Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Loov - 01-06-2016

Ja tuurlijk! Zal ook wel denk ik.


Primavera Sound - Snackbarharses - 01-06-2016

Ik ben er al. Hoe laat Grazmeeting?


Primavera Sound - Flair - 02-06-2016

Jongens! Suede was een goed begin!


Primavera Sound - Uplift - 02-06-2016

Goat. Vet, ondanks het ellendige geluid. Voortdppps een prima hipster/zatheidavond in BARTS. Suunsnzienik in november wel. Loov wel kwijt. Die gast doolt nu ergens rond.


Primavera Sound - Snackbarharses - 02-06-2016

Leuke meeting, beetje kort wel. 6 man van Graz, pinkpop-achtige taferelen.

Goat en Suede heel vet, ondanks slecht geluid. White Fence en Suuns ook heel vet, ditmaal met goed geluid.

Moeten we loov als vermist opgeven?


Primavera Sound - Loov - 02-06-2016

Ik ben terecht! Aldans ik lig op een bank. Goat matig geluid. Barts kon mijn aandacht niet vasthouden. Apollo met Suuns geweldig. Plekje voor aan tegen het podium en heb de setlist mee genomen. Nu kapot want uur naar huis lopen
Tot morgen


Primavera Sound - JorisR - 02-06-2016

matthijs603 Wrote:Kan toch ook dat ze hier gewoon graag heen gaan vanuit de eigen portemonnee?

'We gaan op eigen kosten,' bezweerde / bezwoer Roosmarijn tegen me. Zonder dat ik erom vroeg. Zei ze tegen iemand anders in de groep ook, los van mij. Ik zat ook in dat vliegtuig, Stefan.

Goede openingsshows van Goat en Suede. Middenvoor niet veel gemerkt van slecht geluid bij Goat, bij Suede kon het beter ja.


Primavera Sound - Enzo - 02-06-2016

Het uitzendschema;
[Image: 13315339_10154267488748156_3064722309880...e=57DA994A]


Primavera Sound - TheUncleG - 02-06-2016

Nogal een vreemde setlist van Suede zie ik. Heb je net zo`n geweldig album afgeleverd, ga je er maar 1 van spelen?

Dan had je die band eigenlijk net zo goed niet kunnen boeken.


Primavera Sound - Roel87 - 02-06-2016

TheUncleG Wrote:Nogal een vreemde setlist van Suede zie ik. Heb je net zo`n geweldig album afgeleverd, ga je er maar 1 van spelen?

Dan had je die band eigenlijk net zo goed niet kunnen boeken.
Dat album doen ze ook integraal in het auditorium. Dus ik volg je even niet.


Primavera Sound - Diet - 02-06-2016

Edit: in snelheid gepakt.


Primavera Sound - Fenderboy - 02-06-2016

Die andere albums echter zijn wel goed hoor en men heeft maar een klein uurtje daar!
Ze waren waarschijnlijk een van de meest relevante groepen in de jaren negentig voor een boel liefhebbers.


Primavera Sound - TheUncleG - 02-06-2016

Roel87 Wrote:
TheUncleG Wrote:Nogal een vreemde setlist van Suede zie ik. Heb je net zo`n geweldig album afgeleverd, ga je er maar 1 van spelen?

Dan had je die band eigenlijk net zo goed niet kunnen boeken.
Dat album doen ze ook integraal in het auditorium. Dus ik volg je even niet.
Ik wist niet dat ze er nog een keer spelen, dat verandert de zaak.

Tuurlijk is hun oudere werk ook meer dan de moeite waard, ik zou het alleen bizar vinden als ze maar 1 nummer van Night Thoughts zouden spelen tijdens festivalsets.


Primavera Sound - Jorrit - 02-06-2016

Mooie show van Suede, zo vanaf de stream dan. ;-)


Primavera Sound - Enzo - 02-06-2016

Ja, top.


