Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 11-02-2013

Indiaantje89 Wrote:[
En toch deed die Skrillex het niet verkeerd op Lowlands vorig jaar.

Kutpubliek trekt naar kutacts, voila, de verklaring.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 11-02-2013

Indiaantje89 Wrote:
geluksknikker Wrote:
BigBird Wrote:Ik denk dat die mainstage wil afsluiten (want tent is uiteraard te klein) en Jan dat niet wil. Misschien dat ie dan Noord afsluit als compromis?

Nog meer dan andere jaren ben ik echt benieuwd waar ze mee komen dit jaar. Als je kijkt wat niet tour/niet te krijgen is, en de line-up van andere festivals, dan kan het alleen maar tegenvallen.

Dat zou dan eens een verstandige beslissing zijn. Ik heb me al enorm verbaasd dat Skrillex vorig jaar headliner op Lowlands was en dat dat hier ook nog werd verdedigd. Het momentum Skrillex is toch echt al voorbij, dat krijg je met zulke vluchtige muziek en dan nu headlinen op Pinkpop?

Afijn, in een goed programma heb ik toch geen vertrouwen meer, maar we zullen zien.
En toch deed die Skrillex het niet verkeerd op Lowlands vorig jaar.

Misschien ben ik bevoordeeld, maar volgens mij zou K3 het op Lowlands nog goed doen. Ik heb nu niet echt het idee dat het daar nog om de muziek gaat, maar ach ik ben meer van Pukkelpop. Na 1 X LL in 1994 had ik het al gezien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JewellersHands - 11-02-2013

Nightwish staat op de 13e, 14e of 15e op Greenfield in Zwitserland. Headliner voor vrijdag?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 11-02-2013

ongetwijfeld.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 11-02-2013

Nightwish headliner? Dat lijkt me sterk.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 11-02-2013

WeckoJ Wrote:Nightwish headliner? Dat lijkt me sterk.

En al helemaal niet op de vrijdag.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 11-02-2013

NIghtwish is toch ook helemaal niet meer relevant, daar moet toch een lekkere harde naam staan,

De hoge hoed van Jan laat nog een paar dagen op zich wachten, we zijn erg nieuwsgierig!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fresh77 - 11-02-2013

De hoge hoed van Jan Smeets is een mal I Love Limburg petje. Zou vooral niets verwachten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 11-02-2013

Bladzun kennelijk ook op Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 11-02-2013

Geeuw.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 11-02-2013

Je hebt het niet voor Pinkpop, hé?

Of een trauma overgehouden aan de indoor piste in Landgraaf of zo?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 11-02-2013

Uplift Wrote:Je hebt het niet voor Pinkpop, hé?
Bwa. Valt wel mee. Heb voor het eerst sinds jaren geen examens die periode dus zou bij 5 of 6 goede namen op één dag zelfs een dagticket overwegen. Momenteel nog niet dus.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 11-02-2013

+ Blaudzun


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 12-02-2013

Als het bij Kensington en Blaudzun blijft, Nederlandse bands that is, dan mag je best tevreden zijn. Wie weet Bettie Serveert er nog bij.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Aron - 12-02-2013

"Hé joh, Thirty Seconds To Mars is toch ook lekker vrij op de zaterdag, zet ze daar dan effe neer."

Gaat wel zo in z'n werk zeker?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 12-02-2013

speeltuintje Wrote:NIghtwish is toch ook helemaal niet meer relevant, daar moet toch een lekkere harde naam staan,

De hoge hoed van Jan laat nog een paar dagen op zich wachten, we zijn erg nieuwsgierig!

Toch is Nightwish in Nederland nog erg populair zeker nu Floor Jansen er in zingt. Zou eerste concert van Nightwish in Nederland zijn met Floor. Ik schat dat deze band ziggodome wel uitverkoopt. Of ze geschikt voor PP zijn betwijfel ik maar dat heb ik wel vaker met bands op PP gehad. Het zou iig wel een goede band voor de kaartverkoop zijn maar als headliner (zeker op vrijdag) lijkt me niet reeel. Is denk ik ook niet de band om PP te headlinen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 12-02-2013

Mooie naam dan om noord op vrijdag mee af te sluiten?
QOTSA ervoor en een gitaarknaller as vrijdag afsluiter?
Vorig jaar met die weergaloze set van The Cure deed het met toch wel zeer dat er zo weinig mensen waren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 12-02-2013

fresh77 Wrote:De hoge hoed van Jan Smeets is een mal I Love Limburg petje. Zou vooral niets verwachten.

