Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - peppers - 12-04-2013

Zag op de Miles Kane site het volgende festival,
zitten mogelijk wel wat kanshebbers voor Pukkelpop tussen gok ik;

Boardmasters Festival 2013

7-11 augustus Cornwall, UK

Basement Jaxx,
The Vaccines,
Ben Howard,
The Joy Formidable,
Frightened Rabbit,
Delphic,
Miles Kane,
Benga,
Everything Everything,
Grandmaster Flash,
Fenech-Soler,
We Are the Ocean,
Redlight,
Little Comets,
MJ Cole,
Panda,
Jakwob,
Cosmo Jarvis,
Friction,
Bondax,
Nina Nesbitt,
Tom Odell,
Tall Ships,
Majestic,
Devolution,
Swim Deep,
The Skints,
Ayah Marar,
Mallory Knox,
Dusky,
Hudson Taylor,
The Other Tribe,
Andy Burrows,
Ahab,
T. Williams,
Maribou State,
Decibel,
Ryan Keen,
Josh Kumra,
Clean Bandit,
Hawk Eyes,
Mistajam,
Roo Panes,
Darko,
Wet Nuns,
Eton Messy,
Jello,
Gorgon City,
Ashley Thomas,
Struts,
Ben Caplan,
Dexters,
The Physics House Band,
Roses Gabor,
India Bourne,
Copy Paste Soul,
Marc O'reilly,
Monki,
Breaks Collective,
Joel Baker,
Brothers and Bones,
tim nice,
The Dedicated Nothing,
Lily and Meg,
snatch the wax,
The PJP Band,
Tommie Quick,
robin parris,
Submental,
Tom Costelloe,
Alex Teirnan-Locke, and
SecondCity


Pukkelpop 2013 - ahha - 14-04-2013

Komen er bij pukkelpop nog altijd kaarten vrij nadat het is uitverkocht? Zit er nu nog niet echt in om kaarten te bestellen en het zal wel zo een keer uitverkopen dus ik vroeg me af of er nog hoop is om er alsnog bij te zijn of dat we dan gewoon pech hebben.


Pukkelpop 2013 - SebasD - 14-04-2013

Voor de donderdagtickets komt er alleszins geen wachtlijst dacht ik. Maar dat sluit natuurlijk niks uit ivm jouw vraag. Kwamen er vorig jaar niet achteraf nog zaterdagtickets vrij?


Pukkelpop 2013 - ahha - 14-04-2013

Ik heb geen idee vandaar dat ik het vraag, maar bij mij gaat het echt om combitickets nu nog geen geld om ze te bestellen maar verwacht dat het wel snel uitverkoopt dus hoopte dat er dan in juni ofzo net zo als bij glastonbury bijvoorbeeld nog een keer tickets vrijkomen.


Pukkelpop 2013 - Diet - 14-04-2013

Het is ook wel wat moeilijk te zeggen op basis van voorgaande jaren: het festival verkoopt pas sinds 2010 op voorhand uit, en zowel in 2010 als 2012 waren de combitickets pas in de zomer weg. Het beste lijkt me te proberen aan de omruilkassa's.


Pukkelpop 2013 - BigBird - 14-04-2013

Het komt mij ook erg slecht uit, dat het bijna uitverkocht is. Eigenlijk kan ik kaartje niet permitteren nu.


Pukkelpop 2013 - AMST152 - 16-04-2013

Nick Cave op Lowlands, Pukkelpop is maw echt afgegaan op headlinersvlak met fucking The XX en Eminem.


Pukkelpop 2013 - BigBird - 16-04-2013

En door Werchter, anders hadden ze hem wel.


Pukkelpop 2013 - AMST152 - 16-04-2013

BigBird Wrote:En door Werchter, anders hadden ze hem wel.

Uiteraard, maakt de blamage van de 2 bovengenoemden niet minder.


Pukkelpop 2013 - jimmy - 16-04-2013

Nogmaals, er is wel degelijk gepoogd cave op pkp te krijgen (zie late bekendmaking rw).


Pukkelpop 2013 - AMST152 - 16-04-2013

jimmy Wrote:Nogmaals, er is wel degelijk gepoogd cave op pkp te krijgen (zie late bekendmaking rw).

Je kan me niet wijsmaken dat de Lowlands-bende LN op dat vlak netjes de loef afsteekt...Dan moet er iets anders gebeurd zijn.


Pukkelpop 2013 - imdtseb - 16-04-2013

Met die bekendmaking van Lowlands weten we eigenlijk nog niet veel over waar we ons maandag aan kunnen verwachten. Ritchie Hawtin zie ik er wel weer staan. De rest kan ook (behalve Cave), maar ik verwacht toch wel dat ze iets meer namen bekend gaan maken.


Pukkelpop 2013 - jimmy - 16-04-2013

AMST152 Wrote:
jimmy Wrote:Nogmaals, er is wel degelijk gepoogd cave op pkp te krijgen (zie late bekendmaking rw).

Je kan me niet wijsmaken dat de Lowlands-bende LN op dat vlak netjes de loef afsteekt...Dan moet er iets anders gebeurd zijn.

Samenloop omstandigheden, kan gebeuren. Bedoeling was pukkel en Werchter.


Pukkelpop 2013 - mad dog - 16-04-2013

Vandaag ticket gekocht voor pkp, toch wel weer een smak geld 171 eurootjes.


