Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - BigBird - 28-03-2013

Bestaat er een kans dat Wu-Tang-Clan te zien zal zijn? Spelen de 21e in Nederland, en ik weet dat ze Dour al doen, maar ze zijn in de buurt.
En Snoop Dogg weer? Ook in de buurt....


Pukkelpop 2013 - SebasD - 28-03-2013

Over Netsky: die kunnen we (gelukkig) uitsluiten dacht ik. Volgens de site van Werchter brengt die daar een exclusieve show. Zou echt wel overkill zijn.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 28-03-2013

Nee.

En wat Slayer in de Marquee betreft: kan misschien wel, maar in de Marquee worden geen zo'n namen gezet.

En hopen op langere sets op Pukkelpop is een beetje zoals hopen op regen in de Atacama-woestijn.


Pukkelpop 2013 - rv88 - 28-03-2013

SebasD Wrote:Over Netsky: die kunnen we (gelukkig) uitsluiten dacht ik. Volgens de site van Werchter brengt die daar een exclusieve show. Zou echt wel overkill zijn.
Dan zal het wel Skrillex worden.


Pukkelpop 2013 - kami88 - 28-03-2013

In hln staat dat er al 10 000 comitickets verkocht waren de eerste 2 dagen door degene die er in 2011 bij waren.


Pukkelpop 2013 - SebasD - 28-03-2013

Zag het ook gisteren op hun eigen site. Heb er niet echt een idee van maar dat lijkt me best goed te gaan dus, niet?


Pukkelpop 2013 - Aron - 28-03-2013

Goed begonnen dus. Hoeveel combi's zijn er zo, 55000?


Pukkelpop 2013 - Uplift - 28-03-2013

Minder dacht ik. Heel veel dagkaarten op PKP


Pukkelpop 2013 - peppers - 28-03-2013

Aron Wrote:Ook NIN is naar hetzelfde lettertype als de afsluiter gegaan, en is dus 'mede-headliner', net zoals The Prodigy gisteren. Nu, aangezien er normaal dus elke dag 2 van zo'n kalibers zijn verwacht ik ook bij The XX nog een grote naam. Iets zegt me, en ik vrees ervoor, dat dat Skrillex zal zijn. Die naam is namelijk ook hier al verschillende keren gevallen, en als afsluiter kan het in principe... Dan heb ik liever een Soulwax, die hebben in '08 al bewezen dat ze PKP kunnen afsluiten.


Placebo na the XX?


Pukkelpop 2013 - Aron - 28-03-2013

peppers Wrote:
Aron Wrote:Ook NIN is naar hetzelfde lettertype als de afsluiter gegaan, en is dus 'mede-headliner', net zoals The Prodigy gisteren. Nu, aangezien er normaal dus elke dag 2 van zo'n kalibers zijn verwacht ik ook bij The XX nog een grote naam. Iets zegt me, en ik vrees ervoor, dat dat Skrillex zal zijn. Die naam is namelijk ook hier al verschillende keren gevallen, en als afsluiter kan het in principe... Dan heb ik liever een Soulwax, die hebben in '08 al bewezen dat ze PKP kunnen afsluiten.


Placebo na the XX?
Lijkt nu met hun eerste dates daarnaar toe te gaan ja


Pukkelpop 2013 - WeckoJ - 28-03-2013

Euhm... welke eerste dates?


Pukkelpop 2013 - Aron - 28-03-2013

http://www.istanbulcalling.com/tr/etkinlik/placebo


Pukkelpop 2013 - WeckoJ - 28-03-2013

Oke, dankje dat wist ik niet. Interessant!


Pukkelpop 2013 - Eraser - 28-03-2013

Placebo na The xx zou godslastering zijn.


Pukkelpop 2013 - peppers - 28-03-2013

Aron Wrote:
peppers Wrote:
Aron Wrote:Ook NIN is naar hetzelfde lettertype als de afsluiter gegaan, en is dus 'mede-headliner', net zoals The Prodigy gisteren. Nu, aangezien er normaal dus elke dag 2 van zo'n kalibers zijn verwacht ik ook bij The XX nog een grote naam. Iets zegt me, en ik vrees ervoor, dat dat Skrillex zal zijn. Die naam is namelijk ook hier al verschillende keren gevallen, en als afsluiter kan het in principe... Dan heb ik liever een Soulwax, die hebben in '08 al bewezen dat ze PKP kunnen afsluiten.


Placebo na the XX?
Lijkt nu met hun eerste dates daarnaar toe te gaan ja

denk wel dat enkel de zaterdag nog een optie is...


