Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 20-02-2013

Haha, wat staan die bands toch weer verkeerd geprogrammeerd.
Hoe ze dat toch telkens voor elkaar krijgen ...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Gaarlap - 20-02-2013

Snackbarharses Wrote:Laten we het van de positieve kant bekijken: genoeg tijd om bier te drinken tijdens Pinkpop!

En ook belangrijk, niet zo druk bij de biertent!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 20-02-2013

Snackbarharses Wrote:Laten we het van de positieve kant bekijken: genoeg tijd om bier te drinken tijdens Pinkpop!

Jij bent echt drie dagen van de partij? Gewoon puur voor de gezelligheid en sfeer? want ik neem aan dat jij ook niet echt vrolijk wordt van dit programma. Dat gaat mij toch ook wat ver. En om nu honderden euro's te gaan uitgeven om drie dagen me lam te gaan zuipen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Aron - 20-02-2013

Limp Bizkit zal zondag wel de 3FM stage headlinen zeker? Sjezus zeg


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 20-02-2013

Die Masters of Reality spelen dan ook op de vrijdag neem ik aan? Dan overweeg ik nog een dagkaart voor de vrijdag.

Voor de rest is dit wel ontzettend kut met peren. Geen idee wat het resterende budget nog is en hoe groot de namen gaan zijn die nog worden toegevoegd, maar als dat puur en alleen fillers worden ga ik er niet een weekend voor naar het zuiden. Zielsgelukkig dat ik naar de UK mag twee weken later.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

Voordeel van deze line-up is dat ik dit geld mooi kan uitgeven aan Pukkelpopticket en ventueel andere losse shows.

Enkele vrienden van mij gaan 'gewoon' weer. Maar die gaan elk jaar ongegacht programma, lekker in zon met biertje. Andere vrienden die er vorig jaar bij waren haken nu ook af.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Kink fm - 20-02-2013

tonnymooren Wrote:Als het weer dan ook nog eens niet mee zou willen werken dan gaat PP een zwaar jaar tegemoet.....

Wat een onzin...

Pinkpop verkoopt ieder jaar weer. Ook voor deze editie zullen er genoeg mensen zijn die er op af komen. Dat het jou niet bevalt wil niet meteen zeggen dat Pinkpop een 'zwaar jaar' tegemoet zal gaan.

Sowieso een hoop negatieve berichten hier. Ben blij dat het er uberhaubt is voor de mensen die er wel graag naar toe gaan.

Daarbij komen er toch best nog wel wat leuke bandjes: Miles Kane, C2C, Phoenix, Vaccines, QOTSA, Netsky, Alt-J. En te gek dat ze Grouplove gestrikt hebben Smile


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Jan zei wel dat er een aantal bands overkwamen van Download. Laat dat dan misschien nog bij die laatste 7 zitten


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - frankyboy707 - 20-02-2013

JBU Wrote:
frankyboy707 Wrote:
JBU Wrote:Vorig jaar was het ook niet uitverkocht (als je uitverkocht definieert als geen kaarten meer te koop, anders dan Jan's definitie), en die line up was toch nog wel, zeker de headliners, een stuk beter.

Ja daar heb je absoluut gelijk in (over die headliners) maar wist niet dat je nog kaarten kon kopen... "Officieel" was het uitverkocht

Alleen de maandag was 'officieel' uitverkocht. Ik ben er zelf geweest die dag en 's ochtends riep Jan iedereen nog op om ook familie en vrienden te laten komen, omdat er nog kaarten waren aan de dagkassa.

Oftewel, als je twijfelt tussen Rock Werchter en Pinkpop voor een dag zal ik me eerder zorgen maken over het uitverkopen van Rock Werchter.

Mwah over Werchter twijfel ik niet echt, daar ga ik wel voor. T is meer dat ik twijfel of ik pinkpop vrijdag nog extra neem, meeste namen van de vrijdag zijn (nog) niet bekend gemaakt voor Werchter


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

Kink fm Wrote:Sowieso een hoop negatieve berichten hier. Ben blij dat het er uberhaubt is voor de mensen die er wel graag naar toe gaan.


