Graz
Primavera Sound - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Primavera Sound (/showthread.php?tid=7)



Primavera Sound - Uplift - 27-05-2016

Gast.
Woensdag voor Goat okee, maar door o.m. afhaling ticket kan het nipt worden. Loov houdt jullie op de hoogte.


Primavera Sound - Loov - 27-05-2016

Uplift Wrote:Gast.
Woensdag voor Goat okee, maar door o.m. afhaling ticket kan het nipt worden. Loov houdt jullie op de hoogte.

Huh watte? Nee is goed... Tongue

Goat speelt om 20:30 dus we hebben de tijd hoor. Wink


Primavera Sound - Flair - 27-05-2016

Mag ik ook komen


Primavera Sound - Willie - 27-05-2016

Ja


Primavera Sound - Willie - 27-05-2016

Maar ik mis een mooie clashfinder waar maandag tot en met zondag in voorkomt. Heeft iemand die wel gevonden?


Primavera Sound - Uplift - 27-05-2016

Ja, vol fouten. Link die ik wat pagina's eerder gepost heb. Beter dan een Clashfinder is echter gewoon een printer en een balpen.


Primavera Sound - Flair - 27-05-2016

Willie Wrote:Ja

Dan ben ik er.

Als jullie weten waar en wanneer.


Primavera Sound - Johan - 27-05-2016

Meen me te herinneren dat er de afgelopen jaren voor bepaalde shows speciale tickets gereserveerd moesten worden? Oftewel, dat je simpelweg met je festivalbandje niet overal binnen komt. Is dat dit jaar ook zo? ( en dan doel ik niet op de extra LCD show)


Primavera Sound - Willie - 27-05-2016

Tenzij het niet vol is dan kan je ook gewoon naar binnen lopen. Althans, dat was vorig jaar zo bij Panda bear.


Primavera Sound - Johan - 27-05-2016

Mooi. Dank voor de info. Ontzettend veel zin in. Vooral van Lubomyr Melnyk verwacht ik veel.


Primavera Sound - Enzo - 27-05-2016

En terecht.


Primavera Sound - Snackbarharses - 27-05-2016

Melliw Naj Wrote:[Image: 13312848_10154253657863156_7882995320923...e=57D76F2B]

http://www.primaverasound.es/comerEnElForum Staat alles wat er er te eten is. Ik weet de line up van een jaar geleden niet meer maar is het weer van hetzelfde of hebben ze verbetert?
Her lijkt meer, maar dat is het niet.


Primavera Sound - matteb - 28-05-2016

Kan iemand mij vertellen hoe snel ik van het vliegveld (El Prat) op het festivalterrein kan komen? Er is een sterfgeval in mijn familie en de dienst is op vrijdag. Ik twijfel om die dag heen en weer te vliegen. Zou dan om 19:55 op El Prat aankomen.


Primavera Sound - Willie - 28-05-2016

Gecondoleerd.

Het kan in ongeveer een uur, gok ik. Half uur met de bus van het vliegveld naar Placa catalunya, 5 minuten lopen naar de gele lijn, 20 minuten metro en 5 minuten naar de ingang.

Bussen van het vliegveld rijden vrij veel. Taxi's rijden uiteraard meteen, zijn vast ook iets sneller en zouden je ook bij de juiste metro af kunnen zetten. Of direct bij het festival terrein (dan hoef je in principe de stad niet door), dat zal alleen wel een euro of 45 kosten.

Edit: route via google geeft 23 minuten aan voor el prat - forum.


Primavera Sound - matteb - 28-05-2016

Willie Wrote:Gecondoleerd.

Het kan in ongeveer een uur, gok ik. Half uur met de bus van het vliegveld naar Placa catalunya, 5 minuten lopen naar de gele lijn, 20 minuten metro en 5 minuten naar de ingang.

