Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Murdoc Niccals - 30-05-2016

Voor mij zou het zoiets kunnen worden:

Woensdag: Goat - (Suede) - Stara Rzeka - White Fence - Suuns

Donderdag: Alessandro Cortini - Andy Shauf - Car Seat Headrest - Beak> - Kamasi Washington - Floating Points - Protomartyr / Tame Impala - Mbongwana Star - Thee Oh Sees - Battles - Helena Hauff

Vrijdag: Lubomyr Melnyk - Richard Dawson - Lush - Selda - Radiohead - Holly Herndon - Beach House / Kiasmos - The Avalanches - DJ Koze

Zaterdag: Joanna Serrat - Boredoms - The Chills - Brian Wilson - Deerhunter - PJ Harvey - stukje Sigur Ros - Julia Holter - Moderat / Ty Segall - Pantha Du Prince


Primavera Sound - Jorrit - 30-05-2016

Veel plezier jungs!


Primavera Sound - mattman - 30-05-2016

Ik verwacht dat de Heineken stage (en vooral het plein daarvoor) een beetje te klein zal zijn voor Radiohead.


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Okay nachtelijke laatste luister sessie en ik weet waar mijn prioriteiten liggen. Het is wel ingedeeld op de hoop dat ik zondag BARTS binnen kom.

Woensdag: Graz Meeting - Goat - Suede.

Donderdag: Alessandro Cortini - Nothing Places - Julien Baker - Beak > - Empress Of - Suuns - Explosions In The Sky - John Carpenter - Mbongwana Star - Thee Oh Sees - Powell - Helena Hauff

Vrijdag: Lubomyr Melnyk - Dungen - Caberet Voltaire - Savages - Radiohead - na genieten / The Last Shadow Puppets / eindelijk pissen - Beach House - The Avalanches - DJ Koze

Zaterdag: Matthew Dear - Leon Vynehall - Six Organs Of Admittance - Boredoms - The Chills - Autolux - Current 93 - Drive Like Jehu - PJ Harvey - Sigur Ros - Moderat - Pantha du Prince

Zondag: Siberian Wolves - Ty Segall - The Avalanches

Morgen avond vliegen. Fucking veel zin in. Truste.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Loov Wrote:Okay nachtelijke laatste luister sessie en ik weet waar mijn prioriteiten liggen. Het is wel ingedeeld op de hoop dat ik zondag BARTS binnen kom.

Dat moet wel lukken, de bands spelen immers in de Apollo.

Verder mooi enthousiast schema, vooral rond Current 93 Big Grin


Primavera Sound - Snackbarharses - 31-05-2016

Vanmiddag vliegen. Fucking veel zin in.

Woensdag: Graz meeting - Goat - Suede - White Fence - Suuns

Donderdag: Algiers - Car Seat Headrest - Daughter - AR Kane - EITS - Protomartyr - Mbongwana Star - Thee oh Sees - Battles

Vrijdag: Julien Baker (binnenstad) - White Fence - Dungen - Titus Andronicus - Lush (mocht het lukken een kaartje te krijgen) - Savages - Beirut - Radiohead - Beach House - The Avalanches

Zaterdag: AR Kane (binnenstad) - Bob Mould solo electric - Boredoms - The Chills - Autolux - Brian Wilson - Drive Like Jehu - PJ Harvey - Sigus Ros - Unsane - Ty Segall of Moderat - Pantha du Prince

Zondag: Mudhoney - Ty Segall - The Avalanches


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Ik ben nog helemaal niet in de stemming, het zijn tamelijk drukke weken, voordeel is dan wel weer dat mijn vrije dagen komende week niet van mijn verlofpot af gaan, maar er zelfs nog wat bij komt.


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Willie Wrote:Ik ben nog helemaal niet in de stemming, het zijn tamelijk drukke weken, voordeel is dan wel weer dat mijn vrije dagen komende week niet van mijn verlofpot af gaan, maar er zelfs nog wat bij komt.

Ik krijg het idee dat jij behoorlijk hard toe bent aan vakantie.


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Willie Wrote:
Loov Wrote:Okay nachtelijke laatste luister sessie en ik weet waar mijn prioriteiten liggen. Het is wel ingedeeld op de hoop dat ik zondag BARTS binnen kom.

Dat moet wel lukken, de bands spelen immers in de Apollo.

