Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 19-02-2013

mad dog Wrote:
MyMusic Wrote:The National 25 juni in België, kanshebber voor Pinkpop?

Yep, verwacht ik morgen bij de namen,

Zou mooi zijn en eens tijd worden. Maar ik verwacht ze toch eerder op BKS en dan misschien nog een losse show in Paradiso.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Roel87 - 19-02-2013

The National op Pinkpop? Parels voor de zwijnen... Laat ze lekker op BKS staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 19-02-2013

Ik gok dat ze morgen toch nog met iets speciaals/onverwachts komen voor 1 headlineslot.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 19-02-2013

pudpong3 Wrote:
Maetrik Wrote:Zeker weten! Hallo Geleen!

Yep, heb net de 3 headliners gezien, weet even niet of ik ze hier moet vermelden.

Ben nu toch wel heel benieuwd! Graag geven, en anders ben ik benieuwd of er een grotere naam/verrassing bij zit dan hier verwacht.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 19-02-2013

En alleen headliners gezien of ook of er in de breedte goed is geprogrammeerd? En waar gezien?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 19-02-2013

Als je A zegt moet je ook B zeggen, zeg anders gewoon niets. Maar geloof ook wel dat er voor de vrijdag een verrassende naam komt. Ben er iig morgen bij, het zal me benieuwen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 19-02-2013

harryy Wrote:En alleen headliners gezien of ook of er in de breedte goed is geprogrammeerd? En waar gezien?

Alleen de headliners, maar PP2013 is in de breedte veel beter geprogrammeerd, al heb ik dat dan weer niet gezien.
Waar ik het vandaan heb kan ik natuurlijk niet vertellen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 19-02-2013

pudpong3 Wrote:
Maetrik Wrote:Zeker weten! Hallo Geleen!

Yep, heb net de 3 headliners gezien, weet even niet of ik ze hier moet vermelden.

We gaan een Jochem Geerdinkje doen? Prima! Misschien er nog even bij vermelden dat je er stil van bent geworden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 19-02-2013

pudpong3 Wrote:
harryy Wrote:En alleen headliners gezien of ook of er in de breedte goed is geprogrammeerd? En waar gezien?

Alleen de headliners, maar PP2013 is in de breedte veel beter geprogrammeerd, al heb ik dat dan weer niet gezien.
Waar ik het vandaan heb kan ik natuurlijk niet vertellen.

Neuj, maar de namen die je weet zonder twijfel wel?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 19-02-2013

Je kan altijd een PM sturen, dan gooi je het iig hier niet open en bloot op het forum.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 19-02-2013

Martijn Wrote:Je kan altijd een PM sturen, dan gooi je het iig hier niet open en bloot op het forum.
Ook interesse. Ik kan zwijgen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 19-02-2013

BigBird Wrote:Ik gok dat ze morgen toch nog met iets speciaals/onverwachts komen voor 1 headlineslot.

Helaas BigBird, toen ik het zag was zelfs ik teleurgesteld, geen verassing uit Glasto. Sterker nog de headliners zijn zelfs knap waardeloos, maar 30 blah, blah zijn het niet. In de breedte zou het wel véél beter zijn dan vorige jaren, wat dan wel weer positief is. Echter vind ik het altijd wel leuk om een enorm grote band als afsluiter te zien. Zo een waar je ongeacht het restprogramma je toch de gehele dag op kan verheugen en ja dat doen deze 2 overgebleven helaas niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 19-02-2013

Is dan toch jammer dat het een dagje voor de perconferentie alsnog uitlekt. Ach die paar uurtjes kan ik nu ook nog wel wachten hoor.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 19-02-2013

Hier nog een met interesse! Headliners kut omdat je zegt dat breedte goed is?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 19-02-2013

WeckoJ Wrote:Is dan toch jammer dat het een dagje voor de perconferentie alsnog uitlekt. Ach die paar uurtjes kan ik nu ook nog wel wachten hoor.

Ik zal niets noemen Wecko J, daarvoor heb ik een belofte gegeven en die is bij mij nog altijd veel waard.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - mad dog - 19-02-2013

Dan wil ik het ook wel weten?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - marvin - 19-02-2013

Dat voorspelt vast weinig goeds! Pudpong3, ik ben al helemaal in de stemming voor het shockmoment morgen rond 11.58u als LD.nl het programma op de website plaatst.

Vraagje nog... Had Jan dus ongelijk?: 'Pinkpop heeft beste line-up'


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 19-02-2013

Alleen de eerste letters? Dan maken wij de rest wel af Smile


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kid_A - 19-02-2013

@Pudpung3 waarom zou Buro Pinkpop het aan jou vertellen? Vriendjes van een van de mensen daar?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 19-02-2013

Natuurlijk heeft Jan ongelijk, daar hoef je de line-up niet voor af te wachten gezien de bands die er al staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 19-02-2013

marvin Wrote:Dat voorspelt vast weinig goeds! Pudpong3, ik ben al helemaal in de stemming voor het shockmoment morgen rond 11.58u als LD.nl het programma op de website plaatst.

Vraagje nog... Had Jan dus ongelijk?: 'Pinkpop heeft beste line-up'

Ik ken de rest van de line up ook niet, maar volgens zeggen is er veel meer in de breedte geprogrammeerd en dat moet ook wel, want er komt geen band die 1 miljoen kost, dus meer geld over voor de rest.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Mo - 19-02-2013

Ik wil die headliners ook wel weten, dat scheelt weer stiekem internetten tijdens het werk morgen, dus roep maar!
En anders is een pb ook welkom! ;-)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 19-02-2013

Oke, dus definitief geen Rolling Stones. Niet dat dat te verwachten was, maar je weet het maar nooit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Mo - 19-02-2013

Gaat ie met deze headliners uitverkopen? (echt uitverkopen of volgens zijn eigen definitie?)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 19-02-2013

pudpong3 Wrote:
BigBird Wrote:Ik gok dat ze morgen toch nog met iets speciaals/onverwachts komen voor 1 headlineslot.

Helaas BigBird, toen ik het zag was zelfs ik teleurgesteld, geen verassing uit Glasto. Sterker nog de headliners zijn zelfs knap waardeloos, maar 30 blah, blah zijn het niet. In de breedte zou het wel véél beter zijn dan vorige jaren, wat dan wel weer positief is. Echter vind ik het altijd wel leuk om een enorm grote band als afsluiter te zien. Zo een waar je ongeacht het restprogramma je toch de gehele dag op kan verheugen en ja dat doen deze 2 overgebleven helaas niet.

Headliners waardeloos.... 30STM dus een van.

Alhoewel...jij vindt de stones, bruce enz. Niks... Je houdt het spannend!