Bussen van het vliegveld rijden vrij veel. Taxi's rijden uiteraard meteen, zijn vast ook iets sneller en zouden je ook bij de juiste metro af kunnen zetten. Of direct bij het festival terrein (dan hoef je in principe de stad niet door), dat zal alleen wel een euro of 45 kosten.

Edit: route via google geeft 23 minuten aan voor el prat - forum.

Thnx, daar kan ik wat meeSmile


Primavera Sound - Uplift - 28-05-2016

Is gewoon op Primavera podium. Ok voor mij.


Primavera Sound - Willie - 29-05-2016

http://clashfinder.com/s/primaverasound16/

Kijk, dit lijkt er op.

Nu uitvinden waar dat Martini is en zondag sta ik daar. En Zaterdag vanaf 12.00 hopelijk ook.


Primavera Sound - Willie - 29-05-2016

En ik wil er ook wel zijn rond 20.00 uur.


Primavera Sound - Willie - 29-05-2016

Goat en Suede, daarna ga ik met mijn vrienden zuipen.


Primavera Sound - pudpong3 - 29-05-2016

Veel plezier!


Primavera Sound - Uplift - 29-05-2016

Willie Wrote:Goat en Suede, daarna ga ik met mijn vrienden zuipen.
Suuns is kennelijk zeer de moeite live deze tour. Ik ga Suede denk ik skippen om daar te proberen.


Primavera Sound - Willie - 30-05-2016

Ik ben er uit voor mijn eerste schema.

woe:

- Goat
- Suede

Do:

- Andy Shauf
- Car seat headrest
- C+C=Maxigross
- Explosions in the sky
- John Carpenter
- Mbongwanastar
- Thee oh sees
- Battles

Vrij:

- Lubomyr Melnyk
- Richard Dawson
- Cabaret Voltaire
- Radiohead
- Animal collective
- Kiasmos
- The Avalanches

Za:

alles op Martini vanaf 12.00

- Six organs of admittance
- The Chills
- Current 93
- PJ Harvey
- Julia Holter
- Ty Segall
- Pantha du prince

Zo:

Martini vanaf Downtown boys


Primavera Sound - matteb - 30-05-2016

Ik vlieg over een paar uur richting Barcelona. Toch nog onwijs veel zin in. Wellicht zie ik jullie daar!


Primavera Sound - Willie - 30-05-2016

Willie Wrote:Nu uitvinden waar dat Martini is en zondag sta ik daar. En Zaterdag vanaf 12.00 hopelijk ook.

Ah, dat CCCB gebouw ligt op 500 meter van mijn hostel, dat gaat wel lukken.


Primavera Sound - Stefan - 30-05-2016

Mijn ideale programma zou zoiets zijn:

Woensdag: Goat - Suede
Donderdag: Nothing Places - Julien Baker - Beak> - Destroyer - A.R. Kane - Floating Points Live - John Carpenter - LCD Soundsystem - Battles
Vrijdag: Lubomyr Melnyk - Ben Watt - Cabaret Voltaire - Selda - Radiohead - The Last Shadow Puppets - Kiasmos - The Avalanches - (Sheer Mag)
Zaterdag: A.R. Kane - Alex G - Robert Foster - (Joanna Serrat) - Boredoms - The Chills - Autolux - Richard Hawley - Drive Like Jehu - PJ Harvey - Sigur Ros - Moderat // Ty Segall - Pantha du Prince
Zondag: Bradford Cox - Mudhoney - The Black Lips

Porto
Donderdag: (Sensible Soccers) - US Girls - Wild Nothing - Deerhunter - Julia Holter - Sigur Ros - Parquet Courts - Animal Collective
Vrijdag: Cass McCombs - Destroyer - Brian Wilson - Savages - PJ Harvey - Protomartyr - Beach House
Zaterdag: Linda Martini - Algiers - Chairlift - Car Seat Headrest - Drive Like Jehu - Air - Explosions In The Sky - Moderat // Ty Segall // Shellac - Royal Headache.