Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 19-02-2013

harryy Wrote:Bakken met gesnipperde uitjes! Wel kut als je eerst dhr McCartney probeert en vervolgens bagger moet plaatsen

Bagger?!?, het is de beste line-up!

Nee, dat lijkt inderdaad het geval te zijn, maar Paul McCartney alleen had het dan vermoedelijk niet veel beter gemaakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 19-02-2013

kid_A Wrote:
pudpong3 Wrote:Iemand versprak zich, zoals dat vaker gaat. Ik moest natuurlijk beloven mijn mond te houden.
Ah, dan geloof ik het helemaal niet. Werk namelijk heel veel met organisaties van festivals en programmeurs en die verspreken zich nooit. Niet op de manier hoe jij de line-up nu schetst.

Jij moet leren lezen en niets zo maar aannemen, nergens staat dat ik het van buro pinkpop heb!!
Wat jij wel of niet gelooft is helemaal voor jezelf.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 19-02-2013

Als je er een hebt verteld kun je tweede ook wel doen. Is de rust hier ook wedergekeerd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 19-02-2013

Uplift Wrote:pudgong doet een beetje jimmy na zo'n 7-8 jaar terug met Werchter.

Hij werd toen zelfs gebeld door de radio, waaruit bleek dat hij maar wat mensen opjutte. Zeer geslaagd, dat wel.

Ik ken zijn actie niet en 7-8 jaar geleden wist ik de line up al ver van te voren zoals ik al eerder vermeldde. Maar ik zit hier de boel niet op te jutten, ik zeg zelfs dat ik alleen weet heb van de headliners en verder niets wat iedereen al weet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 19-02-2013

pudpong3 Wrote:
Uplift Wrote:pudgong doet een beetje jimmy na zo'n 7-8 jaar terug met Werchter.

Hij werd toen zelfs gebeld door de radio, waaruit bleek dat hij maar wat mensen opjutte. Zeer geslaagd, dat wel.

Ik ken zijn actie niet en 7-8 jaar geleden wist ik de line up al ver van te voren zoals ik al eerder vermeldde. Maar ik zit hier de boel niet op te jutten, ik zeg zelfs dat ik alleen weet heb van de headliners en verder niets wat iedereen al weet.

Weet je toevallig ook of green day echt komt? Of misschien toch nog afkicken?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 19-02-2013

Ok, headliners dan The Killers, Kings of Leon, Greenday

Verder goede zaak als geen headliner van 1 miljoen komt en dat er meer in de breedte wordt geprogrammeerd


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 19-02-2013

Rik Wrote:Ok, headliners dan The Killers, Kings of Leon, Greenday

Verder goede zaak als geen headliner van 1 miljoen komt en dat er meer in de breedte wordt geprogrammeerd

Of Limp Bizkit een dag headliner


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 19-02-2013

Rik Wrote:
Rik Wrote:Ok, headliners dan The Killers, Kings of Leon, Greenday

Verder goede zaak als geen headliner van 1 miljoen komt en dat er meer in de breedte wordt geprogrammeerd

Of Limp Bizkit een dag headliner

Die mogen nog niet eens de Kuttemerveense kermis headlinen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 19-02-2013

Morgen werk ik thuis, zodat ik in alle rust kan genieten van dit topic. Om 12:00 trek ik een lekker pilsje en zak zoutjes open.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 19-02-2013

ik geloof pas dat pudpong echt wat weet als hij zijn namen aan minstens 1 persoon verteld.
Uiteraard houdt die persoon dan wel zijn mond tot morgen 14.00


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 19-02-2013

Limp Bizkit heeft nog minder relevantie dan Linkin Park, zouden ze blij mogen zijn als ze een spot in de namiddag krijgen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 19-02-2013

kesselman Wrote:ik geloof pas dat pudpong echt wat weet als hij zijn namen aan minstens 1 persoon verteld.
Uiteraard houdt die persoon dan wel zijn mond tot morgen 14.00

