Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - 1996Customer - 04-04-2013

Aron Wrote:Op Dour een paar jaar geleden trouwens ook.

En wtf is dat met Skrillex, waarom denkt iedereen hier dat ie zo eventjes PKP gaat afsluiten? Ik weet dat ie in de buurt is en dat er hier al veel over gesproken is, but seriously, nee.

Ik zie skrillex ook nu niet meteen pukkelpop afsluiten, misschien een spot in de boiler of hoogstens de marquee


Pukkelpop 2013 - Beans - 04-04-2013

Aron Wrote:Op Dour een paar jaar geleden trouwens ook.

En wtf is dat met Skrillex, waarom denkt iedereen hier dat ie zo eventjes PKP gaat afsluiten? Ik weet dat ie in de buurt is en dat er hier al veel over gesproken is, but seriously, nee.
Ik hoop met je mee maar denk dat hij wel een serieuze kandidaat is.


Pukkelpop 2013 - kami88 - 05-04-2013

Boiler of Marquee zouden echt wel te klein zijn voor Skrillex denk ik.
Al gaan ze die toch niet na the xx kunnen zetten? Van een contrast gesproken..


Pukkelpop 2013 - rv88 - 05-04-2013

kami88 Wrote:Boiler of Marquee zouden echt wel te klein zijn voor Skrillex denk ik.
Al gaan ze die toch niet na the xx kunnen zetten? Van een contrast gesproken..
Dat is Prodigy na Neil Young ook


Pukkelpop 2013 - Eraser - 05-04-2013

Je hebt Neil nog nooit lawaai zien maken zeker?


Pukkelpop 2013 - Aron - 05-04-2013

Ik denk dat er heel wat tieners ome Neil gaan onderschatten


Pukkelpop 2013 - rv88 - 05-04-2013

Eraser Wrote:Je hebt Neil nog nooit lawaai zien maken zeker?
Dat geef ik toe. Maar toch lijkt het me geen geweldige combinatie, dit heeft wat mij betreft niks met hard-zacht te maken.


Pukkelpop 2013 - Eraser - 05-04-2013

Als Neil Young de rauwheid van zijn oude shows met Crazy Horse ook op PP tentoonspreidt, dan gaat de clash met het geweld van The Prodigy niet zo groot zijn.

Daarentegen zijn de drilboren en slijpschijven van Skrillex ten opzicht van de broosheid van the XX wel een problematische combinatie. Maar ach, het is een festival, als je de combinatie niet wil zien, moet je na the XX maar weg gaan.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 05-04-2013

Neil Young die niet afsluit en wordt gevolgd door The Prodigy is zoals een epische reis van zes maanden nog een citytrip doen in een oerlelijke stad of zo.

En ja, het is een festival en je kan kiezen voor de camping, Eraser. Maar je houdt weer geen rekening met a) de geldverspilling en b) de omkadering van wat toch unieke optredens zouden moeten worden.

Neil Young was vijf jaar geleden één van de meest intense dingen die ik ooit heb gezien. Met Crazy Horse erbij zal dat wel niet anders zijn.
Gelukkig is er Vorst nog...


Pukkelpop 2013 - Eraser - 05-04-2013

Ik vond 'm op Werchter wel tegenvallen.

En op het moment dat Skrillex kan spelen staat er in de chateau of de marquee wel iets goed.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 05-04-2013

Viel dat op Werchter tegen dat jaar? Om welke reden?


Pukkelpop 2013 - Eraser - 05-04-2013

Goh ja, er waren magische momenten (de grote hits), maar ik ben geen kenner, en daardoor werd het langdradig. Teveel gesoleer naar m'n goesting ook.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 05-04-2013

Ik vind dat Young te veel slechte muziek gemaakt heeft, wat van z'n optreden in 2008 net geen absolute persoonlijke favoriet maakte.
Maar goed, als je nu z'n setlist van toen bekijkt, lijkt het me haast onmogelijk om van 'langdradig' te spreken. Tenzij we natuurlijk twee volkomen verschillende optredens zagen. Eindigde hij op Werchter ook met A Day in a life-holocaust versie van de Beatles?

Ik ben overigens ook geen kenner. Alles van z'n pre-grunge periode en z'n vroege jaren, meer heb je denk ik ook niet nodig. En Psychedelic Pill ging er behoorlijk goed in, dat wordt een stevige live-uitvoering met z'n band.


Pukkelpop 2013 - 1996Customer - 05-04-2013

kami88 Wrote:Boiler of Marquee zouden echt wel te klein zijn voor Skrillex denk ik.
Al gaan ze die toch niet na the xx kunnen zetten? Van een contrast gesproken..

En Kraftwerk 3D misschien voor the XX ?
Kraftwerk brengt nu ook niet echt verschroeiende boormachines en exploderende wasmachines mee, dus voor the XX lijkt mee een redelijke combinatie. Ze hebben al eerder gestaan op pkp en met hun nieuwe show die te groot zou zijn voor werchter kunnen ze hier wel op de mainstage denk ik .


