Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - BigBird - 28-05-2013

Ik heb paar jaar geleden de jeugd van tegenwoordig op polsslag gezien. Ik viel achterocer hoe populair ze waren. En paar jaar terug op Pukkelpop, razend populair. Nou kan ik de stijl en muziek van ze wel waarderen, tikkeltje humor en niet al te serieus. Daarbij hebben ze paar goede nummers.
The Opposites heb ik 1 keer live gezien, niet denderen. Ik vind wel 'slapeloze nachten' een fijn nummer.


Pukkelpop 2013 - RH80 - 28-05-2013

Wonderboy Wrote:Ik schaam me als Nederlander dood voor The Opposites. Wat een overgewaarde meuk is dat. Ongelooflijk. Als je die nog niet ergens hebt gezien heb je echt onder een enorme steen gelegen (als NL-er zijnde).

Ook als Belg zijnde


Pukkelpop 2013 - gertjan_schepers - 28-05-2013

1 ding: Respect blijven hebben voor mekaar gast!!!!


Pukkelpop 2013 - Piet Knaak - 28-05-2013

gertjan_schepers Wrote:1 ding: Respect blijven hebben voor mekaar gast!!!!

[Image: brp.gif]


Pukkelpop 2013 - moioww - 28-05-2013

ik lees hier nu toch niet direct iets dat niet door de beugel kan eigenlijk...


Pukkelpop 2013 - gertjan_schepers - 28-05-2013

on topic please!


Pukkelpop 2013 - Karel - 28-05-2013

8 posts en al zo'n attitude. tsss


Pukkelpop 2013 - SebasD - 28-05-2013

On topic? Volgens mij zit er iemand verkeerd.


Pukkelpop 2013 - Fitz - 28-05-2013

Karel Wrote:8 posts en al zo'n attitude. tsss

Grazjeugd van tegenwoordig.......


Pukkelpop 2013 - Proest - 28-05-2013

Het wordt tijd voor een psychologische test voor je hier lid magworden.


Pukkelpop 2013 - Aron - 28-05-2013

Of gewoon een échte moderator.


Pukkelpop 2013 - geluksknikker - 29-05-2013

Is toch leuk dat het plebs hier ook gewoon komt. Het houdt de boel levendig en met alleen maar muzikale intellectuelen wordt het ook al gauw zo saai. ;-)


Pukkelpop 2013 - Proest - 29-05-2013

Ach, hij post tenminste, het grootste gedeelte van de bezoekers durven waarschijnlijk niet te posten. Eigenlijk is dat ook wel weer leuk, we posten oa voor een best groot onbekend publiek.

HOI!


Pukkelpop 2013 - Piet Knaak - 29-05-2013

Er zijn inderdaad altijd wel gasten aanwezig hier.

Maar als je niet 'durft' te posten op een internet forum heb je wel een probleem hoor Tongue


Pukkelpop 2013 - Proest - 29-05-2013

Niet durven is niet het juiste woord. Hier is gewoon een redelijk vaste kliek aanwezig, de harde kern, de kringen daaromheen, het is allemaal redelijk op elkaar ingespeeld, zie er maar is tussen te komen.


Pukkelpop 2013 - Piet Knaak - 29-05-2013

Gewoon mee lullen en dan komt het wel goed. Ik ben er ook pas vanaf deze nieuwe Graz bij. Ik post ook alweer veel meer dan ooit m'n bedoeling was Tongue


Pukkelpop 2013 - Fitz - 30-05-2013

Nog precies n jaar en dan is mn 10 jarig jubileum hier (dat ik daadwerkelijk zooi post).

Post echter niet zo veel meer nu.


Pukkelpop 2013 - Schobbeyak - 30-05-2013

Fitz Wrote:Nog precies n jaar en dan is mn 10 jarig jubileum hier (dat ik daadwerkelijk zooi post).

Post echter niet zo veel meer nu.

Jezus, ja. 10 jaar. Dat is zelfs nog langer dan mijn studententijd.


Pukkelpop 2013 - Mantra - 30-05-2013

Fitz Wrote:Nog precies n jaar en dan is mn 10 jarig jubileum hier (dat ik daadwerkelijk zooi post).

Post echter niet zo veel meer nu.
wow, echte oldschoolers hier, en we komen er gewoon tussendrammen..

ON TOPIC (lol):
het enige wat ik hoop is dat GY!BE, NIN, Deftones en Slayer eerste dag niet overlappen, en de volledige Pkp is geslaagd voor mij. De vrijdag ga ik ook, gewoon wat chillen bij Young.


Pukkelpop 2013 - mad dog - 30-05-2013

De derde dag blijf je gewoon thuis?


Pukkelpop 2013 - Aron - 30-05-2013

En dan zaagt ie dat sommige mensen NIN niet serieus nemen. 'Beetje chillen bij Neil Young'. Dude! Neil Young!