Hij mag mij een PM sturen, dan zeg ik de namen om 14:00


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 19-02-2013

kesselman Wrote:ik geloof pas dat pudpong echt wat weet als hij zijn namen aan minstens 1 persoon verteld.
Uiteraard houdt die persoon dan wel zijn mond tot morgen 14.00
Eens. Anders vind ik dergelijke berichten maar onzin. Als het een verspreking is waaruit je het niveau van de breedte van het programma kunt opmaken moet dat wel een heel lange verspreking zijn geweest.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 19-02-2013

mijn voorspelling: Killers;Editors;Green day


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 19-02-2013

BigBird Wrote:
kesselman Wrote:ik geloof pas dat pudpong echt wat weet als hij zijn namen aan minstens 1 persoon verteld.
Uiteraard houdt die persoon dan wel zijn mond tot morgen 14.00

Hij mag mij een PM sturen, dan zeg ik de namen om 14:00


Iedereen wil natuurlijk wel de uitverkorene naam zijn,maar ik vind bigbird een prima keuze!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Romanov - 19-02-2013

Is 14:00 uur niet een beetje aan de late kant? Dan is alles al bekend. Beter is net voor de perspresentatie het bekend maken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 19-02-2013

Laten we nou gewoon maar wachten tot morgen, dat is het leukste.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 19-02-2013

WTF. Waarom zou die ping-pong dude zich zo graag willen bewijzen? En waarom wordt er al honderd pagina's gezeverd over die ellendige zogenaamde pingpung man. Snap dit niet zo goed.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 19-02-2013

met de 10 namen die er al bekend zijn zou je de vrijdag overigens al prima kunnen vullen:

Vrijdag
Converse Stage
16.00 - 16.45 uur Nu of Nooit winnaar
17.45 - 18.45 uur Kensington
20.00 - 21.00 uur Kodaline
3FM Stage
16.00 - 16.45 uur Passenger
17.45 - 18.45 uur Ben Howard
20.00 - 21.00 uur The Script
Hoofdpodium
15.00 - 16.00 uur Blaudzun
16.45 - 17.45 uur Triggerfinger
18.45 - 20.00 uur Queens of the Stone Age
21.00 - 22.30 uur Greenday

Ik heb echt tijd teveel! Tongue


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 19-02-2013

Killers zou ik toch wel lichtelijk verrassend vinden, omdat hun show in Ziggodome nog lang niet is uitverkocht. Mumford & Sons verwacht ik ook wel als headliner. Op zich zelf kan ik prima leven met minder grote headliners. Alleen moet het programma in de breedte dan een absolute kwaliteitsinjectie krijgen. Maar een aantal bands die daarvoor zouden kunnen zorgen staan al op BKS.

Ik heb morgen ook vrij (niet speciaal voor gepakt). Hoe dan ook toch weer heel benieuwd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 19-02-2013

Oh shit en dan doe ik er zelf ook nog aan mee.. Zal wel iets met Killers en Greenday zijn plus een sloot kut namen en Jan zal vast vertellen dat hij Kraftwerk heeft afgewezen omdat hij gewoon lekker een gitaren editie wilt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 19-02-2013

Ok, kleine headliners en dan failliet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 19-02-2013

Murdoc Niccals Wrote:Ok, kleine headliners en dan failliet.

Prima plan lijkt me. Heeft Simple Plan volgend jaar de mogelijkheid om een eigen festival op te richten. Kunnen ping-pong en Youbube dude daar lekker gaan zwaaien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 19-02-2013

geluksknikker Wrote:Alleen moet het programma in de breedte dan een absolute kwaliteitsinjectie krijgen. Maar een aantal bands die daarvoor zouden kunnen zorgen staan al op BKS.

En dat is ook meteen het probleem dit jaar, in de breedte is weinig meer mogelijk want alles is in Amerika of gaat BKS doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 19-02-2013

Vorig jaar kon die keuze wel worden gemaakt en is het ook niet gebeurd.