Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 29-01-2013

Melliw Naj Wrote:30STM, Asaf Avidan, Two Door To Cinema, Alt J en Of Monsters and Men verwacht ik van RW zeker.

zo dien Alt J blijven volhouden he Smile


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Pimm - 29-01-2013

Als zelfs Phoenix niet op Pinkpop staat kunnen ze zichzelf beter opdoeken..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 29-01-2013

Of Phoenix moet twee NL festivals gaan doen maar het lijkt mij toch meer een naam voor Lowlands of BKS.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - 7up - 29-01-2013

Gaat zeker lachen worden op de persconferentie!

Terwijl festivals in de omgeving al volop in de verkoop zijn of al uitverkocht,
mag Jan met trots 30STM aankondigen als zijn grote act.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - 7up - 29-01-2013

Oh wacht.. dat is natuurlijk nummer 3 van de gouden tip..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 29-01-2013

Kunt zeggen wat je wilt, de voorpret is dit jaar erg leuk Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Pimm - 29-01-2013

Gaan we een poultje opzetten, hoeveel unieke bezoekers gaat Pinkpop halen?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 29-01-2013

Ze gaan uitverkopen, want Jan heeft nog het een en ander in de pijpleiding.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Pimm - 29-01-2013

pudpong3 Wrote:Ze gaan uitverkopen, want Jan heeft nog het een en ander in de pijpleiding.
Met alleen bier in de pijpleiding gaat die vlakte daar niet uitverkopen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 29-01-2013

Ik kan daar nu echt nog niks nuttigs over zeggen. Het enige wat ik zeggen kan is dat er nog zeker veel goeds bij moet gaan komen, maar of dat komt zullen we waarschijnlijk pas weten met de persconferentie.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 29-01-2013

Ik ben ook optimistisch, maar dat ben ik van nature over alles.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 29-01-2013

Slechte eigenschap.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 29-01-2013

Goede eigenschap.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 29-01-2013

Murdoc Niccals Wrote:Slechte eigenschap.

matthijs603 Wrote:Goede eigenschap.

Eerder naief.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 29-01-2013

Inderdaad, anders was daar over allang iets naar buiten gekomen. Je geeft jezelf wel een heel groot nadeel door er dan pas in februari mee te komen, gok dat de meeste festivalgangers dan al wel hebben besloten waar ze die zomer te vinden zullen zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 29-01-2013

Oh ja, in dit specifieke geval zeker naief.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 29-01-2013

Ach, Primavera geeft ook pas zijn persconferentie 4 maanden voor aanvang, dus het hoeft niet zo'n probleem te zijn, maar als Pinkpop nog echt moet concurreren met andere festivals is een andere opzet misschien wel een keer handig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 29-01-2013

Martijn Wrote:Inderdaad, anders was daar over allang iets naar buiten gekomen. Je geeft jezelf wel een heel groot nadeel door er dan pas in februari mee te komen, gok dat de meeste festivalgangers dan al wel hebben besloten waar ze die zomer te vinden zullen zijn.

Nou, ik wilde dit jaar kiezen tussen Pinkpop of Werchter. En Werchter is nu ook niet echt bijzonder, voor mij zelfs gewoon redelijk slecht. Misschien dat meerdere mensen tussen die 2 kiezen en ik denk dat Pinkpop echt nog wel iets leukers kan hebben dan Werchter.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 29-01-2013

WeckoJ Wrote:Ik denk dat Pinkpop echt nog wel iets leukers kan hebben dan Werchter.
Kane.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 29-01-2013

Willie Wrote:Ach, Primavera geeft ook pas zijn persconferentie 4 maanden voor aanvang, dus het hoeft niet zo'n probleem te zijn, maar als Pinkpop nog echt moet concurreren met andere festivals is een andere opzet misschien wel een keer handig.

Ik denk oprecht dat PP2013 een echte verassing in de pocket heeft en dat de band er ook alles aan gelegen is om het nog geheim te houden.
Alleen zijn zowat alle opties door ons volledig doorgenomen, gewikt en gewogen, maar wellicht zien wij met z'n allen iets over het hoofd.
Vrijdag headliner moet in de orde grootte zijn van Rammstein/RHCP/Coldplay zoals BigBird meldde om een verlofdag op te offeren. Welke bands komen er voor in aanmerking? Dat is de verassing van Jan/MOJO!

Ik ben in ieder geval al blij met Green Day als een van de headliners en wat anderen er van vinden is niet mijn probleem.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 29-01-2013

Karel Wrote:
WeckoJ Wrote:Ik denk dat Pinkpop echt nog wel iets leukers kan hebben dan Werchter.
Kane.

Ja, want die staan tenslotte altijd op Pinkpop? For your information: Kane is net zo vaak op PP geweest als Muse...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 29-01-2013

WeckoJ Wrote:Kane is net zo vaak op PP geweest als Muse...
Wat doet dat ter zake?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 29-01-2013

Nou jij doet net alsof Kane altijd op PP staat. En ik zeg dat Muse net zo vaak op PP heeft gestaan, dus of Muse is weinig geweest of zovaak is Kane niet geweest. En ik vind Kane niet boeiend, maar ook niet veel minder boeiend dan vele bands die op Werchter staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 29-01-2013

WeckoJ Wrote:
Martijn Wrote:Inderdaad, anders was daar over allang iets naar buiten gekomen. Je geeft jezelf wel een heel groot nadeel door er dan pas in februari mee te komen, gok dat de meeste festivalgangers dan al wel hebben besloten waar ze die zomer te vinden zullen zijn.

Nou, ik wilde dit jaar kiezen tussen Pinkpop of Werchter. En Werchter is nu ook niet echt bijzonder, voor mij zelfs gewoon redelijk slecht. Misschien dat meerdere mensen tussen die 2 kiezen en ik denk dat Pinkpop echt nog wel iets leukers kan hebben dan Werchter.
Misschien dat Editors eventueel nog op Pinkpop zal spelen, maar met bands als Blur, Kings of Leon, Depeche Mode en Rammstein hebben ze nu gewoon een voordeel ten opzichte van Pinkpop. De enige headliner die Pinkpop tot nu toe heeft aangekondigd staat dan ook al op Werchter, dus ik weet wel waar de meeste mensen waarschijnlijk voor zullen gaan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 29-01-2013

Ja, als ze niet willen wachten wel. We zullen zien, ik verwacht dat Pinkpop met iets beters gaat komen dan Werchter.