Pukkelpop 2013 - Mantra - 30-05-2013

Aron Wrote:En dan zaagt ie dat sommige mensen NIN niet serieus nemen. 'Beetje chillen bij Neil Young'. Dude! Neil Young!
Ik ga er zwaar van genieten, dat is misschien een beter woord dan chillen..(kunnen "chillen" of genieten bij muziek is toch een groot compliment) en wat meezingen etc.
Maar ik ga niet zo bekaf zijn als na Nin, het is voor mij een andere beleving, en ik neem Neil al langer serieus dan NIN hoor Smile

Het schijnt dat Filter de laatste dag komt, en die spelen dan met Crystal Castles, The XX,...
dus misschien er toch nog een dagticket van zaterdag bijkopen, heb al een dagticket van donderdag, vrijdag kan ik gratis binnen. Zaterdag vind ik vooral de dance zeer goed: Castles, Bonobo, Kalkbrenner,...
Uiteindelijk was een Combi dus nog goedkoper geweest maarja..


Pukkelpop 2013 - Aron - 30-05-2013

Nou, als je vrijdag gratis binnenkunt begrijp ik wel je redenering Wink. Ik ben ook een grote fan van Trent en de zijnen, maar volgens mij zie je het te zwart in. Op PKP zal de animositeit voor NIN wel meevallen hoor denk ik. Hoe goed waren ze in 2007 niet zeg (ja, I know, Tool stond erna, maar toch).


Pukkelpop 2013 - Mantra - 02-06-2013

Aron Wrote:Nou, als je vrijdag gratis binnenkunt begrijp ik wel je redenering Wink. Ik ben ook een grote fan van Trent en de zijnen, maar volgens mij zie je het te zwart in. Op PKP zal de animositeit voor NIN wel meevallen hoor denk ik. Hoe goed waren ze in 2007 niet zeg (ja, I know, Tool stond erna, maar toch).

rechts van het hoofdpodium voorlaatste bar wordt trent-bar,
tzal wel meevallen idd


Pukkelpop 2013 - SebasD - 07-06-2013

"PUKKELPOP 2013 AFFICHE BIJNA ROND! REGINA SPEKTOR, NOAH AND THE WHALE, RUDIMENTAL DJ SET, …

Onder de eerste deftige zonnestralen van het jaar krijgt de affiche voor Pukkelpop stilaan zijn finale vorm. Opnieuw worden de spannendste nieuwe acts gecombineerd met gevestigde waarden uit de pop-, rock- en dance-wereld. De 28ste editie belooft een driedaagse te worden om van te smullen.

We can feel the love. Can you feel it too? Donderdag wordt het als een gek dansen op de denderende bassen van een dj set door Rudimental en het ook het trap-geweld van Just Blaze zal erbij zijn. Uit New York komt de nieuwste sensatie Parquet Courts en het Canadese collectief Badbadnotgood laat zien waarom Tyler, The Creator en Frank Ocean zo hard dwepen met hun broeiende mix van jazz en hiphop. En we schrijven het op een briefje: Rainy Milo wordt groot. Wie bij ons in het verleden Amy Winehouse, Jessie Ware of Florence voor het eerst zag, zou wel eens een zelfde gevoel kunnen hebben bij deze Londense jongedame. En voor de liefhebbers van prettig gestoorde punkrock keert ook Zebrahead terug naar Kiewit!

Voor vrijdag 16 augustus kondigen we met plezier Noah and the Whale aan. De band die vaak in een adem genoemd wordt met Mumford & Sons komt haar nieuwste album ‘Heart of nowhere’ voorstellen. En ook The Pretty Reckless, de stevige rockband van Gossip Girl-actrice Taylor Momsen, is van de partij.

Op zaterdag geniet de Pukkelpopweide van de romantische pianosongs van de Amerikaans-Russische singersongwriter met de vuurrode lippen Regina Spektor. En verder veel geweldige gitaren met de zomerse indiepop van San Cisco, het Schotse donkere, maar snedige Frightened Rabbit, de spannende poprock van Clock Opera en de romantische zielen van I Am Kloot, tevens de beste vriendjes van Elbow. En naast Nine Inch Nails presenteren we dit jaar nog een andere nineties exploot van de ‘industrial versus metal’-generatie: Filter, de band die je misschien nog kent van ‘Hey man, nice shot’ en ‘Take a picture’.

Verder vallen er ook enkele annulaties te betreuren. Hardcore-formatie Emmure en singersongwriter Matt Corby annuleren hun zomerdata om elk aan een nieuw album te werken. The Child Of Lov heeft besloten om nog niet live te gaan spelen met zijn nieuwe album en As I Lay Dying zegt al haar
Europese data af, waaronder Pukkelpop.

Binnen enkele dagen zijn we er weer met meer nieuwe namen!"