Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Willie - 04-06-2016

Ik heb ook genoten van radiohead. Het zal ook na gisteren niet mijn favoriete band worden. Maar goed gespeeld en tweederde van de nummers vond ik echt heel vet.

Inderdaad lekker ouderwetse topdag gisteren.


Primavera Sound - Stefan - 04-06-2016

Hele prachtige dag. Melnyk was prachtig, White Fence prima achtergrond muziek bij het eten. Ben Watt met Bernard Butler briljant. Lush met een paar 100 man in een ondergrondse parkeergarage een epic Primavera moment. Selda is het meest gezellige mens ooit. Radiohead te veel hits, maar beter dan de HMH. Uurtje The Last Shadow Puppets de moeite waard. Chillen in het gras bij Kiasmos was fijn. Veredelde dj-set van The Avalanches was iig een feestje en daarna afgesloten met Sheer Mag.

Maar waar is de zon nu?!


Primavera Sound - Flair - 04-06-2016

Genoten gisteren.
Echt leuke show van Kane en Turner.
Daar gebeurde tenminste wat.
Jammer wel dat ze dan
zo'n hidden stage hebben.
Waarom zujn die bands niet voor iedereen.
Flauwe kul gewoon.

Het totale plaatje gisteren: zon, sfeer, goede
bands en vooral mooie muziek!


Primavera Sound - Flair - 04-06-2016

Vanavond vooral Brian Wilson en Pj Harvey!


Primavera Sound - Uplift - 04-06-2016

Klachten over zacht geluid bij die grote podia verbazen me niets. Ze missen hoegenaamd een rij geluidstorens, dus wie nog okee staan ergens in het veld achter de Pa, zal er al gauw last van hebben. Recht ervoor in het eerste vak was het geluid wel gruwelijk. Stuk harder dan in de Hmh ook


Primavera Sound - meisbaer2 - 04-06-2016

Mijn zusje en haar man zijn ook op Primavera, die stonden blijkbaar vrij achteraan bij Radiohead. Veel mensen om hun heen vonden het niets, te zacht en gingen weg. Was dus geen succes.


Primavera Sound - JorisR - 04-06-2016

Bij Radiohead plek gekozen precies naast speakerset een geluidstoren, en daar klonk het werkelijk subliem. Machtig mooie festival setlist, tienduizenden mensen die doodstil worden bij Daydreamer, No Surprises, Nude, zeer indrukwekkend.

Ook grandioos: Lubomyr Melnyk en Selda. Ik hou ervan hoe Animal Collective het zich altijd weer onnodig moeilijk maakt, maar toch weer toffe set. Beach House geskipt wegens behoefte aan eten een geen zin meer om naar enorm veld te lopen. The Avalanches dj-set: volkomen ruk. Tof Evian Christ en Sheer Mag dus als afsluiters. En afpilsen tot zonsopkomst met Loov en Uplift.


Primavera Sound - Uplift - 04-06-2016

Ik daenk eraan om effectief naar PXXR GVNG te gaan in functie van een vette plek bij PJ Harvey.


Primavera Sound - Loov - 04-06-2016

Lubomyr was geniaal. Alles zat om je heen. Wow. Cabaret Voltaire was heftig. Inclusief coke snuivende zonnebril dragende persoon naast mij die kei hard aan het janken was. Savages: wow wow. Wat die aan 't doen zijn... die gaan ooit nog eens headliner worden. Kunnen ze aan. Radiohead was magisch. 50.000 man die muisstil zijn bij Daydreaming of mee zingen. De hele setting maakte het magisch. Holly Herndon altijd goed maar het bier met Snackbar smaakte ook goed. Beach House veeeeeel te kort. Maar weer magisch. Weer geweldig publiek om mij heen. The Avalnches snel door gelopen. Evian Christ compromisloos. Heel sterk. Sun O))) lichtman had ie bij volgens mij: top. Toen tot zonsopkomst met Joriz lopen lullen.

Vandaag weer prachtige dag met Six Organce Of Admittance - Boredoms - The Chills - Autolux - Current93 - PJ Harvey - Sigur Ros - Moderat - Pantha Du Prince - DJ Richard.


