Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Willie - 03-06-2016

Moeten we een plekje vrijhouden


Primavera Sound - Flair - 03-06-2016

Gelukt! Lush Tickets!!!


Primavera Sound - Willie - 03-06-2016

Mooi


Primavera Sound - Flair - 03-06-2016

Hey Willie hoe was die tovenaar op die piano?


Primavera Sound - Flair - 03-06-2016

Nu al uurtje aan het chillen op de beachclub


Primavera Sound - Willie - 03-06-2016

Ja dat was echt heel mooi. Maar 3 uur in het auditorium leek mij toch wat te veel van het goede. Nu met een biertje lekker buiten.


Primavera Sound - Flair - 03-06-2016

Cheers


Primavera Sound - hythloth - 03-06-2016

BigBird Wrote:las nog dit op facebook, iemand die bij Tame Impala stond te wachten:

Quote:what they dont tell you is that they kicked people out of the pit who had been waiting all day in order to bring in people who had bought vip tickets

Van de twitter:

Quote:Kicked out of the front of the stage before @radiohead to let VIPs in @Primavera_Sound . Treated like cattle.

Quote:Nice one @Primavera_Sound, kicking everyone else out to allow VIPs in for @radiohead. Dickheads

Als dit om het speciale VIP vak ging, waarom dan uberhaupt plebs binnenlaten om ze er dan later armzielig uit te trappen?


Primavera Sound - Flair - 03-06-2016

Er is een volksverhuizing op gang gekomen!


Primavera Sound - Flair - 03-06-2016

Mijn God al die mensen in die grintbak!


Primavera Sound - Snackbarharses - 03-06-2016

Mrmantel Wrote:Is er eigenlijk een plek waar je gratis drinkwater kunt krijgen?
Lol!


Primavera Sound - Snackbarharses - 03-06-2016

Primavera. Het festival waar je Radiohead laat schieten voor Dinosaur jr en je keihard gelijk krijgt. Wat een furie en wat een setlist. En het begin van Shellac klinkt ook niet onaangenaam.


Primavera Sound - dave - 04-06-2016

Snackbarharses Wrote:Primavera. Het festival waar je Radiohead laat schieten voor Dinosaur jr en je keihard gelijk krijgt. Wat een furie en wat een setlist. En het begin van Shellac klinkt ook niet onaangenaam.

Zag het helaas niet live maar op m'n scherm, maar godverdomme wat een zeldzaam geïnspireerd en waanzinnig Dinosaur was dat zeg!!!! Fucking jaloers op je Snackbarharses!


Primavera Sound - Flair - 04-06-2016

Dinosaur jr was inderdaad geweldig.
Heb ze vaak gezien, maar dit was toch een
de beste keren. Jeez!!


Primavera Sound - Flair - 04-06-2016

Maar moet zeggen ook Radiohead is vet!


Primavera Sound - Stefan - 04-06-2016

Setlist was zo kut dat het grappig werd. Creep op Primavera. Het einde is zoek.


Primavera Sound - timvank - 04-06-2016

De setlist vond ik er alleraardigst uitzien.


Primavera Sound - Flair - 04-06-2016

The Last Shadow Puppets zijn meester.
Wat een show!!!! She's so Heavy!!!!!

Welterusten


Primavera Sound - Jorrit - 04-06-2016

Ik lees dit nadat ik thuis kom van een buurtfeest met Gerard Ekdom achter de knoppen.

Wat een leven.

PS: is Radiohead gestreamed?


Primavera Sound - Murdoc Niccals - 04-06-2016

De tweede dag denderde over de eerste heen. Lubomyr was briljant. Ook Savages heel sterk ondanks het mindere materiaal van album 2. Echte main stage band geworden. Radiohead was groots: heel goede festival setlist, magnifiek geluid en ook een erg fijn publiek. Holly helaas niet meer dan een half uur kunnen zien, maar toch diep onder de indruk.
Tussen mij en Beach House werkte het vandaag niet. Vraag me af of een vroegere spot daar verandering in had kunnen brengen. Band lijkt wat op de automatische piloot te spelen. Hoop verder dat het nieuwe album van The Avalanches goed wordt, anders is al die heisa om die naam onterecht. Verder White Fence en wat klein grut gezien.


Primavera Sound - Uplift - 04-06-2016

Topdag, ook al kakte het na Herndon grotendeels in. Grandioos optreden van Radiohead. Het vele wachten en skippen meer dan waard. Savages was ook goed meegenomen.


Primavera Sound - Loov - 04-06-2016

Ouderwetse briljante Primavera dag. Janken lachen en gezopen. Eerste dag al meteen vergeten. Briljant. Welterusten.


Primavera Sound - Roel87 - 04-06-2016

Gelukkig maar. Was het qua drukte nog een beetje te doen bij Radiohead?


Primavera Sound - BigBird - 04-06-2016

Heel veel klachten op social media over zacht geluid bij Radiohead.


Primavera Sound - pongolesi - 04-06-2016

20 minuten voor het Radiohead optreden kon ik nog een aardige plek bemachtigen ter hoogte van de geluidtoren. Vond het een geweldig optreden maar was voor mij dan ook de eerste keer Radiohead. Geluid stond inderdaad wat zacht maar in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld Tame Impala gisteren stond er fijn publiek om me heen die muisstil waren.

Last Shadow Puppets klonken goed maar die aanstellerij van Alex Turner begon me al snel de keel uit te hangen. Holly Herndon was heerlijk daarna. Avalanches viel me
tegen. In de middag erg genoten van Steve Gunn nog.