Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Maar morgen 20.00u. Gezellig.

Hopelijk is een bandje halen om 19.30u dan goed te doen. Ik geloof niet dat ik zin heb om heen en weer te gaan. Kan wel iets beters bedenken. Bier drinken op het strand of zo.


Primavera Sound - JorisR - 31-05-2016

Uplift Wrote:Precies. Dus wil iedereen hierboven ff hun schema's reality proof maken, aub? Thx.

Hoewel ik nu toch overweeg om gewoon voor Suede te blijven (hier overhypete en passė band, maar soit) en daarna te zien waar we geraken. LGW indachtig.

Een goeie greatest hits set van Suede kan geweldig uitpakken en sla ik niet over als ik Suuns ook de volgende dag gewoon kan opnemen in het schema.

En die graz-meet, hoe laat en waar precies is die dan? Of ik ga gewoon af op het clubje Hollandse rotkoppen natuurlijk. Smile


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

Willie Wrote:Ik weet het niet, oververmoeidheid is nog iets wat ik begrijp, dat gecombineerd met slechte privé omstandigheden kan leiden tot ziekte, maar de meeste mensen met een burn-out hebben die gekregen, omdat ze veel te hoge eisen stellen aan hun leven, hun relatie, hun werk en bang zijn dat ze niet op twee Facebookfeestjes per dag worden uitgenodigd.

Dat is iets wat ik gewoonweg niet rond krijg in mijn bekrompen hoofdje.

Maar ik ben dan thuis ook zelden met mijn werk bezig.
Ja,precies.enik heb niet eens een tv, maar niemand zit echt in de safe zone. Werkdruk is de basis, vervolgens maakt onzin het af.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

JorisR Wrote:
Uplift Wrote:Precies. Dus wil iedereen hierboven ff hun schema's reality proof maken, aub? Thx.

Hoewel ik nu toch overweeg om gewoon voor Suede te blijven (hier overhypete en passė band, maar soit) en daarna te zien waar we geraken. LGW indachtig.

Een goeie greatest hits set van Suede kan geweldig uitpakken en sla ik niet over als ik Suuns ook de volgende dag gewoon kan opnemen in het schema.

En die graz-meet, hoe laat en waar precies is die dan? Of ik ga gewoon af op het clubje Hollandse rotkoppen natuurlijk. Smile

20.00u, voor de geluidstoren van het primavera podium. En je zoekt een groepje mensen gemiddeld langer dan 1.75. Kan niet missen.


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

Morgen 20u voor de PA met een herkansing op diezelfde plek na Goat. Veel zal immers afhangen van hoe snel een bandje kan worden afgehaald, etc.

Maar gezien het gratis is, kan een bandje ook nog makkelijk na Goat, lijkt mij.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Ja, en of het om 20.00u niet al vol staat, ik geloof er niet zo in, maar heb geen ervaring met dit deel van het festival.


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

Goat is hier niet zo gekend en Spanjaarden beslissen rond dat tijdstip nog wat ze gaan eten. Voor Suede wordt het wel druk. Britpop is hier immens.


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Uplift Wrote:Spanjaarden beslissen rond dat tijdstip nog wat ze gaan eten.

Tongue Big Grin

Alle tijd jongens. 19.30 bandje halen sta je om 19.40 met een koude pils in je handen.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Want? Die heb jij dan alvast voor mij gehaald? Tongue


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Willie Wrote:Want? Die heb jij dan alvast voor mij gehaald? Tongue

Ja hoor meneer de profiteur. Tongue


Primavera Sound - Gunnar - 31-05-2016

Veel plezier Primavera gangers, ik zal met stijgende jaloezie jullie verslagen lezen!


Primavera Sound - Piet Knaak - 31-05-2016

Barcelona stikt van de plekken waar je broodjes/salades etc kunt halen. Daar moet je wel uitkomen toch Tongue

Veel plezier primavera gangers!


Primavera Sound - Snackbarharses - 31-05-2016

Uplift Wrote:Precies. Dus wil iedereen hierboven ff hun schema's reality proof maken, aub? Thx.
Suede en daarna White Fence wordt wellicht wat krap, maar met een vipbandje kom je gewoon bij Suuns binnen.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Snackbarharses Wrote:
Uplift Wrote:Precies. Dus wil iedereen hierboven ff hun schema's reality proof maken, aub? Thx.
Suede en daarna White Fence wordt wellicht wat krap, maar met een vipbandje kom je gewoon bij Suuns binnen.

Als je nog harder gaat wrijven dan gaat de glans weer weg.


Primavera Sound - JorisR - 31-05-2016

Melliw Naj Wrote:Heeft iemand nog tips om rond 11/12 uur te ontbijten? Kan ook gewoon een bakker of markt zijn.

Wil je een stevige katerbrunch/lunch na een festivaldag en heb je geen trek in tapas, dan raad ik Amerikaanse diner Bernie's Grill aan, bij metro Jaume. Behoorlijk goedkoop en goede burgers, friet en shakes. En nog goede muziek ook, als je boft.


Primavera Sound - Flair - 31-05-2016

Bandje in the pocket!!!


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Snackbarharses Wrote:
Uplift Wrote:Precies. Dus wil iedereen hierboven ff hun schema's reality proof maken, aub? Thx.
Suede en daarna White Fence wordt wellicht wat krap, maar met een vipbandje kom je gewoon bij Suuns binnen.

Ja jonguh. Hebben we niet. Ik lig nota bene op een terras van een vriendin van Uplift. Maar wil best je VIP bandje hebben hoor.


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

Kennelijk moeten wij een kamer delen, Loov.


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Uplift Wrote:Kennelijk moeten wij een kamer delen, Loov.

Nachtelijke drone spookverhalen vertellen. Kussen gevecht op Sun O))). Lekker.


Primavera Sound - BigBird - 31-05-2016

Veel plezier mensen, hoop er volgend jaar weer bij te zijn.


Primavera Sound - Willie - 01-06-2016

Ik heb prima geslapen (mag ook wel, de nacht er voor was ik om half 2 wakker), zometeen naar de bus.

Voel me ook een stuk beter dan vorig jaar nog even Ride de avond van te voren meegepakt te hebben.


Primavera Sound - marvin - 01-06-2016

Heb er zin in. Vandaag nog dag stad en dan vanaf morgen Primavera ontdekken


Primavera Sound - Stefan - 01-06-2016

Help half 3voor12 zit in hetzelfde vliegtuig. Beetje van onze belastingcenten hee.


Primavera Sound - Loov - 01-06-2016

Stefan Wrote:Help half 3voor12 zit in hetzelfde vliegtuig. Beetje van onze belastingcenten hee.

Lol ik heb nooit verslag van 3v12 gezien. Misschien hebben ze een uitje? Leuk voor de jongens.

Ik ben er al sinds gisteravond. En het is weer heerlijk om terug te zijn.


Primavera Sound - matthijs603 - 01-06-2016

Kan toch ook dat ze hier gewoon graag heen gaan vanuit de eigen portemonnee?