Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - RutgerGM - 23-04-2013

De boilerroom en Dance Hall moeten elk jaar gevuld worden, aangezien er bij de eerste aankondiging heel weinig DJ's zaten, is het toch gewoon heel logisch dat er nu wel een hoop bij zitten. Maakt mij niet uit dat er 3 dagen kutDJ's daar staan te draaien, als er in diezelfde aankondiging Eels, Soulwax, GY!BE, Miles Kane, Bonobo, Kendrick Lamar & Jamie XX zitten. Ik ben totnogtoe heel tevreden met de namen, enkel de vrijdag kan nog wel wat gebruiken.


Pukkelpop 2013 - mjbve - 23-04-2013

RutgerGM Wrote:De boilerroom en Dance Hall moeten elk jaar gevuld worden, aangezien er bij de eerste aankondiging heel weinig DJ's zaten, is het toch gewoon heel logisch dat er nu wel een hoop bij zitten. Maakt mij niet uit dat er 3 dagen kutDJ's daar staan te draaien, als er in diezelfde aankondiging Eels, Soulwax, GY!BE, Miles Kane, Bonobo, Kendrick Lamar & Jamie XX zitten. Ik ben totnogtoe heel tevreden met de namen, enkel de vrijdag kan nog wel wat gebruiken.

Eindelijk iemand die het wel snapt. Geniet vooral van wat je fijn vindt en laat de rest links liggen. Er zijn 8 podia... Er is meer dan genoeg te doen dus en misschien ontdek je nog wat!


Pukkelpop 2013 - Willie - 23-04-2013

mjbve Wrote:Eindelijk iemand die het wel snapt. Geniet vooral van wat je fijn vindt en laat de rest links liggen. Er zijn 8 podia... Er is meer dan genoeg te doen dus en misschien ontdek je nog wat!

Clicheetjes gegeten vanmorgen?


Pukkelpop 2013 - Aron - 23-04-2013

mjbve Wrote:Eindelijk iemand die het wel snapt. Geniet vooral van wat je fijn vindt en laat de rest links liggen. Er zijn 8 podia... Er is meer dan genoeg te doen dus en misschien ontdek je nog wat!
Akkoord, maar dan mag je niet blind zijn van wat er ook minder is in dié boekingen.


Pukkelpop 2013 - WarriorsDancee - 23-04-2013

Aron Wrote:
mjbve Wrote:Eindelijk iemand die het wel snapt. Geniet vooral van wat je fijn vindt en laat de rest links liggen. Er zijn 8 podia... Er is meer dan genoeg te doen dus en misschien ontdek je nog wat!
Akkoord, maar dan mag je niet blind zijn van wat er ook minder is in dié boekingen.
Ach, Werchter heeft Dimitri Vegas & Like Mike. Als je daarmee vergelijkt heeft Pukkelpop toch echt heerlijke elektronische namen? Er zitten, as usual, wel wat mindere namen tussen. Maar ik durf gerust te zeggen dat ik zaterdag bv. even blij ben met Jamie XX dan met Doctor P. Stuk voor stuk leuke, uiteenlopende namen! Wordt serieus puzzelen binnen enkele maanden..


Pukkelpop 2013 - SebasD - 23-04-2013

Ik begrijp wat je bedoelt en ben deels akkoord maar oa A-Trak, DJ Fresh en vooral Chase & Status (de afgelopen jaren 2x RW, nu vierde keer PP + een hoop andere festivals zoals I Love Techno, Les Transardentes ...) hebben nu echt wel al genoeg op de affiches van de festivals gestaan. Er zijn inderdaad genoeg alternatieven dan steeds diezelfde namen. Anderzijds stromen de dance hall en boiler room voor hen toch keer op keer vol en kan je probleemloos een goede plek bemachtigen bij de andere podia, op zich hoor je mij niet echt klagen hoor.


Pukkelpop 2013 - WarriorsDancee - 23-04-2013

SebasD Wrote:Ik begrijp wat je bedoelt en ben deels akkoord maar oa A-Trak, DJ Fresh en vooral Chase & Status (de afgelopen jaren 2x RW, nu vierde keer PP + een hoop andere festivals zoals I Love Techno, Les Transardentes ...) hebben nu echt wel al genoeg op de affiches van de festivals gestaan. Er zijn inderdaad genoeg alternatieven dan steeds diezelfde namen. Anderzijds stromen de dance hall en boiler room voor hen toch keer op keer vol en kan je probleemloos een goede plek bemachtigen bij de andere podia, op zich hoor je mij niet echt klagen hoor.
Akkoord ! Maar ben dan wel weer blij dat Chase & Status dit keer gewoon 'live' is. Na de goede kritieken over hun liveset op Werchter wilde ik op Pukkelpop zelf oordelen, maar kreeg toen een flauwe DJ set ipv hun naar 't schijnt zeer energieke liveset.. Achja. Weet iemand hoeveel namen kunnen we nog kunnen verwachten?

Btw, kan iemand mij vertellen waarom Duck Sauce anno 2013 nog zo hoog op de affiche staat?


Pukkelpop 2013 - Karel - 23-04-2013

WarriorsDancee Wrote:Weet iemand hoeveel namen kunnen we nog kunnen verwachten?
Nu 130-tal aangekondigd. Nog een 70-tal te gan dus, waarvan een 30-tal Belgen denk ik.

Vraag me af waar Goose zal staan. Staan zeer groot op de affiche en speelden vorig jaar al vrij laat in de Marquee. Main stage?


