Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 20-02-2013

geluksknikker Wrote:Het is trouwens nog tamelijk rustig hier. 59 bezoekers op het moment, was andere jaren toch wel boven de 100, of niet?
Een deel zal het forum nog wel kwijt zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 20-02-2013

Indiaantje89 Wrote:
WeckoJ Wrote:Ik ben de laatste 4 jaar geweest, maar ik weet zeker dat mijn vrienden en ik hiervoor passen. Het lijkt me nooit goed als je mensen kwijtraakt en we zullen vast niet de enige zijn. Maar goed wie weet winnen ze wel veel nieuwe zieltjes met deze troep, het zou me wel verbazen.
Maar waar had jij op gerekend dan?

Hadden de Rolling Stones voor je alles goed gemaakt. Zo'n line-up is nou eenmaal te verwachten op Pinkpop.

Dat the Stones niet komen vind ik niet vreemd hoor. Ze hadden het in zoverre goedgemaakt dat ik die dag zeker zou zijn gegaan.

Ik had toch wel gerekend op minimaal een echte grote naam die origineel is net als de laatste jaren redelijk goed gelukt is. En had absoluut niet verwacht dat ze alleen met headliners kwamen die de laatste 5 jaar allen al minimaal 1 x zijn geweest. The Killers staan daarnaast ook nog in de Ziggo-Dome dus hoeveel mensen trekt dat nou naar Pinkpop vraag ik me dan af? Green Day kan je zo'n beetje overal zien en staan ook samen met KoL op Werchter, dus daarvoor hoef je ook niet naar pinkpop te komen. Dus eigenlijk is alleen QOTSA een enigszins grote naam waar je voor naar Pinkpop kan gaan dit jaar als de line-up klopt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 20-02-2013

Beter zegt Jan nog wat belachelijks zometeen, moet wel compensatie krijgen voor het aanhoren van Kodaline.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

Dit vind ik dan wel weer grappig

https://twitter.com/GuidoVerburg/status/304181701670744064/photo/1


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 20-02-2013

Zou toch wel stoer zijn als Jan nu even zou zeggen dat op vrijdag de Stones komen met als subheadliner Killers of KoL.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Mo - 20-02-2013

The Killers krijgen de Ziggodome niet gevuld... Maar zouden wel een dag PP moeten dragen???
Neuh, echt een teleurstelling.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - 666 - 20-02-2013

"Live stream nog niet beschikbaar"!!
Daar begint de zever!! :-)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

Maetrik Wrote:Zou toch wel stoer zijn als Jan nu even zou zeggen dat op vrijdag de Stones komen met als subheadliner Killers of KoL.

Moet je nog snel een PM hebben?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Nu nog terugblik op 2012


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 20-02-2013

Holy shit Big Grin


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 20-02-2013

Heb nog geen beeld hier? "Er is op dit moment geen uitzending".


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 20-02-2013

Bij mij hetzelfde. Lekker dan Tongue


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

Maetrik Wrote:Holy shit Big Grin

Gaat niet gebeuren Maetrik en was het wel zo dan had ik gisteren al een balletje opgegooit, zonder een naam te noemen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - rv88 - 20-02-2013

Indiaantje89 Wrote:Heb nog geen beeld hier? "Er is op dit moment geen uitzending".
Zal iedereen hebben, MyMusic is geloof ik ter plaatse.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - rv88 - 20-02-2013

Wat een amateurisme toch weer..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Nu christopher Green live. Giel zei trouwens dat hij de namen niet wist, en op de geruchten afging


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - supermuys - 20-02-2013

onder het beeld zie ik staan: Er wordt momenteel hard gewerkt aan het totstandbrengen van de verbinding


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 20-02-2013

Behalve de toetseniste die Christopher Green heeft is het verder gewoon kut muziek, kennelijk ook meegedaan aan dat singer songwriter programma van Giel.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 20-02-2013

pudpong3 Wrote:
Maetrik Wrote:Holy shit Big Grin

Gaat niet gebeuren Maetrik en was het wel zo dan had ik gisteren al een balletje opgegooit, zonder een naam te noemen.

Ok jammer. Dan ga ik maar lunchen nu.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - supermuys - 20-02-2013

en via twitter: Oei technische problemen bij verbinding met Paradiso. De betreffende afdeling zit er bovenop! Hopen dat het heel snel gefikst is...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

Technische problemen bij paradiso


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Ik ben ter plaatse inderdaad.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 20-02-2013

Ik ben geen kenner hoor, maar hadden ze die verbinding niet even kunnen testen van te voren Tongue?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

BigBird Wrote:Technische problemen bij paradiso

Nu nog hopen dat Buro Pinkpop een nep lijst heeft uitgelekt en ik ook verkeerde info heb gekregen, dan komt alles toch weer goed.
Hoeveel kans hierop? 0


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Tuesdaynight - 20-02-2013

pudpong3 Wrote:
PLo Wrote:
pudpong3 Wrote:Eevn over die Phoenix. Deze week werd die nogal zwaar aangekondigd bij StuBru, met een nieuwe singel. Eerlijk is eerlijk ik had nog nooit een enkel nummer gehoord en het begon veelbelovend, maar zakte als een warme plumpudding in elkaar. Als deze "hit" representatief is voor de rest, dan vind ik het niet veel aan.

@pudpong3: Daarvoor hoef jij je plekje op het asfalt dus niet te verlaten. Passen je GJ-shirts nog?

Ha dat wordt moeilijk, want ik ben ca. 10 kg zwaarder geworden tov vorig jaar en die knallen altijd rond mijn middel erbij. Traditie getrouw, zoals ik ben, sta ik er weer in mijn GJ T-shirt of die nu te strak zit of niet. Vorig jaar een mini Grazzers meeting gehad met Tuesdaynight en eerlijk is eerlijk ik zou best met een aantal lieden van dit forum een bier willen drinken. Het hoeft geen uur te duren, maar een half uurtje moet er volgens mij wel vanaf kunnen en dit programma laat dat ook nog eens toe.

Ja dat was even een pittige, had even iets eerder een bodempje moeten leggen. Gezellig was het echter zeker !