Pukkelpop 2013 - Aron - 16-04-2013

AMST152 Wrote:Nick Cave op Lowlands, Pukkelpop is maw echt afgegaan op headlinersvlak met fucking The XX en Eminem.
Hoe pijnlijk het ook mag zijn, deze twee acts passen meer bij het typische publiek dat PKP nu een jaar of 5 trekt (los ervan of Cave past op Lowlands natuurlijk). Ik denk eerlijk gezegd dat de organisatie liever Eminem boekt dan Nick Cave.


Pukkelpop 2013 - matthijs603 - 16-04-2013

Aron Wrote:
AMST152 Wrote:Nick Cave op Lowlands, Pukkelpop is maw echt afgegaan op headlinersvlak met fucking The XX en Eminem.
Hoe pijnlijk het ook mag zijn, deze twee acts passen meer bij het typische publiek dat PKP nu een jaar of 5 trekt (los ervan of Cave past op Lowlands natuurlijk). Ik denk eerlijk gezegd dat de organisatie liever Eminem boekt dan Nick Cave.

Ik ben 1 keer op Pukkelpop geweest, in 2006 (jaar van Radiohead, Massive Attack, Daft Punk) en toen al vond ik het een ontzettend puberaal publiek. Er was toen ook een stage speciaal voor punkrock/pop, is die er nog?


Pukkelpop 2013 - Aron - 16-04-2013

matthijs603 Wrote:
Aron Wrote:
AMST152 Wrote:Nick Cave op Lowlands, Pukkelpop is maw echt afgegaan op headlinersvlak met fucking The XX en Eminem.
Hoe pijnlijk het ook mag zijn, deze twee acts passen meer bij het typische publiek dat PKP nu een jaar of 5 trekt (los ervan of Cave past op Lowlands natuurlijk). Ik denk eerlijk gezegd dat de organisatie liever Eminem boekt dan Nick Cave.

Ik ben 1 keer op Pukkelpop geweest, in 2006 (jaar van Radiohead, Massive Attack, Daft Punk) en toen al vond ik het een ontzettend puberaal publiek. Er was toen ook een stage speciaal voor punkrock/pop, is die er nog?
Jep, nu wel een tent.

Maar kijk, ik had ook liever Nick Cave gehad, maar iemand als Eminem levert gewoon een pak meer verkochte tickets op, it's as simple as that. Ik stond daar vorig jaar ook, bij de paar duizenden voor Björk, en dat had dit jaar bij Cave ook niet meer geweest moest hij dan headlinen.

En niet vergeten, ze hebben wél Neil Young, en PKP is geen festival van headliners, of zou het toch alleszins niet mogen zijn.


Pukkelpop 2013 - matthijs603 - 16-04-2013

Aron Wrote:
matthijs603 Wrote:
Aron Wrote:Hoe pijnlijk het ook mag zijn, deze twee acts passen meer bij het typische publiek dat PKP nu een jaar of 5 trekt (los ervan of Cave past op Lowlands natuurlijk). Ik denk eerlijk gezegd dat de organisatie liever Eminem boekt dan Nick Cave.

Ik ben 1 keer op Pukkelpop geweest, in 2006 (jaar van Radiohead, Massive Attack, Daft Punk) en toen al vond ik het een ontzettend puberaal publiek. Er was toen ook een stage speciaal voor punkrock/pop, is die er nog?
Jep, nu wel een tent.

Maar kijk, ik had ook liever Nick Cave gehad, maar iemand als Eminem levert gewoon een pak meer verkochte tickets op, it's as simple as that. Ik stond daar vorig jaar ook, bij de paar duizenden voor Björk, en dat had dit jaar bij Cave ook niet meer geweest moest hij dan headlinen.

En niet vergeten, ze hebben wél Neil Young, en PKP is geen festival van headliners, of zou het toch alleszins niet mogen zijn.

Begrijp ik, al zie ik Pukkelpop (en Lowlands, maar Pukkelpop zo mogelijk nóg meer) nu juist als festivals waar je vrijwel alles tegen kan komen, of het nu Nick Cave is of Eminem, Neil Young staat er bijvoorbeeld toch ook gewoon..


Pukkelpop 2013 - Eraser - 20-04-2013

Maandag dus meer als 50 nieuwe namen.


Pukkelpop 2013 - Beans - 20-04-2013

Na die lichting namen zal het zowat uitverkocht zijn lijkt me.


Pukkelpop 2013 - Aron - 20-04-2013

Allicht.

Hoop op Parquet Courts, Fuck Buttons, Goat, Pissed Jeans en ergens ook nog tegen beter weten in MBV. En nog zo'n pak waar ik nu niet op kom.


Pukkelpop 2013 - Snackbarharses - 20-04-2013

Johnny Marr heeft pukkelpop op de tourdates op zijn website staan, 15 augustus! Mooi, die plaat van hem is echt goed!


Pukkelpop 2013 - Aron - 20-04-2013

Snackbarharses Wrote:Johnny Marr heeft pukkelpop op de tourdates op zijn website staan, 15 augustus! Mooi, die plaat van hem is echt goed!
Fuck ja.


Pukkelpop 2013 - Martijn - 20-04-2013

Fijne plaat heeft die man gemaakt ja, hoop dat hij in Nederland een losse show gaat doen en geen Lowlands. Maar ben benieuwd waar ze maandag mee gaan komen, paar overtuigende namen voor de zaterdag erbij en ik zal een ticket kopen.


Pukkelpop 2013 - Snackbarharses - 22-04-2013

Om 11 uur komen de namen!