Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - Aron - 26-04-2013

Chokri zei: 'kleppers hoef je bij de volgende lichting niet te verwachten'. Pukkelpop maakt al-tijd wel iets groots (nuja) bekend eind juni/begin juli. Kan me ook gewoon niet voorstellen dat Franz Ferdinand subheadliner gaat zijn. Nah.


Pukkelpop 2013 - Indiaantje89 - 27-04-2013

Aron Wrote:Chokri zei: 'kleppers hoef je bij de volgende lichting niet te verwachten'. Pukkelpop maakt al-tijd wel iets groots (nuja) bekend eind juni/begin juli. Kan me ook gewoon niet voorstellen dat Franz Ferdinand subheadliner gaat zijn. Nah.
Waarom niet? niets mis met Franz Ferdinand


Pukkelpop 2013 - Aron - 27-04-2013

Indiaantje89 Wrote:
Aron Wrote:Chokri zei: 'kleppers hoef je bij de volgende lichting niet te verwachten'. Pukkelpop maakt al-tijd wel iets groots (nuja) bekend eind juni/begin juli. Kan me ook gewoon niet voorstellen dat Franz Ferdinand subheadliner gaat zijn. Nah.
Waarom niet? niets mis met Franz Ferdinand
Tuurlijk niet. Maar wat hebben ze de afgelopen jaren uitgebracht? Niks sinds 2009. Relevantie: nul. Maar goed, het kan wel.


Pukkelpop 2013 - JorisR - 27-04-2013

Indiaantje89 Wrote:
Aron Wrote:Chokri zei: 'kleppers hoef je bij de volgende lichting niet te verwachten'. Pukkelpop maakt al-tijd wel iets groots (nuja) bekend eind juni/begin juli. Kan me ook gewoon niet voorstellen dat Franz Ferdinand subheadliner gaat zijn. Nah.
Waarom niet? niets mis met Franz Ferdinand

Niets mis mee? Overtuigden zelfs op een kleiner veldje op Vlieland vorig jaar totaal niet. Nieuwe nummers die toen werden gespeeld waren erg slap. Dat is er mis mee.


Pukkelpop 2013 - Martijn - 27-04-2013

+ Killswitch Engage, Emmure, Merchandise, The Soft Moon, Robert DeLong, Charli XCX, Dope D.O.D en Rone presents Module.


Pukkelpop 2013 - Aron - 27-04-2013

The Soft Moon, Merchandise en Charli XCX. Nice.


Pukkelpop 2013 - Snackbarharses - 27-04-2013

Erg blij met The Soft Moon!


Pukkelpop 2013 - pixie66 - 28-04-2013

Kennelijk sta ik alleen in mijn mening, maar ik vind het programma van dit jaar bijzonder zwak. Het lijkt wel of Pukkelpop eenzelfde wending maakt als Lowlands enkele jaren geleden. De dance is zwaar oververtegenwoordigd en de scherpe alternatieve gitaarrock (en dan bedoel ik dus niet zozeer de Shelter-bands of de bands in dat genre op het hoofdpodium) zijn niet of nauwelijks te vinden. Waar zijn die spannende Club- en Marquee-acts gebleven? Waar zijn bands als The Men, The Black Angels, Parquet Courts, The Drones, etc. etc. En dat in een jaar waarin er een ware garagerock-revival plaats vindt....

Begint er sterk op te lijken dat ik mijn ticket dit jaar te vroeg heb gekocht.


Pukkelpop 2013 - Martijn - 28-04-2013

Die zullen nog gewoon gaan komen, met nog maar weinig 'dance' namen bij de volgende aankondigingen.


Pukkelpop 2013 - pixie66 - 28-04-2013

Snackbarharses Wrote:Erg blij met The Soft Moon!

Die kende ik niet, maar dat is dus het soort bands waar ik in mijn voirige post op doel.


Pukkelpop 2013 - pixie66 - 28-04-2013

Martijn Wrote:Die zullen nog gewoon gaan komen, met nog maar weinig 'dance' namen bij de volgende aankondigingen.

Dat zou ik wel raar vinden. Waarom zouden ze die allemaal tot het laatst bewaren?


Pukkelpop 2013 - Aron - 28-04-2013

pixie66 Wrote:
Martijn Wrote:Die zullen nog gewoon gaan komen, met nog maar weinig 'dance' namen bij de volgende aankondigingen.

Dat zou ik wel raar vinden. Waarom zouden ze die allemaal tot het laatst bewaren?
Pukkelpop doet dit meestal hoor. Volgende keer komen ze wel met een lichting topnamen in een ander genre. Je hoeft je echt niet druk te maken over wat er in de boiler/dance hall staat, dat is nu grotendeels al aangekondigd.

Trouwens, waarom zouden ze niet wachten? Het is toch praktisch uitverkocht.


Pukkelpop 2013 - Joost17 - 29-04-2013

Ik was dit weekend op Groezrock en zag de affiches hangen van pukkelpop.
Wat me opviel was dat bij de headliners Eminem en Nin even groot waren qua lettertype en the prodigy en Neil Young ook even groot.
Wat me dan ook opviel was dat The xx de enige band was die dag met zo'n groot lettertype, wilt dit zeggen dat er elke dag 2 headliners zijn en dat er nog een headliner voor de laatste dag bekendgemaakt moet worden???


