Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)



Pukkelpop 2013 - Eraser - 22-02-2013

http://www.nme.com/news/the-strokes/68841?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=yeahsnews

Geen Strokes-tour


Pukkelpop 2013 - jimmy - 22-02-2013

ja en ook system of a down komt zeker niet


Pukkelpop 2013 - Wonderboy - 22-02-2013

Hoezo zou SOAD niet kunnen komen?


Pukkelpop 2013 - BigBird - 22-02-2013

Eraser Wrote:http://www.nme.com/news/the-strokes/68841?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=yeahsnews

Geen Strokes-tour


KUT (staat hoop op mijn to-see lijstje)


Pukkelpop 2013 - BigBird - 22-02-2013

jimmy Wrote:ja en ook system of a down komt zeker niet

Gelukkig, denk dat die ook veel te veel vragen voor de relevantie anno 2013.
Laten we hopen op paar andere mooie namen. Ik gok dat we over week of 3 a 4 eerste namen krijgen?


Pukkelpop 2013 - jimmy - 22-02-2013

Wonderboy Wrote:Hoezo zou SOAD niet kunnen komen?

ja, komen niet... gaat niet lukken voor pukkelpop. bron = organisatie


Pukkelpop 2013 - Uplift - 22-02-2013

SOAD zou ik nog overwegen voor een zaaldatum in België (Ziggo Dome vond ik veel te duur).


Pukkelpop 2013 - jimmy - 22-02-2013

Uplift Wrote:SOAD zou ik nog overwegen voor een zaaldatum in België (Ziggo Dome vond ik veel te duur).

zit geen belgische datum in zover ik weet


Pukkelpop 2013 - Beans - 22-02-2013

De headliners zullen dan wel als volgt zijn: Arctic Monkeys - The Prodigy - Eminem


Pukkelpop 2013 - Aron - 22-02-2013

Beans Wrote:De headliners zullen dan wel als volgt zijn: Arctic Monkeys - The Prodigy - Eminem
Lijkt me zeer sterk. Arctic Monkeys hebben voorlopig geen data in augustus, en toeren vooral in juni/juli. Ze zullen denk ik dan ook niet op Pukkelpop staan. The Prodigy kan wel, maar lijkt me ook onwaarschijnlijk aangezien ze dan ook geen data hebben en ze al op baan zijn vanaf begin juni.

Eminem zal hoogstwaarschijnlijk de eerste dag staan, de laatste dag van pukkelpop staat hij al in Ierland. En nu SOAD geen kanshebber meer lijkt, zal The xx een grote kans maken.

Ik gok op sowieso op de volgende 'grote' namen: Eminem- The xx- Nick Cave And The Bad Seeds- Tenacious D

Alleszins zal de laatste headliner van Reading en de twee headliners van V festival (waar één ervan KoL is) zal veel duidelijk maken.


Pukkelpop 2013 - Karel - 22-02-2013

Aron Wrote:de twee headliners van V festival (waar één ervan KoL is) veel duidelijk maken.
en Beyoncé de andere, naar 't schijnt.

Ik gok ook op een hoge spot voor Vampire Weekend op PKP.


Pukkelpop 2013 - Aron - 22-02-2013

Karel Wrote:
Aron Wrote:de twee headliners van V festival (waar één ervan KoL is) veel duidelijk maken.
en Beyoncé de andere, naar 't schijnt.

Ik gok ook op een hoge spot voor Vampire Weekend op PKP.
Serieus? Tja, alle 2 niet dan. Tgoh. Lijkt me wel dat VW zelf een subheadlinerspot kan krijgen. En The XX een headliner zal zijn (met daarna de typische brakke dance-act op de main).


Pukkelpop 2013 - Karel - 22-02-2013

Beady Eye eventueel ook een hoge spot?


Pukkelpop 2013 - Aron - 23-02-2013

Karel Wrote:Beady Eye eventueel ook een hoge spot?
Reading zette die inderdaad ook als headliner in de marquee. Kan denk ik perfect.


Pukkelpop 2013 - rv88 - 23-02-2013

Zouden Atoms for Peace en Mumford and Sons niet 2 logische headliners zijn voor Pukkelpop (en Lowlands)? Zijn beide volgens hun tourschema's pas vanaf half juli aan het touren in Europa.