Primavera Sound - Willie - 04-06-2016

Im moet nog even kijken hoe laat ik er ben. Ik ben schijnbaar mijn les woensdag vergeten zit weer eens keihard bier te drinken op het strand. Nu minder kans op goed verbranden met dit weer dag scheelt. The chills sowieso


Primavera Sound - Loov - 04-06-2016

Ik zal vast watertje voor je klaar zetten. Tongue


Primavera Sound - Flair - 04-06-2016

Jongens! Probeer Brian Wilson mee te pikken.
Ook al blijft het mss muziekaal niet overeind, deze man
is een legende!


Primavera Sound - hythloth - 04-06-2016

Beach House op de stream was mooi, maar inderdaad veels te kort. Echt wel een band die minstens 75 minuten moet spelen.


Primavera Sound - Willie - 04-06-2016

Flair Wrote:Jongens! Probeer Brian Wilson mee te pikken.
Ook al blijft het mss muziekaal niet overeind, deze man
is een legende!

Nee nu bij current93. Ik heb the beach boys gezien. Dat was genoeg


Primavera Sound - Enzo - 04-06-2016

The Chills zijn ook goed bezig.


Primavera Sound - Enzo - 04-06-2016

Flair Wrote:Jongens! Probeer Brian Wilson mee te pikken.
Ook al blijft het mss muziekaal niet overeind, deze man
is een legende!
Hij heeft een geweldige backing band (vooral ook vocaal), maar zijn stem is inmiddels compleet naar de knoppen.


Primavera Sound - Snackbarharses - 04-06-2016

Een legende, ja. Maar wel een waar je met plaatsvervangende schaamte naar staat te kijken. 10 goede bandleden eromheen maskeren veel, maar toch.


Primavera Sound - hythloth - 04-06-2016

Wilt de man uberhaupt nog touren? Dat hij er mentaal niet meer bij is maakt het nogal sneu.


Primavera Sound - Enzo - 04-06-2016

Snackbarharses Wrote:Een legende, ja. Maar wel een waar je met plaatsvervangende schaamte naar staat te kijken. 10 goede bandleden eromheen maskeren veel, maar toch.
Zijn structurele psychische problemen zijn ook legendarisch. Hoort ook stemmen in zijn hoofd bijvoorbeeld. Ik las eens dat zijn omgeving hem steeds weer laat touren omdat ze bang zijn dat hij anders compleet wegzakt.


Primavera Sound - Snackbarharses - 04-06-2016

En die vleugel is vooral om te maskeren dat ie er als een zoutzak bijhangt.


Primavera Sound - Flair - 04-06-2016

Ok. Jammer joh.
Dat jullie er zo over denken.
Veel plezier elsewhere!

In ieder geval: 1 nummer gezien van The Chills.
Complete ruk.


Primavera Sound - Enzo - 04-06-2016

Flair Wrote:Ok. Jammer joh.
Dat jullie er zo over denken.
Veel plezier elsewhere!

In ieder geval: 1 nummer gezien van The Chills.
Complete ruk.
Nou ik ben daar niet, dus dat wordt lastig. Wink
Ik heb Wilson een keer of vier gezien en het zijn prima shows, is zeker wel een must see als je hem niet eerder zag. Gelukkig wordt er veel van de zang overgenomen door bandleden.


Primavera Sound - BigBird - 04-06-2016

Quote:Ok I'm going to say this..... the new DB limits at @Primavera_Sound are really fuking quiet.
Sort it out.

Geoff Barrow


Primavera Sound - Snackbarharses - 05-06-2016

Godverdomme Unsane godverdomme Parquet Courts godverdomme Ty Segall. Wat gebeurt hier allemaal deze avond?


Primavera Sound - Murdoc Niccals - 05-06-2016

Deze dag. Six Organs of Admittance, Boredoms, The Chills, Deerhunter, PJ Harvey(!), Ty Segall en Pantha allemaal topshows. Brian Wilson was de dissonant, Julia Holter was goed maar de bas stond veel te hard. Dadelijk tas inpakken en richting het vliegveld.