Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 13-02-2013

wat is dat in nederland met al die semi-grote festivals


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 13-02-2013

Eraser Wrote:wat is dat in nederland met al die semi-grote festivals

Samen met hun eigen teleurstellende line-ups de doodsteek voor Pinkpop?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 13-02-2013

Pinkpop zou eigenlijk ons Werchter moeten zijn qua grote namen om zich mee te onderscheiden. Maar als Indian Summer nou ook al in de zelfde markt weet te komen als Pinkpop wordt het steeds minder aantrekkelijk voor mensen om naar Limburg af te reizen lijkt me.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-02-2013

Ook dEUS naar Indian Summer.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 13-02-2013

BigBird Wrote:Ik ben nog nooit zo benieuwd geweest als waar ze dit jaar mee uit de proppen komen.

Plus dat er echt nog maar weinig bekend is gemaakt... ook vanuit bands zelf.

Ben ook erg benieuwd, ergens ga ik van niks uit. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat er nog een dikke verrassing aankomt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-02-2013

Prodigy trouwens exclusief op IS.

Goed, die kent iedereen nu wel en speelden 2 jaar terug nog n matige show in Landgraaf.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 13-02-2013

Wailer Wrote:
BigBird Wrote:Ik ben nog nooit zo benieuwd geweest als waar ze dit jaar mee uit de proppen komen.

Plus dat er echt nog maar weinig bekend is gemaakt... ook vanuit bands zelf.

Ben ook erg benieuwd, ergens ga ik van niks uit. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat er nog een dikke verrassing aankomt.
Dat ze toch een dikke miljoen neer gaan leggen voor de Rolling Stones ?

In 2009 waren Glastonbury en Pinkpop volgens mij ook de enige 2 festivals die Bruce Springsteen toen hadden staan.

Als Green Day echt de enige overlapping is tussen Pinkpop en Rock Werchter, dan zou ik het echt niet meer weten.

Ja The Smashing Pumpkins misschien. Maar die trekken ook niet meer genoeg volk denk ik.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 13-02-2013

Stones zullen sowieso meer gaan kosten dan een miljoen, neem aan dat zij meer zullen vragen voor een festivaloptreden dan Coldplay. Ze moeten natuurlijk wel, zie misschien nog Rage Against The Machine als redmiddel maar dan moeten ze wel gaan touren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 13-02-2013

Zou natuurlijk wel mooi zijn. Maar ik zie het niet zitten.

Rock Am Ring mist natuurlijk ook 1 "echte" headliner. Kan nog steeds niet geloven dat ze daar 30 Seconds To Mars echt laten headlinen....

Dus misschien dat ze samen RATM nog naar Europa kunnen halen. Maar ik heb er niet echt geloof in. Maar het zou wel ideaal zijn als ze op de zelfde dag zouden staan als QOFSA Big Grin


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 13-02-2013

Indiaantje89 Wrote:
Wailer Wrote:
BigBird Wrote:Ik ben nog nooit zo benieuwd geweest als waar ze dit jaar mee uit de proppen komen.

Plus dat er echt nog maar weinig bekend is gemaakt... ook vanuit bands zelf.

Ben ook erg benieuwd, ergens ga ik van niks uit. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat er nog een dikke verrassing aankomt.
Dat ze toch een dikke miljoen neer gaan leggen voor de Rolling Stones ?

In 2009 waren Glastonbury en Pinkpop volgens mij ook de enige 2 festivals die Bruce Springsteen toen hadden staan.

Als Green Day echt de enige overlapping is tussen Pinkpop en Rock Werchter, dan zou ik het echt niet meer weten.

Ja The Smashing Pumpkins misschien. Maar die trekken ook niet meer genoeg volk denk ik.

Namen ga ik me niet aan wagen. Maar wie weet. Op zich best mogelijk, als je QOTSA laat headlinen voor een dag, van mij mag dat. Kan me niet voorstellen dat Jan zonder klapper rustig toeleeft naar persconferentie terwijl andere festivalx hun headliners al wereldkundig hebben gemaakt. Anders heeft Pinkpop een serieus probleem.

Aan de andere kant... Wellicht gaat ie 30STM echt als headliner en topper verkopen, dan weten we genoeg...

Het is overigens puur gevoel en ik weet niks. Een 2005 scenario wil ook Jan voorkomen, dus moet haast nog iets zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Aron - 13-02-2013

Indiaantje89 Wrote:Zou natuurlijk wel mooi zijn. Maar ik zie het niet zitten.

Rock Am Ring mist natuurlijk ook 1 "echte" headliner. Kan nog steeds niet geloven dat ze daar 30 Seconds To Mars echt laten headlinen....

Dus misschien dat ze samen RATM nog naar Europa kunnen halen. Maar ik heb er niet echt geloof in. Maar het zou wel ideaal zijn als ze op de zelfde dag zouden staan als QOFSA Big Grin
Misschien is die headliner ook degene die op Werchter voor Rammstein staat. Het kan best allemaal. Maar ik hou erop dat Thirty Seconds To Mars een van de headliners zal zijn, het kan bijna niet anders. Twee kleppers gaan ze helemaal niet tevoorschijn kunnen toveren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 13-02-2013

Maetrik Wrote:Boys Noize naar Werchter. Ik heb het eerder in dit topic ook al aangegeven, zet hem als afsluiter van de Converse stage op een van de dagen. Groot feest.

