Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 13-02-2013

Niets mis met Blaudzun, één van de leukere Nederlandse artiesten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - thedude182 - 13-02-2013

Doe maar (15 Feb) en Limp Bizkit (vorig jaar) zijn beiden door Buro Pinkpop in de Roda Hal neergezet.

Is het omdat er een mooie onbenutte kans lag (zonder lange termijn belangen),
Is het een mooie bundel afspraak (korting voor Pinkpop als je deze band buiten het seizoen ook ergens kwijt kan),
of is het om de vraag/relevantie in deze regio te testen? Zo ja, heeft LB dan teleurgesteld?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 13-02-2013

Proest Wrote:Nielson zal er ongetwijfeld staan. Ik acht de kans zelfs vrij groot dat bands als kane en doe maar er staan. Achja, bij pinkpop gaat het niet om de breedte, men programmeert al jaren op basis van 3 headliners plus een aantal 3FM hypes.

Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat er niet nog iets grootst bijkomt. Iets in de trant van RHCP, Radiohead ofzo. Maargoed deze gedachten hebben er meerdere hier.
RHCP hebben gezegd dat Coachella het laatste optreden van de tour is en zal dus eind april eindigen. Radiohead lijkt me ook niet. Thom York brengt namelijk over een tijdje een album uit samen met Flea e.a.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-02-2013

Blaudzun op hoofdpodium, volgend interview bij dwdd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 13-02-2013

Denk dat we dit jaar echt belachelijk veel Nederlandse bands zullen gaan zien op Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 13-02-2013

BigBird Wrote:Blaudzun op hoofdpodium, volgend interview bij dwdd.

Ik mag toch hopen als opener. Jezus, hoe dom kun je als Pinkpop zijnde programmeren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 13-02-2013

Hoelaat is die persconferentie woensdag?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 13-02-2013

Twaalf tot twee heb ik volgens mij meegekregen, studeer toch in Amsterdam dus probeer er nog wel bij te zijn. Gok dat het sowieso wel vermakelijk gaat worden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 13-02-2013

JohnDoe Wrote:
BigBird Wrote:Blaudzun op hoofdpodium, volgend interview bij dwdd.

Ik mag toch hopen als opener. Jezus, hoe dom kun je als Pinkpop zijnde programmeren.

Tsja... Mooie intieme muziek laten verwaaien zijn ze goed in. Zo hebben Tim knol en Racoon ook op main gezet, terwijl het volgens meer tentacts zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 13-02-2013

Moss vorig jaar ook opener op Main Stage. Was niet eens slecht, maar het had natuurlijk veel mooier kunnen klinken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 13-02-2013

Idd had gewoon in de tent moeten staan. Met dat soort berichten begin ik steeds meer mijn twijfels te krijgen of het nog goed komt met de line-up.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-02-2013

Martijn Wrote:Gok dat het sowieso wel vermakelijk gaat worden.

Hier op het forum dan ook.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-02-2013

Ach Blaudzun kan best op main hoor, Tim knol paar jaar terug was ook wel ok.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 13-02-2013

BigBird Wrote:Blaudzun op hoofdpodium, volgend interview bij dwdd.

In principe niets mis met Blaudzun. Heel leuk, ergens in de tent in de namiddag. Maar Pinkpop slaagt er dan al weer in om dat optreden op voorhand om zeep te helpen door te programmeren op de main stage. In het verleden bijvoorbeeld ook met Moss gebeurt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fleadancer - 13-02-2013

Martijn Wrote:Denk dat we dit jaar echt belachelijk veel Nederlandse bands zullen gaan zien op Pinkpop.

Als dat zo is snijdt Pinkpop zichzelf wel in de vingers:

Quote:"Toen het programma klaar was, kwamen wij al snel tot de conclusie dat het wellicht toch anders had moeten zijn. En dat is gebleken. Te veel Nederlandse artiesten, het ontbreken van een Belgische act, te weinig hardrockbands en twee artiesten op de verkeerde bühne. Achteraf gezien hadden Herbert Grönemeyer en Keane op het hoofdpodium moeten staan",



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 13-02-2013

En daarom gaat het ook gewoon goed komen dit jaar!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 13-02-2013

Ach, volgende week wordt gewoon exclusieve Benelux show van Daft Punk bekendgemaakt. Dat op Pinkpop.

Toen werd ik wakker.....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 13-02-2013

Wailer Wrote:Ach, volgende week wordt gewoon exclusieve Benelux show van Daft Punk bekendgemaakt. Dat op Pinkpop.

Toen werd ik wakker.....

Goedemorgen :-)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 14-02-2013

Wailer Wrote:Ach, volgende week wordt gewoon exclusieve Benelux show van Daft Punk bekendgemaakt. Dat op Pinkpop.

Toen werd ik wakker.....

Daft Punk op Pinkpop zal altijd een utopie blijven. Blij toe, je moet er toch niet aandenken dat zo'n act al om 22.30 uur verplicht moet stoppen.

Ik droomde zojuist dat Rihanna en Beyoncé op Pinkpop speelden. Toen werd ik wakker en dacht ik: verdomme, best jammer dat dat nooit gaat gebeuren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 14-02-2013

geluksknikker Wrote:Maar Pinkpop slaagt er dan al weer in om dat optreden op voorhand om zeep te helpen door te programmeren op de main stage. In het verleden bijvoorbeeld ook met Moss gebeurt.

Het is en blijft een gok ja, sommige artiesten komen niet uit de verf op mainstage. Tom Knol, een andere jongen met gitaar pakte wel goed uit, dus met Blaudzun kan dat ook.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 14-02-2013

Volgens een journalist van het Limburgs Dagblad wordt het:

Quote: een nieuw en vooral erg jeugdig pinkpop 2013



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 14-02-2013

BigBird Wrote:
geluksknikker Wrote:Maar Pinkpop slaagt er dan al weer in om dat optreden op voorhand om zeep te helpen door te programmeren op de main stage. In het verleden bijvoorbeeld ook met Moss gebeurt.

Het is en blijft een gok ja, sommige artiesten komen niet uit de verf op mainstage. Tom Knol, een andere jongen met gitaar pakte wel goed uit, dus met Blaudzun kan dat ook.

Tim Knol was in de tent toch toch ook beter tot zijn recht gekomen. Als iets nu echt acts zijn voor in de pinkpoptent dan zijn het wel Blaudzun, Tim Knol of een Moss.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 14-02-2013

Ben ik met je eens, in principe zijn dat wel tent acts.

Seasick Steve eigenlijk ook, maar met de ouderen Springsteen fans vond die wel gretig aftrek.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 14-02-2013

BigBird Wrote:Volgens een journalist van het Limburgs Dagblad wordt het:

Quote: een nieuw en vooral erg jeugdig pinkpop 2013

Dat is geen best voorteken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 14-02-2013

Wailer Wrote:
BigBird Wrote:Volgens een journalist van het Limburgs Dagblad wordt het:

Quote: een nieuw en vooral erg jeugdig pinkpop 2013

Dat is geen best voorteken.

jeugdig is niet zo erg, want met springsteen en cure trokken ze te weinig jong volk. Je ziet het afgelopen jaren ook op de weide, veel eind 20 en begin/midden 30 volk. Dat zijn wel de mensen met geld, maar niet (meer) de mensen die voor muziek komen. Die komen voor de 'sfeer' en om 3 dagen te bieren en bji te praten met mekaar.

Het is goed om jonge mensen proberen te trekken, maar die hebben wel veel minder te besteden op terrein. Die teren op 100 euro in 3 dagen tijd, laat staan dat ze geld hebben voor een weekendticket.