Primavera Sound - Uplift - 03-06-2016

Wat een kut eerste dag. Ik ben hier eigenlijk al helemaal klaar mee. Slechts ėėn hoogtepuntje en wat mij vooral opvalt: een kutpubliek. Bij de grote podia is dat amper nog doenbaar. Dan zag EITS er zo mooi uit met die lichtshow, maar rechts vooraan stonden gewoon meerdere groepjes rondom mij te keuvelen over o.m. hoe nice ze EITS vinden. Bij Tame Impala was het al helemaal kansloos. Los van de band (die behoorlijk kut is)... Er stond gewoon een Rock Werchter publiek daar. Morgen dus zo vroeg mogelijk een plek vinden voor Radiohead.

Ik zou nog een eind kunnen door ranten, maar zonder toetsenbord is dat nogal lastig dus fuck it.


Primavera Sound - Loov - 03-06-2016

Ik zag in 2 minuten meer beweging bij Mbogwana Star dan in 1 uur bij Air. En dat is knap want bij Mbogwana zitten de 2 frontmannen beide in een rolstoel. Voor de rest wat ik al dacht: Primavera is beetje overrated aan het worden. Grote eenheidsworst, zeker voordat het donker wordt moeite om iets te vinden naast indie shizzle rock. Lowlands doet het nog beter op dat vlak. Maar op Primavera kijk je wel dan weer met 15.000 man ademloos naar Explosions In The Sky.


Primavera Sound - Loov - 03-06-2016

Op Audiotoria na dan hè. Maar voor de rest is de programmering en wijze van neer zetten van acts fucking braaf.


Primavera Sound - hythloth - 03-06-2016

Dus Air is nog steeds saai live? Geen verrassing daar.

Voortaan maar de livestream volgen, krijg je geen last van kutpubliek. Tongue


Primavera Sound - Loov - 03-06-2016

Ik heb nog nooit zo iets kuts in mijn leven gezien als Air. Bijzonder dat ze het zo ver hebben weten te schoppen met nagenoeg stilstaan op een podium.


Primavera Sound - hythloth - 03-06-2016

Ik ben letterlijk over mijn nek gegaan toen ik ooit Air zag, hehe. Alle lof voor de muziek op plaat verder.


Primavera Sound - Uplift - 03-06-2016

Ik moet wel toegeven pech te hebben gehad met keuzes. Lee Ranaldo hoefde bv helemaal niet, en een prima publiek en geluid bij Suuns en Protomartyr (die ik allebei dus deels zag) hadden kunnen zorgen voor betere volle shows tov naar dat ellendige plein met grote podia gaan. Voor de rest inderdaad overrated op veel gebieden.. Ik wist op voorhand ook wel dat ik hier zonder Radiohead niet zou zijn, maar toch... Op papier verwacht ik dan wel meer van een The Oh Sees, pakweg. Of van de B&W zone, die in de praktijk wel de afvoerput van het festival lijkt. Helena Hauff die dan oldskool elektro brengt is prima, maar eens je omsingeld wordt door lesser life forms heb je het ook wel gezien.

Car Seat Headrest is wel volledig mijn ding. Epic fail van mijn kant om voordien zo skeptisch te zijn. Briljante thematiek, lyrics en zin voor ironie. Antiheldenmuziek.


Primavera Sound - hythloth - 03-06-2016

Heeft iemand John Carpenter gezien? Op de stream was het super vet, lekker spergen op cultfilmmuziek. EITS en LCD kwamen ook goed over.


Primavera Sound - Loov - 03-06-2016

Ja stukje gezien. Maar daarvoor was ik even bij Protomartyr. En die band is gewoon aan. Dus keuze gemaakt. Opzich geen spijt van. Was wel toe aan een zwaar drinkende alcoholische band na al dat pretentieus indie geneuzel.


Primavera Sound - Mrmantel - 03-06-2016

Vond Air op zich niet slecht, maar het werd helemaal om zeep geholpen door het publiek. Protomartyr viel enigszins tegen door het slechte geluid. Maar verder toch mooie sets gezien van Beak>, EITS, Alessandro Cortini en Battles. Alleen tijdens Tame Impala en LCD SS was het toch even zoeken naar alternatieven.