Heeft al een show staan in de VS rond Pinkpop.

Ik hoop/verwacht Basement Jaxx en/of Hot Chip.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 13-02-2013

Volgens mij wordt Mumford & Sons één van de twee resterende headliners.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 13-02-2013

Karel Wrote:Volgens mij wordt Mumford & Sons één van de twee resterende headliners.

Denk het niet, wordt genoemd voor Bonnaroo.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - mad dog - 13-02-2013

Het is te stil van de Pinkpopkant, er lekt ook bijna niks uit dit jaar. Die hebben volgens mij een headliner die nog geen tourplannen heeft bekend gemaakt en die zal dan ook op Rock am Ring een dag headlinen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 13-02-2013

Neem ook wel aan dat 30 Seconds to Mars dit jaar weer op Pinkpop zal staan, zijn weinig bands waar ik meer op tegen heb. Maar goed, voor Pinkpop is het natuurlijk een fijne naam gezien de hoeveelheid fans die meneer Leto heeft. Zal dan ook sowieso wel als voorlaatste staan op de main stage.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Lauwerszz - 13-02-2013

Ik snap niet echt waarom 30 Seconds to Mars zo groot zijn.. Hebben die echt zo veel fans dan in NL en BE? Ken maar een paar hitjes van ze en zo heel vaak worden ze ook weer niet gedraaid op de radio.

Ben wel heel benieuwd waar ze volgende week mee aankomen.. Hoop op een echte verrassing mss dat ik dan toch nog een dagje ga..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 13-02-2013

Ik heb het hier niet voorbij zien komen maar Blaudzun staat op Pinkpop.

Weliswaar nederlandse act, maar geen categorie kane, direct, blof etc. Mooie naam volgens mij


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 13-02-2013

Is wel degelijk voorbij gekomen en eigenlijk ook gewoon een kutnaam.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Melliw Naj - 13-02-2013

Weet niet waarom maar mij zou het niet verbazen als Nielson op Pinkpop zal staan. Als opener van de 3fm stage.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 13-02-2013

Murdoc Niccals Wrote:Is wel degelijk voorbij gekomen en eigenlijk ook gewoon een kutnaam.

true, both true!

30 Seconds to Mars headlinen? Dat zou echt een hele slechte zet zijn, die gaan toch zeker niet een dag uitverkopen. Ik denk niet dat 30stm gaat headlinen. The Killers zie ik ook niet headlinen aangezien ze dat alleen nog op de vrijdag kunnen en daar verwacht ik een grotere naam. Begin toch wel meer en meer benieuwd te worden wie de headliners worden. Als ze met the Killers en 30stm komen dan wens ik ze veel succes! Ik ga dan iig zeker weten niet, want dan zou Green Day plotseling de leukste headliner zijn en daar pas ik toch echt voor!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Proest - 13-02-2013

Nielson zal er ongetwijfeld staan. Ik acht de kans zelfs vrij groot dat bands als kane en doe maar er staan. Achja, bij pinkpop gaat het niet om de breedte, men programmeert al jaren op basis van 3 headliners plus een aantal 3FM hypes.

Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat er niet nog iets grootst bijkomt. Iets in de trant van RHCP, Radiohead ofzo. Maargoed deze gedachten hebben er meerdere hier.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fleadancer - 13-02-2013

Murdoc Niccals Wrote:Is wel degelijk voorbij gekomen en eigenlijk ook gewoon een kutnaam.


Ik snap niet waarom iedereen dit een kutnaam vindt. Er is gewoon niet zo heel veel te vissen in Nederland op het moment. Wat zou je dan willen zien qua Nederlandse inbreng? Nielson zou wel een lachertje zijn overigens.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 13-02-2013

Blaudzun is inderdaad een prima naam voor de in tent. Alleenk denk dat de meeste hem al wel gezien hebben.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 13-02-2013

Kensington = Mwah
QOTSA = Mooie naam
Green Day = persoonlijk vind ik de albums tot aan American Idiot leuk, daarna minder, als headliner oké
The Script = Heb er op zich weinig mee, maar voor ergens midden op de dag geen slechte naam
Blaudzun = Persoonlijk vind ik het een leuke naam, maar wel voor in de 3FM tent
Triggerfinger = Leuke band, maar een beetje overkill de afgelopen jaren
Ben Howard = Leuk voor in de tent,

Ben benieuwd waar ze nog mee komen. Moet nog wel een aantal leuke namen bij voordat ze mij over de streep trekken...maar nu dEUS, Prodigy op loopafstand van mijn huis staan in dat weekend, denk ik dat dat mijn voorkeur krijgt.

Over dEUS Gesproken, zou die niet ook op Pinkpop kunnen staan dat weekend?, lijkt mij een mooie toevoeging.