Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 12-02-2013

Karel Wrote:
Uplift Wrote:Je hebt het niet voor Pinkpop, hé?
Bwa. Valt wel mee. Heb voor het eerst sinds jaren geen examens die periode dus zou bij 5 of 6 goede namen op één dag zelfs een dagticket overwegen. Momenteel nog niet dus.
Ga dan gewoon naar Primavera... of valt dat nog te vroeg?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 12-02-2013

pudpong3 Wrote:
geluksknikker Wrote:
speeltuintje Wrote:Weer lekker makkelijk hoor om deze man zo te bashen, ik ben het er niet mee eens. Europa's oudste festival is er nog steeds vooral door zijn tomeloze inzet. Niemand zal het altijd eens zijn met de keuzes die hij maakt of die hem worden op gedrongen door MOJO en/of door package deals. Maar wij weten allemaal ook niet precies de beweegredenen he, en Pinkpop staat volledig op zichzelf en wordt niet zoals Werchter door de overheid geholpen.

Wij gaan hoe dan ook dit jaar weer, en het wordt voor ons bijzonder want het is onze 25e keer, en dat er nog maar 25 bij mogen komen, dan word ik met veel plezier rock opa

Pinkpop bestaat nog ondanks Jan Smeets.

Pinkpop is 's wereld oudste festival als het gaat om onafgebroken te zijn georganiseerd. Kralingen was er eerder dan Pinkpop dus in die zin ouder wat betreft Europa. Laat Jan met rust, die man heeft héél véél goed werk gedaan en verdient een koninklijke onderscheiding.

Heeft gedaan, klopt, als in verleden tijd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 12-02-2013

Kijkend naar de Edisons heb ik zo'n ziekelijk voorgevoel dat Doe Maar een hoge spot gaat krijgen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 12-02-2013

JohnDoe Wrote:Kijkend naar de Edisons heb ik zo'n ziekelijk voorgevoel dat Doe Maar een hoge spot gaat krijgen.

Nee dat denk ik juist niet. Dat had Jan jaren geleden moeten doen, nu is het bijzondere eraf, en is het geen grote publiekstrekker meer mede door hun grote concerten en clubtour.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 12-02-2013

BigBird Wrote:
JohnDoe Wrote:Kijkend naar de Edisons heb ik zo'n ziekelijk voorgevoel dat Doe Maar een hoge spot gaat krijgen.

Nee dat denk ik juist niet. Dat had Jan jaren geleden moeten doen, nu is het bijzondere eraf, en is het geen grote publiekstrekker meer mede door hun grote concerten en clubtour.

Eh ... bijzondere er van af, geen grote publiekstrekker ... Anouk?!

Hopelijk heb je gelijk, maar het zou me niets verbazen als ze er staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 12-02-2013

Geen The XX, zitten dan in Amerika.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 12-02-2013

Ik gok toch op de combie The Killers, The Prodigy, Green Day.

Of QOFSA is gewoon headliner. Zijn volgens mij overal headliner waar ze zo'n beetje spelen?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 12-02-2013

Al de zoveelste keer dat ik dit zeg, maar die zullen echt niet gaan headlinen gezien ze ook niet zo zijn aangekondigt. Festivals waar ze wel headlinen zijn over het algemeen een slag kleiner als Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 12-02-2013

geluksknikker Wrote:
pudpong3 Wrote:
geluksknikker Wrote:Pinkpop bestaat nog ondanks Jan Smeets.

Pinkpop is 's wereld oudste festival als het gaat om onafgebroken te zijn georganiseerd. Kralingen was er eerder dan Pinkpop dus in die zin ouder wat betreft Europa. Laat Jan met rust, die man heeft héél véél goed werk gedaan en verdient een koninklijke onderscheiding.

Heeft gedaan, klopt, als in verleden tijd.

Waar je over wordt beoordeeld ligt altijd in het verleden, koninklijke onderscheidingen worden niet op voorhand uitgedeeld en over 2013 kan helemaal nog niemand iets zeggen. Ik ga er maar van uit dat je dat bedoeld.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 12-02-2013

BigBird Wrote:Geen The XX, zitten dan in Amerika.

Gelukkig!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 12-02-2013

pudpong3 Wrote:
BigBird Wrote:Geen The XX, zitten dan in Amerika.

Gelukkig!

Voor hun.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fleadancer - 12-02-2013

Galight Anthem? Spelen wel al op paaspop maar ze zijn in de buurt; 17-6 in Ierland
Verder the Vaccines, Miles Kane?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-02-2013

Nieuwe namen RAR:

Quote:Dizze Rascal, Biffy Clyro, Limp Bizkit, Bush, A$ap Rocky, Clutch, Blumentopf, The Ghost Inside

De eerste 4 gok ik wel voor Pinkpop....daarbij komen Editors binnenkort met veel data voor festivals.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 13-02-2013

Jan had toch gezegd dat ze geen headliners delen met RW op Green Day na, dus dan denk ik niet dat the Editors komen, al zou die theoretisch natuurlijk gelijk hebben als Editors niet headlinen maar sub zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-02-2013

Ik ben nog nooit zo benieuwd geweest als waar ze dit jaar mee uit de proppen komen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 13-02-2013

Denk dat Editors alleen maar komt wanneer ze headliner zijn.

En misschien door afgeketste onderhandelingen met andere acts (Paul McCartney, Skrillex etc.) dat ze toch meer Werchter overlappende headliners dan dat ze van te voren dachten.

Over een week weten we het antwoord Wink.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 13-02-2013

Limp Bizkit op Rock am Ring, lijkt me wel een zekerheidje voor Pinkpop. Wellicht Biffy Clyro ook...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Stanley - 13-02-2013

Kraftwerk staaf op T in the Park (12-14 Juni) zou een leuke en opvallende toevoeging zijn!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Stanley - 13-02-2013

Moet mezelf helaas corrigeren! T in the Park is in Juli i.p.v Juni Sad


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - supermuys - 13-02-2013

Bad Religion zou eventueel nog kunnen op de 16e


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 13-02-2013

Boys Noize naar Werchter. Ik heb het eerder in dit topic ook al aangegeven, zet hem als afsluiter van de Converse stage op een van de dagen. Groot feest.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 13-02-2013

Geen Prodigy: http://www.livexs.nl/2013/50925/nieuws/the-prodigy-deus-the-opposites-en-blaudzun-op-indian-summer-festival-2013/


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Aron - 13-02-2013

Karel Wrote:Geen Prodigy: http://www.livexs.nl/2013/50925/nieuws/the-prodigy-deus-the-opposites-en-blaudzun-op-indian-summer-festival-2013/
Ik vraag me echt af wat Pinkpop dan wél heeft. Ook Thirty Seconds To Mars als headliner? De spoeling begint nu wel érg dun te worden...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 13-02-2013

The Prodigy naar Indian Summer? Netjes hoor.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 13-02-2013

Of net wel The Prodigy, want ze zijn niet als 'exclusief' aangekondigd voor ISM.