Verder mooi enthousiast schema, vooral rond Current 93 Big Grin

Oja. Tongue

Maar hoe moeilijk is Apollo op zondag? Of is dat wel te doen?


Primavera Sound - Snackbarharses - 31-05-2016

Loov Wrote:
Willie Wrote:
Loov Wrote:Okay nachtelijke laatste luister sessie en ik weet waar mijn prioriteiten liggen. Het is wel ingedeeld op de hoop dat ik zondag BARTS binnen kom.

Dat moet wel lukken, de bands spelen immers in de Apollo.

Verder mooi enthousiast schema, vooral rond Current 93 Big Grin

Oja. Tongue

Maar hoe moeilijk is Apollo op zondag? Of is dat wel te doen?
Gewoon op tijd zijn. Of een VIP-kaart nemen.


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

Denken jullie dat het mogelijk wordt om Suede en Suuns te zien morgen avond? Want ik hou rekening met reistijden en wachtrijen...


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Als je Suede kijkt en je Suuns ergens 's nachts in een bar tegenkomt moet het mogelijk zijn.


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

Precies. Dus wil iedereen hierboven ff hun schema's reality proof maken, aub? Thx.

Hoewel ik nu toch overweeg om gewoon voor Suede te blijven (hier overhypete en passė band, maar soit) en daarna te zien waar we geraken. LGW indachtig.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Eerste schema's worden toch altijd bijgeschaafd? Ik heb voor het eerst iets wat daadwerkelijk haalbaar zou moeten zijn incl. etensmogelijkheden en afstanden naar een podium. Maar een Andy Shauf zou gewoon nog af kunnen vallen als ik 's middags nog een keertje extra zou willen mastuberen bijvoorbeeld.

En Suuns ga ik sowieso nog op Welcome to the village meepakken.


Primavera Sound - Stefan - 31-05-2016

Ik ga veel op Ray-Ban zien. Af en toe een optreden vanaf die trap bekijken en ff bijkomen is ideaal.


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Uplift Wrote:Precies. Dus wil iedereen hierboven ff hun schema's reality proof maken, aub? Thx.

Fuck dat. Een man mag dromen.

En falen.


Primavera Sound - Loov - 31-05-2016

Loov Wrote:
Uplift Wrote:Precies. Dus wil iedereen hierboven ff hun schema's reality proof maken, aub? Thx.

Fuck dat. Een man mag dromen.

En falen.

Net nog eens zitten kijken. Mijn schema is best wel te doen by the way.


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

Mijn schema is al even klaar. 27 volle shows als het goed is. 28 indien ik alsnog Suuns kan mee pikken.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Loov Wrote:
Willie Wrote:Ik ben nog helemaal niet in de stemming, het zijn tamelijk drukke weken, voordeel is dan wel weer dat mijn vrije dagen komende week niet van mijn verlofpot af gaan, maar er zelfs nog wat bij komt.

Ik krijg het idee dat jij behoorlijk hard toe bent aan vakantie.

Valt an sich wel mee, ik ben het vooral een beetje zat. Zeker gecombineerd met gebroken nachten, maar ik werk niet naar een burn-out toe of zo.

Maar ja burn-out is net een god, je hebt van gehoord, mensen doen er gewichtig over, maar je weet dat het allemaal fucking onzin is.


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

Haha. Nee, helaas. De statistieken tonen -althans in België- aan dat onzin uitgesloten is.


Primavera Sound - Johan - 31-05-2016

Kan iemand mij vertellen hoe lang het lopen is vanaf heineken naar het auditorium? Hier is het schema ook rond, minimaal 20 shows moet makkelijk lukkenSmile


Primavera Sound - Uplift - 31-05-2016

10 minuten.


Primavera Sound - Johan - 31-05-2016

Dank.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

Ik weet het niet, oververmoeidheid is nog iets wat ik begrijp, dat gecombineerd met slechte privé omstandigheden kan leiden tot ziekte, maar de meeste mensen met een burn-out hebben die gekregen, omdat ze veel te hoge eisen stellen aan hun leven, hun relatie, hun werk en bang zijn dat ze niet op twee Facebookfeestjes per dag worden uitgenodigd.

Dat is iets wat ik gewoonweg niet rond krijg in mijn bekrompen hoofdje.

Maar ik ben dan thuis ook zelden met mijn werk bezig.


Primavera Sound - Willie - 31-05-2016

10 minuten is wel doorstappen. En als je vooraan staat kan je het wel vergeten.