Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)



Pukkelpop 2013 - Aron - 13-03-2013

In het verlengde van de afgelopen weken dus sowieso NIN


Pukkelpop 2013 - BigBird - 13-03-2013

Ben erg benieuwd, heb er zin.

Maandag ook meteen mijn parkeerplek reserveren aan de grote weg.

Had Deftones graag gezien met nieuwe album, maar ben bang dat die geen 4 dagen op rij gaan doen.


Pukkelpop 2013 - jimmy - 13-03-2013

Zoals gezegd zijn er dus bands die graag willen aankondigen, ermee maandag.
Ik ga er vanuit dat NIN e bij is.


Pukkelpop 2013 - moioww - 13-03-2013

eminem ook wel waarschijnlijk


Pukkelpop 2013 - Karel - 13-03-2013

Wat ik denk:

Arctic Monkeys, Nine Inch Nails, Prodigy en Eminem headliners. Chase & Status en Skrillex afsluiten op de main. Empire of the Sun, Alt-J, Beach House en The Knife laat in de Marquee. Beady Eye en Franz Ferdinand als subheadliners op de main.


Pukkelpop 2013 - Mantra - 13-03-2013

in de wetenschap dat er zeker iets na NIN zal staan, mag het van mij The Prodigy zijn.


Pukkelpop 2013 - RH80 - 14-03-2013

Nine Inch Nails is toch headlinermateriaal voor Pukkelpop?


Pukkelpop 2013 - Karel - 14-03-2013

RH80 Wrote:Nine Inch Nails is toch headlinermateriaal voor Pukkelpop?
jup, maar geen afsluitmateriaal.


Pukkelpop 2013 - Mantra - 14-03-2013

Karel Wrote:
RH80 Wrote:Nine Inch Nails is toch headlinermateriaal voor Pukkelpop?
jup, maar geen afsluitmateriaal.
ze zetten er altijd iets na voor de nacht in te luiden.
dus geef mij dan maar The Prodigy of Amon Tobin.
en geen Netsky, Like Mike, Chase And Status ....

enfin, de echte hel zou zijn: subheadliner voor Eminem of Arctic Monkeys


Pukkelpop 2013 - Diet - 14-03-2013

Mantra Wrote:enfin, de echte hel zou zijn: subheadliner voor Eminem of Arctic Monkeys

Ik zou het anders wel eens willen zien, gewoon voor de lol. Vlak voor Eminem, en dan het gros van de setlist uit The Downward Spiral en Broken halen.


Pukkelpop 2013 - Martijn - 14-03-2013

Zou uitermate grappig zijn ja om al die Eminem fans daar te zien, maar een band als Nine Inch Nails verdient natuurlijk stukken meer dan zo'n spot. Laat dat lekker over aan een Beady Eye.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 14-03-2013

Dat subheadlinen is vooral leuk als tieners zitten te wachten op hun band. Niks beters dan huilende meisjes zien wegvluchten tijdens het 26e couplet van 'Tupelo' Smile
En nadien besef je dat er heiligschennis plaats vond... afwegingen...


Pukkelpop 2013 - BigBird - 14-03-2013

Karel Wrote:Wat ik denk:

Arctic Monkeys, Nine Inch Nails, Prodigy en Eminem headliners. Chase & Status en Skrillex afsluiten op de main. Empire of the Sun, Alt-J, Beach House en The Knife laat in de Marquee. Beady Eye en Franz Ferdinand als subheadliners op de main.

AM mag je doorstrepen want die touren dan niet.


Pukkelpop 2013 - BigBird - 14-03-2013

Ik ben benieuwd of ze nog een grote naam (blur, kol, green day) gaan pakken die ook op Werchter staat?

Of kiezen ze een naam die werchter niet heeft? Nick Cave zou alleen nog de zaterdag kunnen spelen.


Pukkelpop 2013 - Mantra - 14-03-2013

BigBird Wrote:
Karel Wrote:Wat ik denk:

Arctic Monkeys, Nine Inch Nails, Prodigy en Eminem headliners. Chase & Status en Skrillex afsluiten op de main. Empire of the Sun, Alt-J, Beach House en The Knife laat in de Marquee. Beady Eye en Franz Ferdinand als subheadliners op de main.

