Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 19-02-2013

Was een leuke Pinkpop line up geweest wat daar staat!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 19-02-2013

Wailer Wrote:
BigBird Wrote:Paul Mc Cartney staat op Bonnaroo mwuhahahahahaha

Macca, wanneer heeft die voor het laatst een 3fm megahit gehad?

Toch wel benieuwd of het hierop afgeketst is of dat het eerst is afgeketst en vervolgens Bonnaroo er mee aan de haal ging.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 19-02-2013

Willie Wrote:
Wailer Wrote:
Willie Wrote:Het is in ieder geval boeiender dan Foo fighters, wat voor schoenen waren het?

Adidas, tribute to Bob Marley editie... Zonder hakken overigens... Vind ik niet zo lekker lopen, jij?

Adidas bevalt mij over het algemeen wel, maar voor in de winter heb ik Clark's, fijne schoenen, volgend jaar maar op zoek naar nieuwe.

Originals trouwens... Dus heeel origineel. Clarks draag ik niet... Persoonlijk vind ik ze niet zo mooi. Maar dat zal u aan uw derriere oxideren. En terecht!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 19-02-2013

Willie Wrote:Toch wel benieuwd of het hierop afgeketst is of dat het eerst is afgeketst en vervolgens Bonnaroo er mee aan de haal ging.

Uiteraard geld, bij Bonnaroo kon die miljardair nog meer geld halen. Maar dat geldt ook voor Mumford & Sons die een dikke vette salarisstrook zullen ontvangen van de Yankees.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 19-02-2013

Willie Wrote:
Wailer Wrote:
BigBird Wrote:Paul Mc Cartney staat op Bonnaroo mwuhahahahahaha

Macca, wanneer heeft die voor het laatst een 3fm megahit gehad?

Toch wel benieuwd of het hierop afgeketst is of dat het eerst is afgeketst en vervolgens Bonnaroo er mee aan de haal ging.

Ik heb gehoord dat hij wilde komen, maar dat hij 5 consumptiebonnen wilde... Maar Pinkpop betaalt gewoon nooit meer dan 4.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 19-02-2013

Wailer Wrote:
Willie Wrote:
Wailer Wrote:Macca, wanneer heeft die voor het laatst een 3fm megahit gehad?

Toch wel benieuwd of het hierop afgeketst is of dat het eerst is afgeketst en vervolgens Bonnaroo er mee aan de haal ging.

Ik heb gehoord dat hij wilde komen, maar dat hij 5 consumptiebonnen wilde... Maar Pinkpop betaalt gewoon nooit meer dan 4.

Die 4 gratis consumptiebonnen zijn trouwens wel over de hele wereld bekend. Ze noemen ze ook wel "The Fab Four"


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - tonnymooren - 19-02-2013

Bericht van pinkpop central op twitter:

"Definitief geen Mumford and Sons en Of Monsters and Men op Pinkpop 2013. Ook geen Foals en The XX"


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 19-02-2013

tonnymooren Wrote:Bericht van pinkpop central op twitter:

"Definitief geen Mumford and Sons en Of Monsters and Men op Pinkpop 2013. Ook geen Foals en The XX"

Wat een nieuws he?! Vrij logisch als ze op Bonnaroo staan... Ligt niet om de hoek.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 19-02-2013

PLo Wrote:
Wailer Wrote:
Willie Wrote:Toch wel benieuwd of het hierop afgeketst is of dat het eerst is afgeketst en vervolgens Bonnaroo er mee aan de haal ging.

Ik heb gehoord dat hij wilde komen, maar dat hij 5 consumptiebonnen wilde... Maar Pinkpop betaalt gewoon nooit meer dan 4.

Die 4 gratis consumptiebonnen zijn trouwens wel over de hele wereld bekend. Ze noemen ze ook wel "The Fab Four"

Hahaha, goeie!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 19-02-2013

Faithless reünie dan maar? Jan?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 19-02-2013

Ik gok op een Krezip reunie


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 19-02-2013

En als headliner op de vrijdag Kane.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 19-02-2013

Uplift Wrote:pudgong doet een beetje jimmy na zo'n 7-8 jaar terug met Werchter.

Hij werd toen zelfs gebeld door de radio, waaruit bleek dat hij maar wat mensen opjutte. Zeer geslaagd, dat wel.

Seg euh, nu maakt ge er u eigen verhaal van e.
Ik had een goklijstje (nadruk op gok) gemaakt, per podia en dag. Deze was neutraal gepost op een forum (festivalnoise) zoals nog anderen.
Plots stond dat lijstje in HLN, zonder broncheck en dergelijke. Die hadden dat overgenomen. Maar zat niets waarheid in. Uiteindelijk heeft StuBru me zelf gecontacteerd, en samen met RW heb ik afgesproken het recht te zetten en in te gaan op de uitnodiging van StuBru. HLN had er zijn eigen verhaal van gemaakt meer niet. Niks van opjutten.