Pukkelpop 2013 - Indiaantje89 - 23-04-2013

Chase & Status heb ik 2011 op Lowlands hun Liveact gezien, en dat ging er toch aardig aan toe.

Duck Sauce begrijp ik ook niet echt idd. .


Pukkelpop 2013 - Aron - 23-04-2013

Karel Wrote:
WarriorsDancee Wrote:Weet iemand hoeveel namen kunnen we nog kunnen verwachten?
Nu 130-tal aangekondigd. Nog een 70-tal te gan dus, waarvan een 30-tal Belgen denk ik.

Vraag me af waar Goose zal staan. Staan zeer groot op de affiche en speelden vorig jaar al vrij laat in de Marquee. Main stage?
Kan mij niet voorstellen dat die eventjes na The XX gaan afsluiten. En ervoor al helemaal niet. Headliner Marquee dan maar?


Pukkelpop 2013 - Martijn - 23-04-2013

Leek mij juist dat The Knife dat zou moeten gaan doen.


Pukkelpop 2013 - Diet - 23-04-2013

Aron Wrote:
Karel Wrote:
WarriorsDancee Wrote:Weet iemand hoeveel namen kunnen we nog kunnen verwachten?
Nu 130-tal aangekondigd. Nog een 70-tal te gan dus, waarvan een 30-tal Belgen denk ik.

Vraag me af waar Goose zal staan. Staan zeer groot op de affiche en speelden vorig jaar al vrij laat in de Marquee. Main stage?
Kan mij niet voorstellen dat die eventjes na The XX gaan afsluiten. En ervoor al helemaal niet. Headliner Marquee dan maar?

Ik acht Pukkelpop daar wel toe in staat, in 2010 hebben ze Bloody Beetroots ook gewoon op de main gezet. Het lijkt me sterk dat The XX zelf gaat afsluiten, en als ze dan geen Skrillex/Kraftwerk vastkrijgen durven ze zoiets wel. Vorig jaar puilde de marquee trouwens ook al serieus uit tijdens het optreden van Goose.


Pukkelpop 2013 - Karel - 23-04-2013

Goose is niet aangekondigd als afsluiter of main stage-artiest. Netsky was dat vorig jaar wel. Dus zal wel niet.

Goose headliner Dance Hall kan natuurlijk ook.


Pukkelpop 2013 - Aron - 23-04-2013

Correct me if I'm wrong, maar is de huidige Dance Hall niet groter dan de Marquee? Zo zou je idd wel eens gelijk kunnen hebben.


Pukkelpop 2013 - Karel - 23-04-2013

Aron Wrote:Dance Hall niet groter dan de Marquee?
Geen idee, niet geweest vorig jaar. In de Dance Hall dus.


Pukkelpop 2013 - jimmy - 24-04-2013

Nog geen uitsluitsel over maar er wordt wel degelijk overwogen om goose de main af te laten sluiten.


Pukkelpop 2013 - mjbve - 24-04-2013

Willie Wrote:
mjbve Wrote:Eindelijk iemand die het wel snapt. Geniet vooral van wat je fijn vindt en laat de rest links liggen. Er zijn 8 podia... Er is meer dan genoeg te doen dus en misschien ontdek je nog wat!

Clicheetjes gegeten vanmorgen?

ja joh, lekker man!


Pukkelpop 2013 - Mantra - 24-04-2013

Karel Wrote:
Aron Wrote:Dance Hall niet groter dan de Marquee?
Geen idee, niet geweest vorig jaar. In de Dance Hall dus.
is wel vergelijkbaar, en beiden zijn half open, met buiten nog veel extra plaats met schermen.
mits enkele aanpassingen zou het toch mogelijk moeten zijn om in één van deze tenten iets grotere bands/dj's te zetten, zoals in de Grolsch tent op LL (als ik me niet vergis?)


Pukkelpop 2013 - Willie - 24-04-2013

mjbve Wrote:
Willie Wrote:
mjbve Wrote:Eindelijk iemand die het wel snapt. Geniet vooral van wat je fijn vindt en laat de rest links liggen. Er zijn 8 podia... Er is meer dan genoeg te doen dus en misschien ontdek je nog wat!

Clicheetjes gegeten vanmorgen?

ja joh, lekker man!

Alleen dat het vervolgens als diarree uw mond uitloopt is zeker minder?


Pukkelpop 2013 - Aron - 26-04-2013

Zoals Willie al aangaf, Offspring eind augustus in Europa. Lijkt me wel dat ze die 2011 editie terug zullen goedmaken. En ik vrees dat de positie voor The XX wel plausibel lijkt.


Pukkelpop 2013 - gertjan_schepers - 26-04-2013

Ik denk persoonlijk nog the offspring, Streetlight manifesto en nofx! Er moet alleszins nog wel wat punk&hardcore&metal bij! En wanneer komen de volgende namen, iemand een gedacht?


Pukkelpop 2013 - Karel - 26-04-2013

neen bedankt, wat the offspring betreft.

meer namen binnen een maand lijkt me. half/eind mei.


Pukkelpop 2013 - WarriorsDancee - 26-04-2013

The Offspring waren in 2011 nog headliner, en Chokri zei laatst toch in een interview dat we de 'grote kleppers' al gehad hebben? Het kan alleszins wel, zou het ook lang niet erg vinden Smile


Pukkelpop 2013 - Mantra - 26-04-2013

No way, komen geen grote namen meer bij. Hoogstens nog een dance-afsluiter voor na XX


Pukkelpop 2013 - Karel - 26-04-2013

vorig jaar werd snoop dogg eind juli/begin juni bekendgemaakt dacht ik.