Pukkelpop 2013 - Mantra - 29-04-2013

Joost17 Wrote:Ik was dit weekend op Groezrock en zag de affiches hangen van pukkelpop.
Wat me opviel was dat bij de headliners Eminem en Nin even groot waren qua lettertype en the prodigy en Neil Young ook even groot.
Wat me dan ook opviel was dat The xx de enige band was die dag met zo'n groot lettertype, wilt dit zeggen dat er elke dag 2 headliners zijn en dat er nog een headliner voor de laatste dag bekendgemaakt moet worden???
dat is wat hier al 20 paginas gesuggereerd wordt.


Pukkelpop 2013 - Karel - 29-04-2013

Quote:Arctic Monkeys will headline Zurich Openair Festival in Switzerland on 30th August 2013 - tickets are on sale now - more info here -
Wie weet toch nog PKP, maar wrs niet.


Pukkelpop 2013 - Aron - 29-04-2013

EDIT: wat Karel said


Pukkelpop 2013 - Karel - 29-04-2013

Is The xx eigenlijk ooit aangekondigd als absolute headliner op zaterdag? Zou er niet van verschieten mochten de Monkeys er nog na spelen, hoe meer ik erover na denk.


Pukkelpop 2013 - jimmy - 29-04-2013

Karel Wrote:Is The xx eigenlijk ooit aangekondigd als absolute headliner op zaterdag? Zou er niet van verschieten mochten de Monkeys er nog na spelen, hoe meer ik erover na denk.

als de headliner ja... dat was althans de bedoeling


Pukkelpop 2013 - Joost17 - 29-04-2013

jimmy Wrote:
Karel Wrote:Is The xx eigenlijk ooit aangekondigd als absolute headliner op zaterdag? Zou er niet van verschieten mochten de Monkeys er nog na spelen, hoe meer ik erover na denk.

als de headliner ja... dat was althans de bedoeling


Was??


Pukkelpop 2013 - jimmy - 29-04-2013

Joost17 Wrote:
jimmy Wrote:
Karel Wrote:Is The xx eigenlijk ooit aangekondigd als absolute headliner op zaterdag? Zou er niet van verschieten mochten de Monkeys er nog na spelen, hoe meer ik erover na denk.

als de headliner ja... dat was althans de bedoeling


Was??

niet te letterlijk nemen, er kan altijd iets verandert zijn waar ik geen weet van heb. dat bedoel ik maar.


Pukkelpop 2013 - WarriorsDancee - 29-04-2013

Misschien is het al vermeld, maar vindt het niet meer terug iig: was net even het tijdschema van 2011 aan het bekijken, zie ik Chase & Status na Eminem op de main staan. Ik denk dus dat we er wel kunnen vanuit gaan dat ze hen dit jaar op dezelfde manier hebben gepland, en Soulwax dus ook hoogstwaarschijnlijk Marquee headliner wordt. Joepie!


Pukkelpop 2013 - AMST152 - 29-04-2013

WarriorsDancee Wrote:Misschien is het al vermeld, maar vindt het niet meer terug iig: was net even het tijdschema van 2011 aan het bekijken, zie ik Chase & Status na Eminem op de main staan. Ik denk dus dat we er wel kunnen vanuit gaan dat ze hen dit jaar op dezelfde manier hebben gepland, en Soulwax dus ook hoogstwaarschijnlijk Marquee headliner wordt. Joepie!

Soulwax Dancehall headliner en Godspeed in de Marquee lijkt me dan toch? Godspeed met Nine Inch Nails laten clashen zou zowat de rampzaligste overlapping van de laatste jaren kunnen zijn.


Pukkelpop 2013 - Aron - 29-04-2013

Karel Wrote:Is The xx eigenlijk ooit aangekondigd als absolute headliner op zaterdag? Zou er niet van verschieten mochten de Monkeys er nog na spelen, hoe meer ik erover na denk.
Feit is ook dat België praktisch het enigste land is waar ze niét optreden. Voorlopig, althans. Zou dit énorm graag zien gebeuren.


Pukkelpop 2013 - Karel - 30-04-2013

kan ook gewoon de lotto arena worden begin september...


Pukkelpop 2013 - Mantra - 30-04-2013

WarriorsDancee Wrote:Misschien is het al vermeld, maar vindt het niet meer terug iig: was net even het tijdschema van 2011 aan het bekijken, zie ik Chase & Status na Eminem op de main staan. Ik denk dus dat we er wel kunnen vanuit gaan dat ze hen dit jaar op dezelfde manier hebben gepland, en Soulwax dus ook hoogstwaarschijnlijk Marquee headliner wordt. Joepie!
heb je een link naar dat schema?
edit: hier dus: http://www.festivalblog.be/sites/default/files/tijdschema/Tijdschema%20pukkelpop%202011/dag%202.jpg

ik wil NIN echt niet zoals the thing things hier in daglicht hè. volgens mij kan C & S echt wel afsluiten in dance hall of marquee...