Om daar nou een account voor aan te maken en daarmee de 'Kink FM' naam te vernachechelen...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 20-02-2013

Lijkt mij echt een succes, naar festival gaan waar je misschien uiteindelijk een kwartvan de namen ook echt kunt waarderen. Op een festival als Lowlands kan dat goed gaan, bij Pinkpop met slechts veertig namen zal dat toch lastiger zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

frankyboy707 Wrote:T is meer dat ik twijfel of ik pinkpop vrijdag nog extra neem

Het feit dat je twijfelt is ansich al verdrietig genoeg.

Ga fijn naar Werchter, je zult de vrijdag niks missen in Landgraaf


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Snackbarharses - 20-02-2013

geluksknikker Wrote:
Snackbarharses Wrote:Laten we het van de positieve kant bekijken: genoeg tijd om bier te drinken tijdens Pinkpop!

Jij bent echt drie dagen van de partij? Gewoon puur voor de gezelligheid en sfeer? want ik neem aan dat jij ook niet echt vrolijk wordt van dit programma. Dat gaat mij toch ook wat ver. En om nu honderden euro's te gaan uitgeven om drie dagen me lam te gaan zuipen.
Ja, ik ga echt. Met Pinksteren heb ik elk jaar iets anders, dus als Pinkpop buiten Pinksteren is, ben ik erbij. Ik kan me niet voorstellen wat ik dat weekend anders ga doen met Pinkpop in mijn achtertuin, dus ga ik gewoon een weekend bier drinken op een festival waar ik eigenlijk niet thuishoor, maar wel om de 10 meter een bekende tegenkom. Maar de lineup is wel een fikse tegenvaller. waar ik vorig jaar met Afghan Whigs, Bruce Springsteen en Kyuss ik nog een paar dingen had om naar uit te kijken, zijn die dit jaar helemaal afwezig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Kink fm - 20-02-2013

BigBird Wrote:
Kink fm Wrote:Sowieso een hoop negatieve berichten hier. Ben blij dat het er uberhaubt is voor de mensen die er wel graag naar toe gaan.


Om daar nou een account voor aan te maken en daarmee de 'Kink FM' naam te vernachechelen...

Eens moet je eerste bericht komen.

Trouwens, de meeste reacties hier slaan natuurlijk nergens op, zie mijn eerste bericht


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Snackbarharses - 20-02-2013

geluksknikker Wrote:
Snackbarharses Wrote:Laten we het van de positieve kant bekijken: genoeg tijd om bier te drinken tijdens Pinkpop!

Jij bent echt drie dagen van de partij? Gewoon puur voor de gezelligheid en sfeer? want ik neem aan dat jij ook niet echt vrolijk wordt van dit programma. Dat gaat mij toch ook wat ver. En om nu honderden euro's te gaan uitgeven om drie dagen me lam te gaan zuipen.
En ook mooi voor de afwisseling, zo tussen Primavera en Best Kept Secret in! Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Er waren vorig jaar toch te veel Nederlandse acts? Ik tel er dit jaar ook alweer 6


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 20-02-2013

Snackbarharses Wrote:
geluksknikker Wrote:
Snackbarharses Wrote:Laten we het van de positieve kant bekijken: genoeg tijd om bier te drinken tijdens Pinkpop!

Jij bent echt drie dagen van de partij? Gewoon puur voor de gezelligheid en sfeer? want ik neem aan dat jij ook niet echt vrolijk wordt van dit programma. Dat gaat mij toch ook wat ver. En om nu honderden euro's te gaan uitgeven om drie dagen me lam te gaan zuipen.
Ja, ik ga echt. Met Pinksteren heb ik elk jaar iets anders, dus als Pinkpop buiten Pinksteren is, ben ik erbij. Ik kan me niet voorstellen wat ik dat weekend anders ga doen met Pinkpop in mijn achtertuin, dus ga ik gewoon een weekend bier drinken op een festival waar ik eigenlijk niet thuishoor, maar wel om de 10 meter een bekende tegenkom. Maar de lineup is wel een fikse tegenvaller. waar ik vorig jaar met Afghan Whigs, Bruce Springsteen en Kyuss ik nog een paar dingen had om naar uit te kijken, zijn die dit jaar helemaal afwezig.

