel87 Wrote:Enige verwachting qua line-up naast Shellac? Nick Cave schiet me als eerste binnen, maar verder hebben ze qua grote namen dit jaar al aardig uitgepakt natuurlijk.

Ligt eraan wie tourt. Wellicht dat Björk weer poging gaat wagen. Arcade Fire gaat ook touren volgend jaar (als ik de geruchten mag geloven). Tool wellicht met nieuwe plaat?


Primavera Sound - meisbaer2 - 06-06-2016

Björk ligt er een beetje aan, is nu druk bezig met allerlei VR dingen. Al hoeft zij zelf niet aanwezig te zijn voor als Vulnicura VR op tour gaat, dus misschien is ze dan al weer zo ver met iets nieuws.


Primavera Sound - matteb - 06-06-2016

Inmiddels ook weer thuis na mijn eerste Primavera en werkelijk waar een fantastische week gehad. Hoogtepunten Radiohead, PJ Harvey, Ty Segall, Thee Oh Sees (bizar genoeg nog nooit gezien) en Suuns. Bedankt voor het ophemelen van dit festival de afgelopen jaren, heeft grote invloed op het boeken van onze early bird tickets gehad dit jaar! Volgend jaar weer wat mij betreft.


Primavera Sound - Uplift - 06-06-2016

Nu het bezonken is, moet ik wel zeggen dat dit festival van zeer hoog niveau was. Al staat en valt het een beetje met Radiohead bij mij. Stiekem hoop ik op een soortgelijke act die mij volgend jaar terug naar Barcelona krijgt, want het was echt leuk en ik zou me nog een pak meer geamuseerd hebben mocht ik mijn vakantie wat beter gepland/ingekaderd hebben.


Primavera Sound - Snackbarharses - 06-06-2016

Ik ben zelf erg blij dat ik pas dinsdag terugga. Je gaat toch heel anders de Apolo op zondag als je maandagmorgen een terugvlucht moet halen. Nu was het lekker tot het gaatje gaan.


Primavera Sound - Willie - 06-06-2016

Ik heb gewoon overdag bier gedronken. Sowieso ben ik meer een dagdrinker. Past ook beter bij mijn leven.


Primavera Sound - Uplift - 06-06-2016

Ja, dit is wel goud ja.


Primavera Sound - Willie - 06-06-2016

Wat doen sommige mensen? Ik zie een stel een die hebben net 2 koffie 2 grote flessen water 2 cola halve liters biet en twee flesjes champagne (die net de handtas in verdwenen) voor hun neus staan.


Primavera Sound - Uplift - 06-06-2016

Maar het festival is toch afgelopen, Willie Big Grin


Primavera Sound - Willie - 06-06-2016

matteb Wrote:Inmiddels ook weer thuis na mijn eerste Primavera en werkelijk waar een fantastische week gehad. Hoogtepunten Radiohead, PJ Harvey, Ty Segall, Thee Oh Sees (bizar genoeg nog nooit gezien) en Suuns. Bedankt voor het ophemelen van dit festival de afgelopen jaren, heeft grote invloed op het boeken van onze early bird tickets gehad dit jaar! Volgend jaar weer wat mij betreft.

Kan je nagaan dat het een paar jaar terug nog echt veel beter was :-)


Primavera Sound - Willie - 06-06-2016

Uplift Wrote:Maar het festival is toch afgelopen, Willie Big Grin

Ja, ik zit op het vliegveld. Dat maakte het nogal abstract.


Primavera Sound - Willie - 06-06-2016

Met het vliegtuig naar Rotterdam is ook mooi. Je komt echt zulke foute domme paupers tegen.


Primavera Sound - Uplift - 06-06-2016

Het verbaast me al dat je naar Rotterdam kunt vliegen vanaf Barcelona. Had eerder een kutplek zoals Lleida of Reus verwacht. Daar kom je ook wat tegen op de luchthaven (je kunt je wel wat voorstellen bij een charter naar Birmingham, pakweg).


Primavera Sound - Uplift - 06-06-2016

Maar goed, dan laten ze je zeker op het vliegtuig want val je gelijk niet eens op. Goeie vlucht!


Primavera Sound - Proest - 06-06-2016

Rotterdam Airport is ook gewoon een paupervliegveld hoor.


Primavera Sound - Willie - 06-06-2016

Nee ideaal er komen alleen te veel pauper mensen. Ik vlieg in oktober ook weer naar berlijn.

Ik had om woensdag kwart voor zes de bus en zat om tien uur ergens in Barcelona te ontbijten. Ideaal.


Primavera Sound - Uplift - 06-06-2016

Lijstjestijd:

10) Evian Christ
9) Moderat
8) Car Seat Headrest
7) Goat
6) Holly Herndon
5) Savages
4) Boredoms
3) PJ Harvey
2) Current 93
1) Radiohead


Primavera Sound - Murdoc Niccals - 06-06-2016

Inderdaad:

1. Radiohead
2. PJ Harvey
3. Ty Segall and The Muggers
4. Lubomyr Melnyk
5. Pantha Du Prince
6. Savages
7. Mbongwana Star
8. Inky
9. Goat
10. The Chills

Geen Holly, Boredoms en Beak in mijn lijstje omdat ik daar slechts een deel van heb gezien.


Primavera Sound - Mrmantel - 06-06-2016

1. Radiohead
2. PJ Harvey
3. Sigur Rós
4. Deerhunter
5. Alessandro Cortini
6. Explosions in the Sky
7. Beak>
8. Savages
9. Lubomyr Melnyk
10. Dungen