Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - Wailer - 09-08-2013

Kan me niet voorstellen dat er een 'grote' vervanger komt. Anders zouden ze nooit een mogelijkheid tot terugbetalen aanbieden.

Geen waardige vervanger dus mogelijkheid om geld terug te krijgen.


Pukkelpop 2013 - Diet - 09-08-2013

Roger Wrote:
Diet Wrote:Die deadline is voor het downloaden van het annulatieformulier. Effectief inwisselen kan tot het aanvangsuur op de vrijdag zelf.

Ben je daar zeker van? Waar lees je dat? Want zo kan de organisatie de tickets die terug verkocht worden aan Pukkelpop niet meer verkopen aan anderen.

Dat stond in een uitgebreid stappenplan over hoe jouw geld terug te krijgen op de site van De Morgen, maar ondertussen hebben ze het veranderd naar wat jullie al zeiden. Waarschijnlijk hebben ze zich vergist met de gewone omruilkassa die ook blijft voor vrijdag.


Pukkelpop 2013 - Karel - 09-08-2013

Wailer Wrote:Kan me niet voorstellen dat er een 'grote' vervanger komt. Anders zouden ze nooit een mogelijkheid tot terugbetalen aanbieden.

Geen waardige vervanger dus mogelijkheid om geld terug te krijgen.
Achja, ik kan me inbeelden dat Neil heel veel volk lokt die alleen voor hem komt, en geen reet geinteresseerd is in de rest van het programma (dat zich op 16 tot 30-jarigen richt). Denk dan ook niet dat men tot terugbetaling zou overgaan mocht The xx cancellen.

Dat terugbetalen zegt niets over wat er als vervanger komt denk ik.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 09-08-2013

Karel Wrote:
Wailer Wrote:Kan me niet voorstellen dat er een 'grote' vervanger komt. Anders zouden ze nooit een mogelijkheid tot terugbetalen aanbieden.

Geen waardige vervanger dus mogelijkheid om geld terug te krijgen.
Achja, ik kan me inbeelden dat Neil heel veel volk lokt die alleen voor hem komt, en geen reet geinteresseerd is in de rest van het programma (dat zich op 16 tot 30-jarigen richt). Denk dan ook niet dat men tot terugbetaling zou overgaan mocht The xx cancellen.

Dat terugbetalen zegt niets over wat er als vervanger komt denk ik.
Daar zit je denk ik mis. PKP heeft een lange traditie van 'oude headliners'; de terugbetaling is er echt wel omdat er deze keer geen Radiohead als alternatief voor GnR klaar staat, wat ook logisch is.

Anderzijds, als The XX zou cancellen... daarin kan je wel eens gelijk hebben. Zal afhangen van headliner tot headliner, lijkt me.


Pukkelpop 2013 - Snackbarharses - 10-08-2013

BigBird Wrote:Rampjaar 2011 kostte Pukkelpop miljoenen http://t.co/89yJyGHXJp
Wat ik in dit en het verhaal dat iets verderop gepost is mis, is welke bands in 2011 al betaald waren en hun gage terug hebben gestort of op een andere manier iets terug hebben gedaan voor Pukkelpop. Of beter gezegd, de bands die dat niet gedaan hebben.


Pukkelpop 2013 - Karel - 10-08-2013

Alle bands waren al betaald.


Pukkelpop 2013 - Diet - 10-08-2013

Karel Wrote:Alle bands waren al betaald.

Ik denk dat hij vooral bedoelde in welke mate Pukkelpop die gages terugzag na de show. Was het sowieso al niet alle headliners + alle Belgen? Verder heb ik er niets van in de media opgevangen.


Pukkelpop 2013 - Aron - 10-08-2013

Diet Wrote:
Karel Wrote:Alle bands waren al betaald.

Ik denk dat hij vooral bedoelde in welke mate Pukkelpop die gages terugzag na de show. Was het sowieso al niet alle headliners + alle Belgen? Verder heb ik er niets van in de media opgevangen.
Als ik het goed verstaan had was dat inderdaad het geval. Eminem en Foo Fighters waren er al zeker bij.


Pukkelpop 2013 - Beans - 10-08-2013

Ik denk dat met name de grotere bands en dj's het geld terug hebben gestort.


Pukkelpop 2013 - Aron - 10-08-2013

Waarschijnlijk al gezegd hier, maar als ze dEUS en The Offspring kunnen overtuigen(met een soort van duo headline positie, er is toch genoeg tijd tussen Eels en The Prodigy) zoals in 2011 hebben we dan élke headliner van die editie gehad. Soort van emotioneel gedoe dus, waar Chokri en de zijnen wel goed in zijn. Nu goed. Zal wel Editors worden.


Pukkelpop 2013 - Diet - 10-08-2013

Aron Wrote:Waarschijnlijk al gezegd hier, maar als ze dEUS en The Offspring kunnen overtuigen(met een soort van duo headline positie, er is toch genoeg tijd tussen Eels en The Prodigy) zoals in 2011 hebben we dan élke headliner van die editie gehad. Soort van emotioneel gedoe dus, waar Chokri en de zijnen wel goed in zijn. Nu goed. Zal wel Editors worden.