Pukkelpop 2013 - peppers - 05-04-2013

Eraser Wrote:Ik vond 'm op Werchter wel tegenvallen.

En op het moment dat Skrillex kan spelen staat er in de chateau of de marquee wel iets goed.

ik vond het er zelfs geen hol aan....
Inderdaad erg langdradig etc.
Maar dat zal wel aan mij liggen.

Vind het trouwens ook geen naam voor Pukkelpop, van mij hadden ze die miljoen (koste hij toen meen ik) wel aan iets beters kunnen besteden.


Pukkelpop 2013 - WeckoJ - 05-04-2013

peppers Wrote:die miljoen

:'(


Pukkelpop 2013 - Eraser - 05-04-2013

Da's niet het enige wat schort aan die post.


Pukkelpop 2013 - Snackbarharses - 05-04-2013

Uplift Wrote:Ik vind dat Young te veel slechte muziek gemaakt heeft, wat van z'n optreden in 2008 net geen absolute persoonlijke favoriet maakte.
Maar goed, als je nu z'n setlist van toen bekijkt, lijkt het me haast onmogelijk om van 'langdradig' te spreken. Tenzij we natuurlijk twee volkomen verschillende optredens zagen. Eindigde hij op Werchter ook met A Day in a life-holocaust versie van de Beatles?

Ik ben overigens ook geen kenner. Alles van z'n pre-grunge periode en z'n vroege jaren, meer heb je denk ik ook niet nodig. En Psychedelic Pill ging er behoorlijk goed in, dat wordt een stevige live-uitvoering met z'n band.
De festivalshows waren dat jaar niet zo bijzonder (heb ze op Werchter en Bospop gezien dat jaar en een jaar erna nog op Primavera). Wel goed, maar niet echt bijzonder. Werchter was dan nog de beste van die 3. De theatershows daarentegen... Die derde avond in het RAI theater is nog steeds 1 van de mooiste shows die ik ooit zag.


Pukkelpop 2013 - Aron - 05-04-2013

1996Customer Wrote:
kami88 Wrote:Boiler of Marquee zouden echt wel te klein zijn voor Skrillex denk ik.
Al gaan ze die toch niet na the xx kunnen zetten? Van een contrast gesproken..

En Kraftwerk 3D misschien voor the XX ?
Kraftwerk brengt nu ook niet echt verschroeiende boormachines en exploderende wasmachines mee, dus voor the XX lijkt mee een redelijke combinatie. Ze hebben al eerder gestaan op pkp en met hun nieuwe show die te groot zou zijn voor werchter kunnen ze hier wel op de mainstage denk ik .
Hmm... Nog niet aan gedacht maar een volmondig ja moest het van mij afhangen. Vrees er wel voor, kraftwerk kon immers in 2009 op niet veel aandacht rekenen op de main stage


Pukkelpop 2013 - Uplift - 05-04-2013

Snackbarharses Wrote:
Uplift Wrote:Ik vind dat Young te veel slechte muziek gemaakt heeft, wat van z'n optreden in 2008 net geen absolute persoonlijke favoriet maakte.
Maar goed, als je nu z'n setlist van toen bekijkt, lijkt het me haast onmogelijk om van 'langdradig' te spreken. Tenzij we natuurlijk twee volkomen verschillende optredens zagen. Eindigde hij op Werchter ook met A Day in a life-holocaust versie van de Beatles?

Ik ben overigens ook geen kenner. Alles van z'n pre-grunge periode en z'n vroege jaren, meer heb je denk ik ook niet nodig. En Psychedelic Pill ging er behoorlijk goed in, dat wordt een stevige live-uitvoering met z'n band.
De festivalshows waren dat jaar niet zo bijzonder (heb ze op Werchter en Bospop gezien dat jaar en een jaar erna nog op Primavera). Wel goed, maar niet echt bijzonder. Werchter was dan nog de beste van die 3. De theatershows daarentegen... Die derde avond in het RAI theater is nog steeds 1 van de mooiste shows die ik ooit zag.
Ik was indertijd jonger en op Roskilde, dus het kan wel aan mij gelegen hebben (ik kan als niet-kenner weinig oordeel vellen). Iets zegt me dat ik minder van z'n Vorst-optreden ga genieten.


Pukkelpop 2013 - Indiaantje89 - 08-04-2013

+ Kendrick Lamar


Pukkelpop 2013 - Karel - 08-04-2013

http://www.marketwatch.com/story/kendrick-lamar-announces-good-kid-maad-city-world-tour-dates-2013-04-05


Pukkelpop 2013 - BigBird - 08-04-2013

Indiaantje89 Wrote:+ Kendrick Lamar

de donderdag?


Pukkelpop 2013 - Aron - 08-04-2013

Fuck ja. Lijkt me ook dat we de eerste week na de paasvakantie nog een paar namen krijgen.


Pukkelpop 2013 - rv88 - 08-04-2013

Aron Wrote:Fuck ja. Lijkt me ook dat we de eerste week na de paasvakantie nog een paar namen krijgen.
Is dat niet deze week dan? Of hebben jullie daar 2 weken vakantie?