Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 29-01-2013

The Rolling Stones/U2? Veel andere namen kan ik niet bedenken die Pinkpop kunnen laten uitverkopen en dan is het nog maar de vraag of ze een losse festivalshow willen doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - mad dog - 29-01-2013

Moet Rock am Ring niet ook nog met een headliner komen? Die band zal dan ook wel op Pinkpop staan, het zou zomaar Black Sabbath kunnen zijn. Vindt het wel verrassend dat Rock am Ring al uitverkocht is, zo bijzonder is die line-up ook niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 29-01-2013

Wel European festivalaward.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 29-01-2013

Heb toevallig een setje van Boys Noize opstaan. Als ze die gast in ieder geval een uur op zaterdagavond in de tent zetten, dan is het groot feest. Aanrader. Van 23.00 tot 00.00 uur ofzo. Even met die buurtbewoners om de tafel.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 29-01-2013

Denk niet dat Sabbath het grote redmiddel zal zijn voor Pinkpop, dat zal sowieso beter werken op een festival als Rock Am Ring.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 29-01-2013

Karel Wrote:
WeckoJ Wrote:Ik denk dat Pinkpop echt nog wel iets leukers kan hebben dan Werchter.
Kane.
Werchter doet niet veel beter, en PP zal inderdaad nog met een 'ace of spades' moeten afkomen om een 2005 scenario te vermijden. Mojo poot er graag grote stadionacts neer. Dat hoeft nu nog niet de Stones te zijn, maar goed...

Ik ben het eigenlijk eens met de naïevelingen hier.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fresh77 - 29-01-2013

Ik denk dat Pinkpop niet verder komt dan een exclusieve show van Snow Patrol en het vanaf zeer binnenkort in een andere vorm doorgaat.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 29-01-2013

Waarom zouden ze één jaar na een tweede keer Springsteen meteen niet in staat zijn/niet willen zorgen voor een nieuwe exclusieve act. Mij lijkt dat vooral de 'nieuwe vorm' waarin PP zal doorgaan. Begrijp me niet verkeerd, het is een onwaarschijnlijk kutfestival met een slecht programma. Maar zelfs mensen als ik zouden een dagkaart kopen voor een Depeche Mode, Springsteen of Stones... namen waarvoor ik anders niet speciaal naar een los concert zou gaan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 29-01-2013

Denk dat als het om Depeche Mode was gegaan dat het dan gewoon tijdens de bekendmaking van de tourdata zou zijn gebeurd. De Stones zijn hier de wildcard voor Pinkpop, maar zou mijn geld er niet op willen inzetten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 29-01-2013

Wanneer is de persconferentie?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JewellersHands - 29-01-2013

20 Februari. En Smeets heeft niks voor niks deze editie verzet omdat er in juni meer tour. Nee, iets speciaals achter de hand hebben ze zeker. Ik blijf bij Deep Purple


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 29-01-2013

Deep Purple is zeker geen band om achter de hand te houden. Niet de band die Pinkpop doet uitverkopen. Er waren vorig jaar al klachten over het hoge rollator gehalte Tongue


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 29-01-2013

tomvanhaaf Wrote:Nee, iets speciaals achter de hand hebben ze zeker. Ik blijf bij Deep Purple
Speciaal? Op België staan die op B-festivals als Suikerrock en Rock Zottegem.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 29-01-2013

Stones beginnen al vanaf Bridges To Babylon(jaren '90) al hun tournees in Noord-Amerika. Ik zie ze daar niet snel vanaf stappen en mochten ze dat doen dan zouden er al lang data bekend zijn voor de zomer. Ik weet niet waar mensen de verwachtingen voor een grote naam vandaan halen. Pinkpop heeft die misschien, anders dan in 2005, ook niet meer nodig. Een laatste dag met The Killers, The Script en nog wat van die meuk verkoopt ook wel uit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - 7up - 30-01-2013

Wat een hoge verwachtingen weer zeg.. Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal gelijk hebben, maar ik zet mijn geld op het jaarlijkse verhaal over een grote band die op het laatste moment van tourschema veranderde. En dat Muse liever in de Arena wilde spelen enz.

Als je kijkt naar de grote festivals in die periode hebben ze allemaal hun hoge spots ingevuld. En pinkpop heeft geen glastonbury effect waardoor u2/stones voor 1 show wel even naar landgraaf komen. Mocht er wel een mega act in de planning staan zouden daar inmiddels we losse shows voor in europa zijn aangekondigd lijkt me.

Headliners: Green day, Killers, Prodigy
overig: 30stm, simple plan, bad religion, the hives kan er nog wel stuk of 10 noemen in deze catagorie


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 30-01-2013

rock am ring,greenfields en pinkpop missen nog allemaal 1 headliner.

metallica??


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 30-01-2013

die deden RaR vorig jaar.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 30-01-2013

fresh77 Wrote:Ik denk dat Pinkpop niet verder komt dan een exclusieve show van Snow Patrol en het vanaf zeer binnenkort in een andere vorm doorgaat.

SP zou kunnen (alhoewel daar totaal geen tourplannen zijn), maar ik verwacht nog 1 speciaal dingetje.
Verder zullen ze wel wat last hebben van BKS en bands die niet touren of die ze niet konden krijgen.

Als ze weer uitverkopen zal Jan weinig veranderen, daar draait t om.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 30-01-2013

BigBird Wrote:
fresh77 Wrote:Ik denk dat Pinkpop niet verder komt dan een exclusieve show van Snow Patrol en het vanaf zeer binnenkort in een andere vorm doorgaat.

SP zou kunnen (alhoewel daar totaal geen tourplannen zijn), maar ik verwacht nog 1 speciaal dingetje.
Verder zullen ze wel wat last hebben van BKS en bands die niet touren of die ze niet konden krijgen.

Als ze weer uitverkopen zal Jan weinig veranderen, daar draait t om.

Draait het uiteindelijk wel om maar ze hanteren bij PP wel verschillende definities van 'uitverkocht'. Of het vorig jaar was of het jaar daarvoor weet ik niet meer maar toen was PP uitverkocht terwijl de editiie met Metallica 10.000en bezoekers meer had.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 30-01-2013

Ik zeg Metallica of AC DC


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Pimm - 30-01-2013

Daft Punk, dat verkoopt uit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - satijn - 30-01-2013

misschien de superband van grohl een kanshebber?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 30-01-2013

die komen alle 4 niet


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 30-01-2013

Sluit ACDC best niet uit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JBU - 30-01-2013

metal bouwie Wrote:
BigBird Wrote:
fresh77 Wrote:Ik denk dat Pinkpop niet verder komt dan een exclusieve show van Snow Patrol en het vanaf zeer binnenkort in een andere vorm doorgaat.

SP zou kunnen (alhoewel daar totaal geen tourplannen zijn), maar ik verwacht nog 1 speciaal dingetje.
Verder zullen ze wel wat last hebben van BKS en bands die niet touren of die ze niet konden krijgen.

Als ze weer uitverkopen zal Jan weinig veranderen, daar draait t om.

Draait het uiteindelijk wel om maar ze hanteren bij PP wel verschillende definities van 'uitverkocht'. Of het vorig jaar was of het jaar daarvoor weet ik niet meer maar toen was PP uitverkocht terwijl de editiie met Metallica 10.000en bezoekers meer had.

Volgens Smeets is Pinkpop uitverkocht als er op de laatste dag 60.000 bezoekers zijn, hoewel de maximale capaciteit geloof ik nog wat hoger ligt. Vorig jaar was het uitverkocht op de laatste dag, terwijl er de hele dag nog kaarten beschikbaar waren aan de kassa.