Daarvoor hebben ze dEUS zelfs niet nodig, er was destijds toch een backlash omdat zij oorspronkelijk als headliner aangekondigd waren. Maar dat kan inderdaad wel spelen dat ze dan elke headliner gehad hebben, niet per se om emotionele reden, maar ook gewoon omdat alle grote namen hun 'schuld' dan ingelost hebben (tegelijk een manier om The Offspring te overtuigen 3 dagen eerder aan hun tour te beginnen).

Zouden ze Editors niet achterwege laten met het oog op volgend jaar? Het lijkt me zeker dat zij in 2014 ook festivals gaan doen, en dan is Pukkelpop logischer dan Werchter, maar door ze nu als invaller te boeken creëer je meteen ook op Pukkelpop een deja vu verhaal.

Het gerucht gaat trouwens rond dat Arctic Monkeys een van de eerste bands waren die gecontacteerd werden, en dat zij zich oorspronkelijk wel aangesproken voelden door het idee. Maar het onderhandelen zou dan voorbije nacht toch afgesprongen zijn. Geen idee wat er van waar is, maar aangezien Arctic Monkeys zowat de meest geroepen naam is naast Netsky is het best plausibel dat het ook hun eerste keus was.


Pukkelpop 2013 - Karel - 10-08-2013

https://twitter.com/chokrimahassine/status/366299453994446849

en

https://www.facebook.com/pukkelpop/posts/10151564066134249


Pukkelpop 2013 - Diet - 10-08-2013

Klinkt niet bepaald hoopvol. Ik vraag me dan af of ze ook al bij die voorspelde Editors/dEUS/Netsky zijn gaan aankloppen, of het nu puur hebben over waardige headliners?


Pukkelpop 2013 - Karel - 11-08-2013

Wat ik daaruit afleidt is dat ze een vervanger klaar hebben staan als B-plan (Editors of dEUS), maar dat ze nog bezig zijn met andere bands. Als het niet lukt met die bands waar ze mee bezig zijn kondigen ze gewoon dinsdag één van de twee eerder genoemde aan.


Pukkelpop 2013 - MeneerDeVries - 11-08-2013

Phoenix lijkt mij ook nog een optie voor Pukkelpop toch? Die zitten op dat moment toch gewoon in frankrijk. In combinatie met een middelgrote naam die nog een uurtje op mainstage speelt is dat wel aardig.


Pukkelpop 2013 - Piet Knaak - 11-08-2013

Ik snap waar Pearl Jam ineens vandaan komt, leest het op meerdere plekken. Die touren niet eens. Ik kan me niet voorstellen dat ze Pearl Jam zover krijgen voor een optreden op Pukkelpop even over te vliegen. Tenzij ze een enorme zak geld hebben liggen...


Pukkelpop 2013 - Wailer - 11-08-2013

Zal toch niet zo zijn dat de vervanger pas na maandag bekend gaan maken? Dat ze m nu al hebben, maar nog bewust wachten met bericht.

Ga janken als het Prince is... net mn ticket voor refund ingediend. Zal chokri aan zn reet roesten, want met een dergelijke vervanger verkoopt hij de kaarten zo weer uit.


Pukkelpop 2013 - mad dog - 11-08-2013

Prince zou mooi zijn, ik verwacht het niet maar zou mooi zijn.


Pukkelpop 2013 - Wailer - 11-08-2013

Ik hoop het bijna niet... Denk niet dat ze makkelijk een annulering terugdraaien.

Maar zou wel kunnen, hij is in europa. Prodigy op de spot van neil zetten daarna Prince. Heeft ie alle tijd om iets moois neer te zetten.


Pukkelpop 2013 - 1996Customer - 11-08-2013

Eerlijk gezegd denk ik niet dat The Prodigy zich daar in gaat vinden, als ze al zo moeilijk deden om even groot (of groter?) als NY op de affiche te staan. Dan denk ik niet dat ze even om 21 uur gaan spelen als het nog licht is


Pukkelpop 2013 - Aron - 11-08-2013

Nee man, wees gerust. Prince zal het niet zijn. Chokri gaat ook recuperen nu hoor. Een kutgroep of een bagger dj set. Dat krijgen we. De tickets gaan toch de deur uit.


Pukkelpop 2013 - mad dog - 11-08-2013

Ben bang dat je gelijk hebt.


Pukkelpop 2013 - Wailer - 11-08-2013

Trouwens... Iemand interesse in foodbonnen? Voor €40 gekocht. Ben bang dat die niet worden vergoed door de organisatie.


Pukkelpop 2013 - Flair - 11-08-2013

Één tip: koop nooit meer bonnen vantevoren.
Na de ramp van 2011 heb ik mijn lesje wel
geleerd. Je kreeg wel je kaartje terug in bonnen
maar naar je gekochte bonnen kon je fluiten.
Het voordeeltje dat je ermee hebt is zo gering.
Koop gewoon op het terrein een bonnetje minder.
Geen risico op zulke dingen als dit.


Pukkelpop 2013 - Karel - 11-08-2013

Flair Wrote:Één tip: koop nooit meer bonnen vantevoren.
Na de ramp van 2011 heb ik mijn lesje wel
geleerd. Je kreeg wel je kaartje terug in bonnen
maar naar je gekochte bonnen kon je fluiten.
Het voordeeltje dat je ermee hebt is zo gering.
Koop gewoon op het terrein een bonnetje minder.
Geen risico op zulke dingen als dit.
Of koop compensatiebonnen van personen die er in 2011 wél waren met een fikse korting. Komend weekend drink ik aan een prijs van 1 euro per consumptie. Katsjieng.