AM mag je doorstrepen want die touren dan niet.

zéker? man, dit zou een opluchting zijn! een duizend gillende tienermeisjes minder

ik zie hier een perfect scenario


Pukkelpop 2013 - Mantra - 14-03-2013

Diet Wrote:
Mantra Wrote:enfin, de echte hel zou zijn: subheadliner voor Eminem of Arctic Monkeys

Ik zou het anders wel eens willen zien, gewoon voor de lol. Vlak voor Eminem, en dan het gros van de setlist uit The Downward Spiral en Broken halen.
en ik denk dat ze niet voor niets op hun videokanaal 3 nrs van Still hebben geplaatst als hint.
denk dat we geen Terrible Lie etc hoeven verwachten, eerder opgesmukte versies van rustige nrs. (ze hebben ook contact gehad met Kronos Quartet om nieuwe nrs in te spelen)


Pukkelpop 2013 - Aron - 14-03-2013

BigBird Wrote:Ik ben benieuwd of ze nog een grote naam (blur, kol, green day) gaan pakken die ook op Werchter staat?

Of kiezen ze een naam die werchter niet heeft? Nick Cave zou alleen nog de zaterdag kunnen spelen.
Nick Cave is bezet alle dagen Pukkelpop. Het lijkt me ook niet dat ze met kol of blur komen aanzetten.


Ik ga ook maar eens een gokje wagen
Donderdag: Deftones-Prodigy-Eminem
Vrijdag: Foals-NIN-Chase And Status
Zaterdag: Beady Eye-The XX-Skrillex

Helaas Skrillex ja, lijkt me zelf logisch. Het is nogal gebeurd dat er een nogal extreem kut-dj na de headliner staat. Meestal zelf.


Pukkelpop 2013 - BigBird - 14-03-2013

Deftones kunnen de donderdag niet, die staan dan al voor 3 shows in 4 dagen.


Pukkelpop 2013 - Aron - 14-03-2013

BigBird Wrote:Deftones kunnen de donderdag niet, die staan dan al voor 3 shows in 4 dagen.
Is denk ik wel een band die zoiets zouden doen. Al zou het immens zwaar worden.

Wie ik er trouwens van Werchter wél nog zie staan is Phoenix. Misschien zelf als headliner in de marquee.


Pukkelpop 2013 - matthijs603 - 14-03-2013

Mantra Wrote:
BigBird Wrote:
Karel Wrote:Wat ik denk:

Arctic Monkeys, Nine Inch Nails, Prodigy en Eminem headliners. Chase & Status en Skrillex afsluiten op de main. Empire of the Sun, Alt-J, Beach House en The Knife laat in de Marquee. Beady Eye en Franz Ferdinand als subheadliners op de main.

AM mag je doorstrepen want die touren dan niet.

zéker? man, dit zou een opluchting zijn! een duizend gillende tienermeisjes minder

ik zie hier een perfect scenario

Duizenden gillende tienermeisjes voor de Arctic Monkeys???


Pukkelpop 2013 - Diet - 14-03-2013

Mijn verwachting:

Eels - Nine Inch Nails - Skrillex
Phoenix - The xx - The Prodigy
Vampire Weekend - Eminem - Chase & Status

The Knife, Foals/James Blake en Beady Eye headlinen in marquee


Pukkelpop 2013 - Mantra - 14-03-2013

matthijs603 Wrote:
Mantra Wrote:
BigBird Wrote:AM mag je doorstrepen want die touren dan niet.

zéker? man, dit zou een opluchting zijn! een duizend gillende tienermeisjes minder

ik zie hier een perfect scenario

Duizenden gillende tienermeisjes voor de Arctic Monkeys???
yes, as you read


Pukkelpop 2013 - matthijs603 - 14-03-2013

Dat was zelfs in 2006 niet zo, zou niet weten waarom nu wel.


Pukkelpop 2013 - Mantra - 14-03-2013

matthijs603 Wrote:Dat was zelfs in 2006 niet zo, zou niet weten waarom nu wel.
in 2009 wel. speelden onwaarschijnlijk slecht, en toch het gegil om het gegil..


Pukkelpop 2013 - RutgerGM - 14-03-2013

Mantra Wrote:
matthijs603 Wrote:Dat was zelfs in 2006 niet zo, zou niet weten waarom nu wel.
in 2009 wel. speelden onwaarschijnlijk slecht, en toch het gegil om het gegil..

Arctic Monkeys is nu toch niet dé band die gekenmerkt wordt door gillende tienermeisjes. Bij Eminem zal dit minstens 10x erger zijn. Arctic Monkeys vind ik gewoon de ideale headliner, muzikaal op niveau en hebben in alle 'lagen' van de bevolking fans.