Weer lekker makkelijk hoor om deze man zo te bashen, ik ben het er niet mee eens. Europa's oudste festival is er nog steeds vooral door zijn tomeloze inzet. Niemand zal het altijd eens zijn met de keuzes die hij maakt of die hem worden op gedrongen door MOJO en/of door package deals. Maar wij weten allemaal ook niet precies de beweegredenen he, en Pinkpop staat volledig op zichzelf en wordt niet zoals Werchter door de overheid geholpen.

Wij gaan hoe dan ook dit jaar weer, en het wordt voor ons bijzonder want het is onze 25e keer, en dat er nog maar 25 bij mogen komen, dan word ik met veel plezier rock opa


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 12-02-2013

Elk festival ontvangt subsidies, rechtstreeks of onrechtstreeks.

Zelfs Coachella ontsnapt daar niet aan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 12-02-2013

Oh, dat is dan nieuw voor me, ik altijd gedacht dat Pinkpop zich zelf bedruipt


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 12-02-2013

Het hangt echt af van de (brede) definitie van subsidies. Als het subsidies zijn in de zin van "operaprijzen democratisch houden" niet, nee. Maar festivals als Werchter en Pinkpop kunnen niet doorgaan zonder logistieke en praktische medewerking van de (lokale) overheid. Of ze zouden a) niet winstgevend zijn of b) nog veel duurder zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 12-02-2013

speeltuintje Wrote:
fresh77 Wrote:De hoge hoed van Jan Smeets is een mal I Love Limburg petje. Zou vooral niets verwachten.

Weer lekker makkelijk hoor om deze man zo te bashen, ik ben het er niet mee eens. Europa's oudste festival is er nog steeds vooral door zijn tomeloze inzet. Niemand zal het altijd eens zijn met de keuzes die hij maakt of die hem worden op gedrongen door MOJO en/of door package deals. Maar wij weten allemaal ook niet precies de beweegredenen he, en Pinkpop staat volledig op zichzelf en wordt niet zoals Werchter door de overheid geholpen.

Wij gaan hoe dan ook dit jaar weer, en het wordt voor ons bijzonder want het is onze 25e keer, en dat er nog maar 25 bij mogen komen, dan word ik met veel plezier rock opa

Pinkpop bestaat nog ondanks Jan Smeets.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 12-02-2013

geluksknikker Wrote:
speeltuintje Wrote:
fresh77 Wrote:De hoge hoed van Jan Smeets is een mal I Love Limburg petje. Zou vooral niets verwachten.

Weer lekker makkelijk hoor om deze man zo te bashen, ik ben het er niet mee eens. Europa's oudste festival is er nog steeds vooral door zijn tomeloze inzet. Niemand zal het altijd eens zijn met de keuzes die hij maakt of die hem worden op gedrongen door MOJO en/of door package deals. Maar wij weten allemaal ook niet precies de beweegredenen he, en Pinkpop staat volledig op zichzelf en wordt niet zoals Werchter door de overheid geholpen.

Wij gaan hoe dan ook dit jaar weer, en het wordt voor ons bijzonder want het is onze 25e keer, en dat er nog maar 25 bij mogen komen, dan word ik met veel plezier rock opa

Pinkpop bestaat nog ondanks Jan Smeets.

Pinkpop is 's wereld oudste festival als het gaat om onafgebroken te zijn georganiseerd. Kralingen was er eerder dan Pinkpop dus in die zin ouder wat betreft Europa. Laat Jan met rust, die man heeft héél véél goed werk gedaan en verdient een koninklijke onderscheiding.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Groeten thuis - 12-02-2013

pudpong3 Wrote:
geluksknikker Wrote:
speeltuintje Wrote:Weer lekker makkelijk hoor om deze man zo te bashen, ik ben het er niet mee eens. Europa's oudste festival is er nog steeds vooral door zijn tomeloze inzet. Niemand zal het altijd eens zijn met de keuzes die hij maakt of die hem worden op gedrongen door MOJO en/of door package deals. Maar wij weten allemaal ook niet precies de beweegredenen he, en Pinkpop staat volledig op zichzelf en wordt niet zoals Werchter door de overheid geholpen.

Wij gaan hoe dan ook dit jaar weer, en het wordt voor ons bijzonder want het is onze 25e keer, en dat er nog maar 25 bij mogen komen, dan word ik met veel plezier rock opa

Pinkpop bestaat nog ondanks Jan Smeets.

Pinkpop is 's wereld oudste festival als het gaat om onafgebroken te zijn georganiseerd. Kralingen was er eerder dan Pinkpop dus in die zin ouder wat betreft Europa. Laat Jan met rust, die man heeft héél véél goed werk gedaan en verdient een koninklijke onderscheiding.

+1. Gezeik altijd over de beste man. Dit jaar voor de 21ste keer, hoop dat er nog vele volgen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Groeten thuis - 12-02-2013

Claw Boys Claw mag van mij ook komen.