Pukkelpop 2013 - Uplift - 28-03-2013

Eraser Wrote:Placebo na The xx zou godslastering zijn.
Eminem na NIN niet?

En daarbij, Placebo heeft net iets meer traject dan The XX. Hebben best nog een paar lekkere nummers, ook al zijn die 10 jaar oud.

Serieus, The XX wordt erg overschat. Ik vind het een prima band, maar ze werden te vroeg headliner.


Pukkelpop 2013 - peppers - 28-03-2013

Uplift Wrote:
Eraser Wrote:Placebo na The xx zou godslastering zijn.
Eminem na NIN niet?

En daarbij, Placebo heeft net iets meer traject dan The XX. Hebben best nog een paar lekkere nummers, ook al zijn die 10 jaar oud.

Serieus, The XX wordt erg overschat. Ik vind het een prima band, maar ze werden te vroeg headliner.

The XX is toch echt nog geen volwaardige headliner?
Vond ze vorig jaar op Werchter ook al veel te hoog staan....


Pukkelpop 2013 - Aron - 28-03-2013

Begrijp de scepsis, maar dit kan wel op Pukkelpop. Zeker in het donker kan dit een mooie act worden. Ook zal er nog wel een act bijkomen denk ik, er werd ook niet gecommuniceerd dat ze PKP afsluiten.


Pukkelpop 2013 - WeckoJ - 28-03-2013

Eraser Wrote:Placebo na The xx zou godslastering zijn.

Eerder andersom...


Pukkelpop 2013 - Diet - 28-03-2013

Eraser Wrote:Placebo na The xx zou godslastering zijn.

In mijn ogen toch nog niet half zo veel godslastering als Skrillex na The xx. Subtiliteit vs keukenmixers en slijpschijven met een beat onder.

Placebo mag van mij daar nog na komen. The xx zou dan nog steeds in het donker (eventueel een helft bij zonsondergang) spelen, wat zoals Aron zegt iets moois kan geven.


Pukkelpop 2013 - Enzo - 28-03-2013

WeckoJ Wrote:
Eraser Wrote:Placebo na The xx zou godslastering zijn.

Eerder andersom...
Bedoelt Eraser dat niet, eigenlijk?


Pukkelpop 2013 - Karel - 29-03-2013

Ticketverkoop Pukkelpop gaat hard: helft combi’s al verkocht.

Het mag dan wel berekoud zijn, de barre temperaturen hebben alvast geen invloed op de ticketverkoop van Pukkelpop.

Festivalorganisator Chokri Mahassine: “Na 2 dagen reguliere verkoop zijn meer dan de helft van de combitickets de deur al uit. Ook de donderdagtickets zijn zeer gegeerd. Het Eminemeffect, zeg maar. Dat hadden we wel verwacht. Net zoals met Foo Fighters vorig jaar is er ook met Eminem een emotionele link. En het feit dat hij maar 2 shows op het Europese vasteland speelt deze zomer geeft zijn passage op Pukkelpop iets zeer exclusiefs.”.

De ticketverkoop kende ook een bijna perfecte technische doorstart.

Festivalorganisator Chokri Mahassine: “Nooit eerder verliep onze onlineverkoop zo vlot als nu. Het is toch altijd even bang afwachten wanneer je plots volledig overgeleverd bent aan de techniek. Maar buiten één klein voorval waar een honderdtal mensen een ticket zonder barcode kreeg, ben ik heel trots op het team dat deze week dag en nacht heeft klaargestaan om alles in goede banen te leiden.”.


Pukkelpop 2013 - Diet - 29-03-2013

Dan zal het wel min of meer verlopen zoals hier werd verwacht: binnen een paar weken (na de volgende namenronde?) combis en donderdag uitverkocht, de vrijdag ergens in de loop van mei/juni, en de zaterdag (afhankelijk van wat er nog bij komt) niet uitverkocht of pas tijdens de zomer.


Pukkelpop 2013 - Eraser - 29-03-2013

Enzo Wrote:
WeckoJ Wrote:
Eraser Wrote:Placebo na The xx zou godslastering zijn.

Eerder andersom...
Bedoelt Eraser dat niet, eigenlijk?


Helemaal niet. Na The xx zet je ofwel iets relevants en rustig, ofwel niets.


Pukkelpop 2013 - BigBird - 29-03-2013

Fuck dat gaat verkoop wel hard, ben bang dat ik dan niet kan wachten tot mei met kopen kaart.