Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 30-10-2012

Nee, Green Day is ech niet 1000X beter dan KOL. En ja, het zou triest zijn als KOL er nu alweer zouden staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 30-10-2012

Nou, ik heb ze beide gezien op Pinkpop. Green Day vond ik tof om te zien, maar hoef ik echt nu niet alweer te zien zeker aangezien hun beste materiaal oud is en het nieuwe in mijn ogen niet zo bijzonder is voorlopig, er komen nog 2 albums aan dus wie weet verbazen ze me nog. Kings of Leon vond ik in 2011 al niks aan en voor zover ik weet hebben ze niet eens iets nieuws gemaakt sindsdien. Ik vind Kings of Leon gewoon echt kut, de slechtste headliner die ik tot nu toe heb gezien, dus ik vind iets al snel 1000 x beter dan KOL Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 30-10-2012

Jij snapt er gewoon niks van. Green Day maakt niet eens muziek en bestaat uit 40-jarigen die nog steeds zo schijtlollig doen alsof ze nog steeds op high school zitten. Wat gezien hun niveau eigenlijk de enige plek voor hun zou zijn.

KoL heeft keuzes gemaakt die niet iedereen kan bekoren, maar ze leveren al meer dan 10 jaar klasse albums af en zijn een retestrakke liveband. Over het podium springen als peuters en gitaren kapot slaan is godzijdank niet de standaard.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 30-10-2012

Ik heb ook niet gezegd dat 'over het podium springen als peuters en gitaren kapot slaan' de standaard is. Maar als je een optreden geeft moet je wel meer doen dan alleen je nummers spelen anders kan je net zo goed een cd opzetten van die band, wat bij Kings of Leon het geval is! En klasse albums is natuurlijk iets wat jij vind, ik ben het daar totaal niet mee eens, maar dat is smaak. Ik zeg zelf al dat ik Green Day ook niet graag heb, maar om dan bv Rammstein te nemen, je kan veel zeggen maar die maken zeker een show van hun optreden. Bruce Springsteen bijvoorbeeld ook, voordat je gaat zeggen dat ik vind dat een band vuur(werk) nodig heeft om een show te maken. Eigenlijk zo'n beetje elke band doet dat wel behalve Kings of Leon. Maar goed jij mag natuurlijk vinden dat ze live tof zijn dat is aan jou, ik vind er geen drol aan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 30-10-2012

Zolang ze vooral materiaal van de eerste drie platen zouden spelen zou ik het absoluut toejuichen, het is inderdaad nog maar kort geleden maar het zal allicht beter zijn dan Snow Patrol of The Killers op die headlinespot.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 31-10-2012

Ik ben geen Bruce Springsteen fan maar ik kon het wel waarderen. Snow Patrol als headliner is voor mij echt geen optie. Als dat echt zo zou zijn, wordt het misschien mijn eerste Pinkpop 'eerder naar huis'. Ik weet niet hoe het kan maar ik word depri van die muziek.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 31-10-2012

Pinkpop is voor mij ee gepasseerd station. Dat festival wordt steeds commercieler. Het zou me niet eens verbazen als iets als One Direction daar nog eens op het affiche zal staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 31-10-2012

Pinkpop zal zijn best mogen doen om enige concurrentie te vormen voor Werchter.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 31-10-2012

Pinkpop is al een klein decennium geen concurrentie meer voor Werchter.
Ander festivalmodel tout court. Ook geen internationale uitstraling meer.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 31-10-2012

Karel Wrote:Pinkpop zal zijn best mogen doen om enige concurrentie te vormen voor Werchter.

Ja, opzich wel... Maar erg blij wordt ik nog steeds niet val al die namen op Werchter. Maar goed van de ene naam van Pinkpop ook nog niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 31-10-2012

WeckoJ Wrote:
Karel Wrote:Pinkpop zal zijn best mogen doen om enige concurrentie te vormen voor Werchter.

Ja, opzich wel... Maar erg blij wordt ik nog steeds niet val al die namen op Werchter. Maar goed van de ene naam van Pinkpop ook nog niet.

De namen zijn op Werchter misschien niet zoals vorig jaar toen het een fantastische line-up was. Wel hebben ze dit jaar ook weer met Blur een unieke act binnen. Dat is iets wat je van Pinkpop al tijden niet kan zeggen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 31-10-2012

Jan Smeets is vanavond op 3fm te horen omtrent leeftijdsverhoging alcohol en gevolgen voor bezoekers/Pinkpop. Ik luister nooit 3fm, maar schijnt in programma van ene roos te zijn?
Wie weet laat ie wat los omtrent programma.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 31-10-2012

Loekoloek Wrote:Dat is iets wat je van Pinkpop al tijden niet kan zeggen.

Pinkpop had Springsteen enkele jaren geleden.
Voor een festival toch ook wel een beetje uniek.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 31-10-2012

En Pinkpop een van oudste ter wereld, en sprinkplank voor veel bands die bekend zijn geworden in Europa. Helaas is er eind jaren 90, begin 2000 na einde Grunge tijd wat mis gegaan. Pinkpop is identiteit kwijt geraakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Roel87 - 31-10-2012

Tweet van Atze de Vrieze:
Quote: Geen Kings Of Leon, geen Rammstein, geen Editors, geen Blur, geen Depeche Mode, geen Muse, [geen] Pearl Jam op Pinkpop. #3fm #3voor12 #jansmeets

Over The Killers: 'laten we het hopen'.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Beans - 31-10-2012

Roel87 Wrote:Tweet van Atze de Vrieze:
Quote: Geen Kings Of Leon, geen Rammstein, geen Editors, geen Blur, geen Depeche Mode, geen Muse, [geen] Pearl Jam op Pinkpop. #3fm #3voor12 #jansmeets

Over The Killers: 'laten we het hopen'.

Wat had hij precies te melden over The Killers dan?
Snow Patrol zal ook wel al vastliggen.

Of Pinkpop moet een heel verassende naam uit de hoge hoed toveren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Roel87 - 01-11-2012

3voor12 heeft het opgeschreven:

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2012/oktober/jan-smeets-over-pinkpop13.html


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 01-11-2012

Zal dus wel Snow Patrol en the Killers als headliners bijkomen, net wanneer je denkt dat Jan het niet beroerder kan doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Roel87 - 01-11-2012

Zijn dat juist niet de namen waar het huidige PP-publiek op wacht?! Of ben ik dan te cynisch?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 01-11-2012

Inderdaad, voor het huidige publiek van Pinkpop zijn het meer dan prima namen. Typische 3FM muziek en niet meer dan dat ook.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 01-11-2012

Het enige wat ik vreemd vind is dat The Killers in Maart in het Ziggodome staan en dan toch ook Pinkpop zouden doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 01-11-2012

Roel87 Wrote:Tweet van Atze de Vrieze:
Quote: Geen Kings Of Leon, geen Rammstein, geen Editors, geen Blur, geen Depeche Mode, geen Muse, [geen] Pearl Jam op Pinkpop. #3fm #3voor12 #jansmeets

Over The Killers: 'laten we het hopen'.
Dan blijft ook niet veel meer over, lijkt me.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 01-11-2012

Jan aast al jaren op Neil Young. Denk dat die wel een serieuze kans maakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 01-11-2012

Livenation doet de boekingen bedacht ik me net. Zal wel niet dan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Jorrit - 01-11-2012

Quote:Ik weet dat mensen op het festival gemiddeld niet meer dan vier consumpties per dag gebruiken.
Vier consumpties de neus, I giggled. Krijg je als je 3FM bandjes voor 16 jarigen boekt.