Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - Karel - 08-08-2013

Editors zijn ook nog vrij én in de buurt. Fock.


Pukkelpop 2013 - Karel - 08-08-2013

Statement van Pukkelpop:

Quote:Neil Young & Crazy Horse annuleren alle komende tourdata waaronder Pukkelpop

We vernemen tot onze grote spijt dat Neil Young & Crazy Horse niet op Pukkelpop kunnen optreden. Een ongeval van een van de leden van Crazy Horse zou aan de basis liggen van deze afzegging.

"Due to an accident involving Crazy Horse, the remaining dates on the Neil Young and Crazy Horse tour of Europe and the British isles have been cancelled. We are sorry for any inconvenience this causes to our fans or the Festivals where we were scheduled to appear. As you must be, we too are disappointed at this unfortunate turn of events."
Neil Young & Crazy Horse

De organisatie houdt de Pukkelpoppers verder op de hoogte.



Pukkelpop 2013 - Mantra - 08-08-2013

Karel Wrote:Editors zijn ook nog vrij én in de buurt. Fock.

faaaaakk...


Pukkelpop 2013 - BigBird - 08-08-2013

Gewoon een refund doen voorstellen, en schuiven met programma,. Prodigy laten afsluiten, en kijken of je een extra band op mainstage kunt zetten.
Cave en Editors kunnen niet ivm Lowlands, en KOL of AM lijkt me niet haalbaar.


Pukkelpop 2013 - Snackbarharses - 08-08-2013

Neeeeeeeeeeee! Sad


Pukkelpop 2013 - Karel - 08-08-2013

BigBird Wrote:Gewoon een refund doen voorstellen, en schuiven met programma,. Prodigy laten afsluiten, en kijken of je een extra band op mainstage kunt zetten.
Cave en Editors kunnen niet ivm Lowlands, en KOL of AM lijkt me niet haalbaar.

Editors zijn de 16e nog gewoon vrij hoor


Pukkelpop 2013 - BigBird - 08-08-2013

Karel Wrote:
BigBird Wrote:Gewoon een refund doen voorstellen, en schuiven met programma,. Prodigy laten afsluiten, en kijken of je een extra band op mainstage kunt zetten.
Cave en Editors kunnen niet ivm Lowlands, en KOL of AM lijkt me niet haalbaar.

Editors zijn de 16e nog gewoon vrij hoor

ah ok, nou dan is dat een goede kanshebber, zeker nu sportpaleis toch al uitverkocht is.


Pukkelpop 2013 - Roger - 08-08-2013

Mijn (dag)ticket is plots maar 10 euro meer waard... pffff echt balen.


Pukkelpop 2013 - Roger - 08-08-2013

Een 'oude' act die perfect zou passen in het tourschema: Kraftwerk.


Pukkelpop 2013 - mad dog - 08-08-2013

Dit is fuck. Eerst Slayer en nu ook nog eens Neil Young. Met moeite vrij gekregen en dan krijg je dit.


Pukkelpop 2013 - Roger - 08-08-2013

Poncho zou zijn hand gebroken hebben.


Pukkelpop 2013 - Wailer - 08-08-2013

Potverdrie zeg! Dit is wel ff slikken hoor...


Pukkelpop 2013 - Flair - 08-08-2013

The Pretty Reckless heeft toch ook gecancelled, waarom wordt daar niet over gecommuniceerd?

Ook ik ging speciaal voor Ome Neil naar Pukkelpop.

Gelukkig heb ik hem deze tour al 2 x gezien, maar het is zo balen voor degene die speciaal ervoor naar
Pukkelpop gingen.
Er zijn niet veel acts van deze orde die voor vervanging in aanmerking zouden komen.
Dan bedoel ik voor de ouderen die voor Neil Young komen.
De enige met die status die ik kan bedenken is Fleetwood Mac, maar dat gaat natuurlijk niet.

Editors zou in iig een grote sof zijn.


Pukkelpop 2013 - Roger - 08-08-2013

Flair Wrote:The Pretty Reckless heeft toch ook gecancelled, waarom wordt daar niet over gecommuniceerd?

