Graz
Pukkelpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Pukkelpop 2013 (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47


Pukkelpop 2013 - SebasD - 14-03-2013

Vraag me inderdaad af waarom er geen commentaar komt op Eminem maar wel op Arctic Monkeys. Het kan aan mij persoonlijk liggen maar als ik me een publiek probeer voor te stellen bij Eminem en dan bij Arctic Monkeys, dan weet ik het wel hoor...


Pukkelpop 2013 - mad dog - 14-03-2013

Aron Wrote:
BigBird Wrote:Ik ben benieuwd of ze nog een grote naam (blur, kol, green day) gaan pakken die ook op Werchter staat?

Of kiezen ze een naam die werchter niet heeft? Nick Cave zou alleen nog de zaterdag kunnen spelen.
Nick Cave is bezet alle dagen Pukkelpop. Het lijkt me ook niet dat ze met kol of blur komen aanzetten.


Ik ga ook maar eens een gokje wagen
Donderdag: Deftones-Prodigy-Eminem
Vrijdag: Foals-NIN-Chase And Status
Zaterdag: Beady Eye-The XX-Skrillex
.

Hopelijk Deftones en NIN op dezelfde dag, achter mekaar dat zou mooi zijn.


Pukkelpop 2013 - BigBird - 17-03-2013

Paar bootlegjes van afgelopen jaar, oa Bjork: http://denispiron.com/backstage/Festival%202012/PukkelPop/


Pukkelpop 2013 - halfempty/full - 17-03-2013

RutgerGM Wrote:
Mantra Wrote:
matthijs603 Wrote:Dat was zelfs in 2006 niet zo, zou niet weten waarom nu wel.
in 2009 wel. speelden onwaarschijnlijk slecht, en toch het gegil om het gegil..

Arctic Monkeys is nu toch niet dé band die gekenmerkt wordt door gillende tienermeisjes. Bij Eminem zal dit minstens 10x erger zijn. Arctic Monkeys vind ik gewoon de ideale headliner, muzikaal op niveau en hebben in alle 'lagen' van de bevolking fans.

Weten tienermeisjes überhaupt wel wie Eminem is? Heeft hij recent hits gehad?


Pukkelpop 2013 - RH80 - 17-03-2013

halfempty/full Wrote:
RutgerGM Wrote:
Mantra Wrote:in 2009 wel. speelden onwaarschijnlijk slecht, en toch het gegil om het gegil..

Arctic Monkeys is nu toch niet dé band die gekenmerkt wordt door gillende tienermeisjes. Bij Eminem zal dit minstens 10x erger zijn. Arctic Monkeys vind ik gewoon de ideale headliner, muzikaal op niveau en hebben in alle 'lagen' van de bevolking fans.

Weten tienermeisjes überhaupt wel wie Eminem is? Heeft hij recent hits gehad?

Het duet met Rihanna van 2 jaar geleden gemist?


Pukkelpop 2013 - Karel - 17-03-2013

RH80 Wrote:
halfempty/full Wrote:
RutgerGM Wrote:Arctic Monkeys is nu toch niet dé band die gekenmerkt wordt door gillende tienermeisjes. Bij Eminem zal dit minstens 10x erger zijn. Arctic Monkeys vind ik gewoon de ideale headliner, muzikaal op niveau en hebben in alle 'lagen' van de bevolking fans.

Weten tienermeisjes überhaupt wel wie Eminem is? Heeft hij recent hits gehad?

Het duet met Rihanna van 2 jaar geleden gemist?

Dat, en Not Afraid uit 2010.


Pukkelpop 2013 - Aron - 17-03-2013

Eminem is nog altijd populair bij de 14-15-16 jarigen hoor. Die polemiek op facebook/twitter dat die vorig jaar niet terugkwam was enorm. Ze weten natuurlijk niet dat hij niet tourde vorig jaar, maar dat is van bijkomstig belang voor die bakvissen en wanksters. Geloof maar zeker dat met Eminem dat festival voor juli uitverkoopt. En het, helaas, vol gaat lopen met irritant non-festival volk.

Al vertrouw ik PKP wel, die zetten daarnaast ook gewoonweg weer een sterk programma neer van kleinere en interessant alternatieve namen. Vorig jaar was het op dat vlak een van de beste festivals van augustus.


Pukkelpop 2013 - jimmy - 17-03-2013

Ik geef les aan 16-18 jarigen , Eminem is mateloos populair.


Pukkelpop 2013 - Mantra - 17-03-2013

ik vind gillende twintigermeisjes even erg als tienermeisjes hoor... dus ik had het eigenlijk gewoon over het "type" toen ik het over the Monkeys had. dat gezegd zijnde zullen er zich ook wel irriteren als ik gil bij NIN. hopelijk morgen al !
Eminem zal ook een hoop middelbare studenten in extase laten spijbelen morgennamiddag peins ik.


Pukkelpop 2013 - Martijn - 17-03-2013

Tickets gaan morgen toch nog niet in de verkoop, dus dat lijkt mij sterk. Valt natuurlijk vrij simpel mee te krijgen met een smartphone.


Pukkelpop 2013 - Uplift - 17-03-2013

jimmy Wrote:Ik geef les aan 16-18 jarigen , Eminem is mateloos populair.
Vroeger was hij populair onder 13-jarigen (waaronder mezelf), dus er is duidelijk een regressie aan de gang bij de jeugd.