Dat is eigenlijk ook nog altijd waarom ik me zo druk kan maken om het programma. Niet helemaal in de achtertuin, maar ik woon wel redelijk in de buurt. En op zich zelf is ook niets mis met wat rondhangen met vrienden en bier drinken. Maar dan moet ik toch nog wel iedere dag minimaal twee namen hebben, die ik echt wil zien, want anders vind ik het toch wat veel geld om drie dagen echt alleen in het gras te liggen en bier te drinken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - YouBube - 20-02-2013

Ik vraag me af hoeveel druk er van 3FM of de tv is om bepaalde bandjes op het hoofdpodium te zetten?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - frankyboy707 - 20-02-2013

BigBird Wrote:
frankyboy707 Wrote:T is meer dat ik twijfel of ik pinkpop vrijdag nog extra neem

Het feit dat je twijfelt is ansich al verdrietig genoeg.

Ga fijn naar Werchter, je zult de vrijdag niks missen in Landgraaf

Mwah QotSA wil ik graag een keer zien, die heb ik nog niet gezien (Alleen jammer dat Dave Grohl niet drumt (is officieel bevestigd toch?)) en the Killers heb ik nu 1x gezien en wil ik ook nog wel een keer zien.

Verder lijken kodaline en jimmy eat world mij ook wel interessant (al zullen die wel jammer genoeg overlappen)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 20-02-2013

[Image: rofl.gif]


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - dorus - 20-02-2013

wat een moelijke mensen hier zeg, 85% had al lang besloten niet te gaan, en schreeuwt nu dat alles zo kut is dat ze zeker niet gaan...

Prima lineup voor de doelgroep toch? er is toch ook nog lowlands/zwartecross/fortarock/bestkeptsecrect voor mensen die iets anders willen?

Misschien komt Kings of Leon wel met een heel fijn plaatje (al kan dat natuurlijk echt niet volgens al die "vroegah waren ze nog goed" mensen),
daar hoop ik eigenlijk ook op bij QOTSA maar ik ga ze sowieso wel zien! Jammer van McCartney idd, maar er komen nog 8 namen bij dus wie weet.
Ben iig blij met Jimmy Eat world en Gaslight anthem, 1 eis: GOEDE DANCE!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Gaarlap - 20-02-2013

Eraser Wrote:[Image: rofl.gif]

Zielig ventje!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Kings of Leon laat het wel uit hun hoofd om nog goede platen te .aken, stel je voor dat alle 15 jarige hipsters hette hard vinden. Dan verliezen ze meteen inkomsten


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 20-02-2013

Robinn Wrote:Die Masters of Reality spelen dan ook op de vrijdag neem ik aan? Dan overweeg ik nog een dagkaart voor de vrijdag.

Voor de rest is dit wel ontzettend kut met peren. Geen idee wat het resterende budget nog is en hoe groot de namen gaan zijn die nog worden toegevoegd, maar als dat puur en alleen fillers worden ga ik er niet een weekend voor naar het zuiden. Zielsgelukkig dat ik naar de UK mag twee weken later.

Ja dat worden vast en zeker fillers. Pinkpop kiest voor Passenger/ The Opposites/ Ben Howard/ Handsome Poets/ Kensington en The Vaccines op het hoofdpodium.

Eigenlijk vindt ik het in z'n totaal niet eens zo'n bar slechte line-up, maar ze missen nog zeker drie bands van het kaliber/grootte Limp Bizkit.

Hoe dan ook ben er dit jaar zeker niet bij.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - dorus - 20-02-2013

MyMusic Wrote:Kings of Leon laat het wel uit hun hoofd om nog goede platen te .aken, stel je voor dat alle 15 jarige hipsters hette hard vinden. Dan verliezen ze meteen inkomsten

Misschien komt Kings of Leon wel met een heel fijn plaatje (al kan dat natuurlijk echt niet volgens al die "vroegah waren ze nog goed" mensen)...






...en dat is 1... komt u maar Wink