Pukkelpop 2013 - rv88 - 23-02-2013

Ik was even de tour dates van Nick Cave aan het bekijken maar hij is heel Pukkelpop bezet. Donderdag in Frankrijk, vrijdag Noorwegen en zaterdag frequency festival.


Pukkelpop 2013 - Aron - 23-02-2013

rv88 Wrote:Ik was even de tour dates van Nick Cave aan het bekijken maar hij is heel Pukkelpop bezet. Donderdag in Frankrijk, vrijdag Noorwegen en zaterdag frequency festival.
Inderdaad. Zal dan Werchter worden denk ik, aangezien er hij dan nog 3 dagen vrij is en hij de zondag in Frankrijk optreedt...

Nou. Benieuwd dan naar de rest, zonder SOAD-Strokes en Nick Cave. Ik hoop gewoon dat Mumford and Sons zo ver mogelijk van Kiewit wegblijven...

En ik denk niet dat Pukkelpop Atoms For Peace zomaar zou laten headlinen, weet niet wat ze daarmee zouden bewijzen.


Pukkelpop 2013 - peppers - 23-02-2013

Jammer van SOAD...
Zou Pukkelpop ook met een headliner zoals (ik noem maar wat) Pet Shop Boys voor de dag durven komen?
Zijn nog maar weinig "grote" namen bevestigd voor augustus.
Eminem lijkt me een inkoppertje. o.a. Deftones, Hatebreed en Foals zullen er ook wel staan.


Pukkelpop 2013 - Lauwerszz - 23-02-2013

Hoe komt men eigenlijk aan het gerucht van Eminem? Gaat hij die tijd touren of staat ie dan op andere festivals?


Pukkelpop 2013 - Aron - 23-02-2013

Lauwerszz Wrote:Hoe komt men eigenlijk aan het gerucht van Eminem? Gaat hij die tijd touren of staat ie dan op andere festivals?
Jep, doet dan Reading/Leeds, en staat in het Stade de France en ergens in een Iers park. En hij gaat gewoonweg Pukkelpop 2011 goedmaken. Gaf als ik me niet vergis een stuk van z'n gage terug. Denk wel dat die graag zal terugkeren. Schrijf die zeker maar op.


Pukkelpop 2013 - Lauwerszz - 23-02-2013

Ok mooi.. Als Pukkelpop een mooie affiche heeft wil ik mss wel een dag of een heel weekend gaan. Ga ook al naar Rock Werchter en Werchter Boutique dus moet even kijken of ik dan nog geld over heb..


Pukkelpop 2013 - Diet - 25-02-2013

Nine Inch Nails gaat deze zomer terug touren. Aangezien we bij Pukkelpop voorlopig eerder het raden hebben naar headliners (en er ook bij Leeds/Reading eentje ontbreekt) begin ik mijn vingers al te kruisen!


Pukkelpop 2013 - jimmy - 25-02-2013

Diet Wrote:Nine Inch Nails gaat deze zomer terug touren. Aangezien we bij Pukkelpop voorlopig eerder het raden hebben naar headliners (en er ook bij Leeds/Reading eentje ontbreekt) begin ik mijn vingers al te kruisen!

die gaan toch nooit reading headlinen...


Pukkelpop 2013 - Aron - 25-02-2013

jimmy Wrote:
Diet Wrote:Nine Inch Nails gaat deze zomer terug touren. Aangezien we bij Pukkelpop voorlopig eerder het raden hebben naar headliners (en er ook bij Leeds/Reading eentje ontbreekt) begin ik mijn vingers al te kruisen!

die gaan toch nooit reading headlinen...
Denk ik ook niet. Pukkelpop daarentegen...


Pukkelpop 2013 - Diet - 25-02-2013

jimmy Wrote:
Diet Wrote:Nine Inch Nails gaat deze zomer terug touren. Aangezien we bij Pukkelpop voorlopig eerder het raden hebben naar headliners (en er ook bij Leeds/Reading eentje ontbreekt) begin ik mijn vingers al te kruisen!

die gaan toch nooit reading headlinen...

Mja, ik heb geen idee hoe groot ze zijn in Engeland, ik zie net dat ze in 2007 coheadliner waren. In ieder geval zie ik ze dat op Pukkelpop wel doen, waarschijnlijk met een dance act erachter.