Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Snackbarharses - 20-02-2013

Mooi, ik hoop dat van die lijst weinig terechtkomt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

Die Antwoord bevestigen zichzelf voor de zondag

Die was ik wel gaan kijken, vermakelijke act + ditto muziek.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Er staan ook maar 32 namen op de lijst.er zouden er 35 bekend worden gemaakt


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 20-02-2013

Van dat lijstje zou ik er wel 7 willen zien, dat is meer dan de 3 waar ik vorig jaar voor ging (al waren twee daarvan wel echt van mijn wenslijstje 'nog niet gezien'). Voor de rest staat er crap.

En ik ben natuurlijk wel heel erg blij met KoL Smile Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Mo - 20-02-2013

Vind het toch een beetje l*llig voor Jan. Heeft hij zolang zijn mond gehouden, zo lang gezorgd dat niets uitgelekt is en dan twee uur voor de perscon lekt alsnog vanalles uit...

Beetje sneu, maar ja, dat past ook wel weer bij hem...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 20-02-2013

Er ontbreken nog namen, ik ben benieuwd!

Kensington staat wel op de lijst overigens.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

In vergelijking met Indian Summer denk ik dat Pinkpop het nog wel wint, maar een betere line-up dan BKS? Dat denk ik niet


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 20-02-2013

Toch mis ik stiekem Jake Bugg. Ook Kodaline staat nog niet op de lijst.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 20-02-2013

Willie Wrote:
WeckoJ Wrote:
BigBird Wrote:Giel zegt tussen neus en lippen door dat KOL komt

Ja, het begint er steeds meer op te lijken dat het dus The Killers-Kings of Leon-Green Day wordt. Wat een treurnis!

Inderdaad, bijna net zo treurig als:

WeckoJ Wrote:Ik mag hopen dat je doelt op Gers Pardoel en niet op the Golden Earring? Want als je the Golden Earring geen kwaliteit vind dan denk ik niet dat er voor jou ook maar iets van kwaliteit is in Nederland

Treurnis krijgt dan opeens een totaal nieuwe dimensie.

Dat was inderdaad een hele mooie van WeckoJ. Die heeft die daarna niet meer kunnen overtreffen volgens mij.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 20-02-2013

Maetrik Wrote:Toch mis ik stiekem Jake Bugg. Ook Kodaline staat nog niet op de lijst.

Dat zijn nu inderdaad net de namen, die Pinkpop nodig heeft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 20-02-2013

geluksknikker Wrote:Dat was inderdaad een hele mooie van WeckoJ. Die heeft die daarna niet meer kunnen overtreffen volgens mij.

Dat hij ging uitleggen dat het Wacko jacko is i.p.v. Wecko jacko vond ik dan wel weer schattig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Frenkel - 20-02-2013

Wel triest dat die DJ de 'gelekte lijst' op de radio noemt.. Zullen genoeg mensen zijn die niet op Internet zitten en gewoon op 12.00 uur willen wachten.. Beetje jammer dat de 'sponsor' dan al wat pret wegneemt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 20-02-2013

Maetrik Wrote:Toch mis ik stiekem Jake Bugg. Ook Kodaline staat nog niet op de lijst.

Kodaline staat wel op de lijst. (na Blaudzun)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 20-02-2013

Tijd voor koffie. Damn.......


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 20-02-2013

Maetrik Wrote:Tijd voor koffie. Damn.......

Ben net met mijn zoveelste dubbele expresso bezig. Dat zal het zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

Maetrik Wrote:
pudpong3 Wrote:
Maetrik Wrote:Ow? Was mijn lijst niet correct? Ontbreekt er nog iets wat we vandaag krijgen te horen? Big Grin

Die PM heb ik vroeger dan jou lijst verstuurd.

No worries, ik weet dat jij de lijst eerder had Wink

Zo bedoelde ik dat niet, voor mij is het geen wedstrijd. Was een reactie op je vraag of we nog iets groters te horen zouden krijgen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Ik ben onderweg naar de persconferentie, eens kijken wat er van terecht komt


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

PLo Wrote:
pudpong3 Wrote:
PLo Wrote:@pudpong3: Daarvoor hoef jij je plekje op het asfalt dus niet te verlaten. Passen je GJ-shirts nog?

Ha dat wordt moeilijk, want ik ben ca. 10 kg zwaarder geworden tov vorig jaar en die knallen altijd rond mijn middel erbij. Traditie getrouw, zoals ik ben, sta ik er weer in mijn GJ T-shirt of die nu te strak zit of niet. Vorig jaar een mini Grazzers meeting gehad met Tuesdaynight en eerlijk is eerlijk ik zou best met een aantal lieden van dit forum een bier willen drinken. Het hoeft geen uur te duren, maar een half uurtje moet er volgens mij wel vanaf kunnen en dit programma laat dat ook nog eens toe.


Heb vorig jaar nog bij de eerste biertent, randje asfalt/gras gekeken of ik een GJ shirt zag, maar helaas.

Wellicht lag ik al laveloos in het gras haha.
Tegen de tijd van PP kunnen we hier op terugkomen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Schobbeyak - 20-02-2013

Pinkpop is een beetje als de carriere van Winston Bogarde en Edgar Davids: Hoe lang kun je jezelf nog voetballer noemen?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Schobbeyak Wrote:Pinkpop is een beetje als de carriere van Winston Bogarde en Edgar Davids: Hoe lang kun je jezelf nog voetballer noemen?

Meer de carriere van Oscar Pistorius, ooit goed, nu geen poot meer om op te staan


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

Frenkel Wrote:Wel triest dat die DJ de 'gelekte lijst' op de radio noemt.. Zullen genoeg mensen zijn die niet op Internet zitten en gewoon op 12.00 uur willen wachten.. Beetje jammer dat de 'sponsor' dan al wat pret wegneemt.

Dat vind ik ook behoorlijk sneu van 3FM/Beelen. Was ik zo mee klaar als ik Smeets was.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 20-02-2013

Tsja, een beetje advocaat van de duivel, maar als de lijst klopt dan is er in ieder geval wel een wat duidelijkere lijn uit te halen en richten ze zich nu écht puur en alleen op 'de 3FM luisteraar'.

En voor die groep mist deze lijst inderdaad de headliners, zijn nota bene Phoenix en QOTSA de wat vreemdere eenden in de bijt, maar is dit verder vanuit dat perspectief een goed te verdedigen programma me dunkt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

BigBird Wrote:
Frenkel Wrote:Wel triest dat die DJ de 'gelekte lijst' op de radio noemt.. Zullen genoeg mensen zijn die niet op Internet zitten en gewoon op 12.00 uur willen wachten.. Beetje jammer dat de 'sponsor' dan al wat pret wegneemt.

Dat vind ik ook behoorlijk sneu van 3FM/Beelen. Was ik zo mee klaar als ik Smeets was.
Mooi. tijd voor een andere mediapartner


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 20-02-2013

Studio Brussel?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Maetrik Wrote:Studio Brussel?
Jammer dat KINK niet meer bestaat, daarmee had het toch al stukken vooruit gegaan