Maak er u eigen verhaal niet van. Had het zo geweest zoals jij zegt had ik niet meer moeten afkomen bij hen. En dat zit toch wel goed tot nader order.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 19-02-2013

Zal me niks verbazen als hij t dit jaar over een andere en kleinere boeg gaat gooien. Onder het motto 'less is more' kunnen we er ook een feestje van maken. Dus geen dure headliners maar een goedkoper programma met minder grote aanpsprekende namen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 19-02-2013

BigBird Wrote:Zal me niks verbazen als hij t dit jaar over een andere en kleinere boeg gaat gooien. Onder het motto 'less is more' kunnen we er ook een feestje van maken. Dus geen dure headliners maar een goedkoper programma met minder grote aanpsprekende namen.

Op zich prima, als het maar te pruimen is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Stefan - 19-02-2013

Het zegt niet meteen alles. Phoenix staat op Bonnaroo en in hetzelfde weekend in Zweden. Daar staat Michael Kiwanuka trouwens ook. 3FM hit geval dus schrijf maar op.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Ron - 19-02-2013

Alt-J ook


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 19-02-2013

Volgens mij stond Temper Trap in 2010 op de vrijdag op Pinkpop, en de zaterdag in Amerika, dus het kan best.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 19-02-2013

BigBird Wrote:Zal me niks verbazen als hij t dit jaar over een andere en kleinere boeg gaat gooien. Onder het motto 'less is more' kunnen we er ook een feestje van maken. Dus geen dure headliners maar een goedkoper programma met minder grote aanpsprekende namen.

Prima, dan ook een lagere prijs voor de kaarten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 19-02-2013

Met de bekendmaking van de lineup voor Bonnaroo in het zelfde weekend als Pinkpop aan de overkant van de oceaan, is mijn hoop eigenlijk al vervlogen op een goed programma.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 19-02-2013

BigBird Wrote:Zal me niks verbazen als hij t dit jaar over een andere en kleinere boeg gaat gooien. Onder het motto 'less is more' kunnen we er ook een feestje van maken. Dus geen dure headliners maar een goedkoper programma met minder grote aanpsprekende namen.

Nog minder aansprekende namen?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Proest - 19-02-2013

De grootste aankondiging gaat morgen hopenlijk zijn dat Jan ermee kapt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 19-02-2013

Proest Wrote:De grootste aankondiging gaat morgen hopenlijk zijn dat Jan ermee kapt.

Ik denk dat ik eerder hoop dat ze 3FM verbieden om zich nog langer aan festivals te binden. Daar gaat het ook voor een groot deel verkeerd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 19-02-2013

jimmy Wrote:
Uplift Wrote:pudgong doet een beetje jimmy na zo'n 7-8 jaar terug met Werchter.

Hij werd toen zelfs gebeld door de radio, waaruit bleek dat hij maar wat mensen opjutte. Zeer geslaagd, dat wel.

Seg euh, nu maakt ge er u eigen verhaal van e.
Ik had een goklijstje (nadruk op gok) gemaakt, per podia en dag. Deze was neutraal gepost op een forum (festivalnoise) zoals nog anderen.
Plots stond dat lijstje in HLN, zonder broncheck en dergelijke. Die hadden dat overgenomen. Maar zat niets waarheid in. Uiteindelijk heeft StuBru me zelf gecontacteerd, en samen met RW heb ik afgesproken het recht te zetten en in te gaan op de uitnodiging van StuBru. HLN had er zijn eigen verhaal van gemaakt meer niet. Niks van opjutten.

Maak er u eigen verhaal niet van. Had het zo geweest zoals jij zegt had ik niet meer moeten afkomen bij hen. En dat zit toch wel goed tot nader order.
Dude, whatever. Ik vertel enkel wat ik mij kan herinneren, en 'opjutten' hoef je ook helemaal niet serieus te nemen of zo. Ik heb alle respect voor je, en ik weet ook wel dat je professioneel werkt en zo, maar heel dat gedoe hier doet sterk daaraan denken. Goede bedoeling die slecht worden gecommuniceerd, etc.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - 7up - 19-02-2013

Maetrik Wrote:
BigBird Wrote:Zal me niks verbazen als hij t dit jaar over een andere en kleinere boeg gaat gooien. Onder het motto 'less is more' kunnen we er ook een feestje van maken. Dus geen dure headliners maar een goedkoper programma met minder grote aanpsprekende namen.

Prima, dan ook een lagere prijs voor de kaarten.

+1

voor festival begrippen staan er al erg weinig acts op pinkpop. als het gros voor krat bier speelt, hoef je ook 85.- per kaart te vangen.
opzich zou het me wel verbazen als er geen dure headliner staat.
laatste jaren is dit altijd gelukt en daarom ook "uitverkocht"

pinkpop moet het duidelijk van de grote namen hebben. Het festival zelf stelt helemaal NIETS voor.
ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen "blind" een kaartje zouden kopen als die mogelijkheid er was.

Morgen weten we allemaal hoe het zit Smile