Idd, daar is niet over gecommuniceerd. Ik heb daarstraks op dit forum ook gelezen dat xxyyxx gecanceld heeft, maar ik vind er ook niets van terug.

Allemaal vrijdagnamen trouwens.


Pukkelpop 2013 - Wailer - 08-08-2013

Roger Wrote:
Flair Wrote:The Pretty Reckless heeft toch ook gecancelled, waarom wordt daar niet over gecommuniceerd?

Idd, daar is niet over gecommuniceerd. Ik heb daarstraks op dit forum ook gelezen dat xxyyxx gecanceld heeft, maar ik vind er ook niets van terug.

Allemaal vrijdagnamen trouwens.

Idd allemaal vrijdagnamen... Duidelijk waarom ze niet kunnen.

Ze kunnen niet naar binnen, weekend voor de deur.

Pff wat flauw, maar wel balen voor de vrijdaggangers...


Pukkelpop 2013 - Karel - 08-08-2013

Wailer Wrote:Idd allemaal vrijdagnamen... Duidelijk waarom ze niet kunnen.

Ze kunnen niet naar binnen, weekend voor de deur.
Haha.


Neen.


Pukkelpop 2013 - Diet - 08-08-2013

Wat met Pixies, indien die hun tour wat eerder willen starten?

The Offspring, dEUS of Editors zal wel het realistische plan zijn.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 08-08-2013

Als ze geen vervanger vinden, moet zoals BB zegt een refund tot de mogelijkheden horen.
Primavera deed dat ook met Björk vorig jaar, lijkt me zo klaar als pompwater.

Wel jammer van Young en Crazy Horse; één van de betere live-acts dit jaar.


Pukkelpop 2013 - Diet - 08-08-2013

Uplift Wrote:Als ze geen vervanger vinden, moet zoals BB zegt een refund tot de mogelijkheden horen.

Op de facebookpagina impliceert de organisatie dat er aan een regeling gewerkt wordt (er komt in ieder geval nog meer nieuws over omruilkassa's). Het lijkt me dat ze voor die dag sowieso een refund kunnen inzetten, vervanger of niet. Met NY en Slayer die wegvallen is er in ieder geval een redelijk budget vrij, en ik vermoed dat NY flink wat mensen op de been ging brengen die verder niets te zoeken hadden op Pukkelpop (en waarvoor weinig vervangers zouden voldoen).


Pukkelpop 2013 - Karel - 08-08-2013

Het niet vervangen van Slayer en Solange en het overgereglementeer wat het doorverkopen van tickets betreft heeft al genoeg schade aan het imago van Pukkelpop aangedaan. Ze zorgen beter voor een deftige vervanger, me dunkt.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 08-08-2013

Die is er gewoon niet. Enkel een Kraftwerk 3D show van twee uur zou enigszins het niveau van Young benaderen.


Pukkelpop 2013 - Roger - 08-08-2013

Uplift Wrote:Die is er gewoon niet. Enkel een Kraftwerk 3D show van twee uur zou enigszins het niveau van Young benaderen.

Akkoord, zoals ik zelf hierboven al aanhaalde. Ook Prince of The Cure zou van een zeer hoog niveau zijn.

Maar ik vrees dat dit allemaal dromen is (wat zal Prince even als vervangertje komen opdraven) en dat we tevreden zullen moeten zijn met iets veel minder (genre dEUS, Editors...).


Pukkelpop 2013 - Piet Knaak - 08-08-2013

Fuck zeg. Dagkaart voor Neil Young en dan dit. Niets aan te doen helaas Sad


Pukkelpop 2013 - Karel - 08-08-2013

Dagbezoekers van Way Out West mogen met hun donderdagkaart nu het hele weekend gaan. Ook best een mooie oplossing. Helaas niet mogelijk voor Pukkelpop wegens uitverkocht.


Pukkelpop 2013 - Karel - 09-08-2013

Op Twitter:
Quote:Neil Young, Courteeners, XXYYXX & The Pretty Reckless won’t be at #pkp13, but Caliban and Slow Magic will. We are trying very hard to find a #pkp13-worthy substitute for Neil Young.