Pukkelpop 2013 - Beans - 17-03-2013

Uplift Wrote:
jimmy Wrote:Ik geef les aan 16-18 jarigen , Eminem is mateloos populair.
Vroeger was hij populair onder 13-jarigen (waaronder mezelf), dus er is duidelijk een regressie aan de gang bij de jeugd.
Inderdaad, eminem heb ik geluisterd toen ik 11,12,13 jaren oud was.


Pukkelpop 2013 - Aron - 17-03-2013

Ik denk dat iedere 12-jarige wel onder de indruk was van de eindeloze fucks, bitches en shits die voorkwamen rond de eeuwwisseling in zijn muziek. Ikzelf vond hem op 12-14 jarige ook vet. En be honest, die eerste 3 platen blijven op zich goed. Maar cutting edge en belangrijk in de scene is eminem al lang niet meer. Sinds 2004(?) niks meer van enig belang uitgebracht. Ook al verkocht het miljoenen.

But hé, als die er staat wil ik hem wel even uitchecken. Nostalgie enzo, je weet wel


Pukkelpop 2013 - Mantra - 17-03-2013

ik ken een toffe 47-jarige CEO die gewoon wild is van Eminem, en morgen de pagina gaat blijven refreshen op 'goed 'nieuws..Smile
meestal ga ik maar één dag naar Pkp, als mijn bands op de dag van Eminem staan ga ik me wel haasten met ticket.


Pukkelpop 2013 - meisbaer2 - 17-03-2013

BigBird Wrote:Paar bootlegjes van afgelopen jaar, oa Bjork: http://denispiron.com/backstage/Festival%202012/PukkelPop/

Jemig! Bedankt voor de link, klinkt goed Smile
Ik was vorig jaar via de webstream aan het luisteren, maar die kapte er rond Mutal Core mee. Het was denk ik helemaal niet de bedoeling dat ie werd uitgezonden (audio stond onder de "sfeerbeelden" stream aan), dus ik was al blij met die paar liedjes die ik had kunnen luisteren. Maar dit is gewoon het hele concert! Goed gevonden!

Edit: Je hebt ook fans van het officiële Björk forum erg gelukkig gemaakt, want er was nog geen volledige audio beschikbaar van haar concert op Pukkelpop, en dan in zo'n goede kwaliteit! Namens hen ook erg bedankt Smile


Pukkelpop 2013 - AMST152 - 17-03-2013

Bedankt voor de prachtige bootleg van Björk, BigBird!


Pukkelpop 2013 - AMST152 - 17-03-2013

En na het horen van de bootleg, grijp ik met plezier terug naar de heerlijke passage uit het HLN-verslag van PP vorig jaar: "Op de eerste festivaldag staat veel Brits geweld op de affiche, maar uiteindelijk is het ons eigen talent Netsky dat de wei in Kiewit platspeelt en oude rot Björk de loef afsteekt."


Pukkelpop 2013 - Mantra - 17-03-2013

AMST152 Wrote:En na het horen van de bootleg, grijp ik met plezier terug naar de heerlijke passage uit het HLN-verslag van PP vorig jaar: "Op de eerste festivaldag staat veel Brits geweld op de affiche, maar uiteindelijk is het ons eigen talent Netsky dat de wei in Kiewit platspeelt en oude rot Björk de loef afsteekt."
miljaar... het is zo nog niet erg genoeg dat ze er dance-acts achterzetten; dan gaan ze ze ermee vergelijken..


Pukkelpop 2013 - Loov - 17-03-2013

Jezus. Bjork was prachtig, Netsky was lomp en recht toe recht aan. Weet niet waar HLN voor staat maar het lijkt me het niveau hebben van een NU.nl


Pukkelpop 2013 - Uplift - 17-03-2013

HLN is hetzelfde als DM als het op muziek aankomt.

Toevallig ook één van de hoofdsponsoren van menig groot Belgisch festival. Eén letter van hun recensies lezen is dus tijdverspilling.


Pukkelpop 2013 - Goemans - 17-03-2013

Geweldige bootleg, en dan zo'n geluidskwaliteit nog... alleen de intro die overgaat in Cosmogony al, heerlijk!


Pukkelpop 2013 - BigBird - 18-03-2013

Om 11 uur de namen?


Pukkelpop 2013 - Beans - 18-03-2013

ja inderdaad, ben benieuwd.
Zal ook enige duidelijkheid verschaffen richting de namen die Werchter nog bekend moet maken.


Pukkelpop 2013 - Mantra - 18-03-2013

Beans Wrote:ja inderdaad, ben benieuwd.
Zal ook enige duidelijkheid verschaffen richting de namen die Werchter nog bekend moet maken.
pukkelpop is toch eerder te vergelijken met dour qua namen... hoogstens een paar subheadliners van werchter die naar PP komen


Pukkelpop 2013 - Sphinx - 18-03-2013

Mantra Wrote:
Beans Wrote:ja inderdaad, ben benieuwd.
Zal ook enige duidelijkheid verschaffen richting de namen die Werchter nog bekend moet maken.
pukkelpop is toch eerder te vergelijken met dour qua namen... hoogstens een paar subheadliners van werchter die naar PP komen
Het zullen juist meestal niet dezelfde namen als WERCHTER zijn, vandaar dat er iets meer duidelijkheid komt.