Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Schobbeyak - 23-01-2013

De tekst kan iets zijn wat me echt kan overtuigen van iets, maar het is absoluut geen voorwaarde. En cannibal corpse heb ik na een keer luisteren weggegooid. Kan ik iedereen aanraden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fleadancer - 23-01-2013

Quote:Pearl Jam Announces Two Shows in July 2013
January 23 2013


We are excited to announce two special Pearl Jam live performances to take place in London, Ontario and at Chicago’s Wrigley Field in July 2013. Both evenings will be An Evening with Pearl Jam; there will not be an opening band for either performance date.

The two show dates are:
Tues, July 16 - London, Ontario Budweiser Gardens
Fri, July 19 - Chicago, Illinois at Wrigley Field

*Fall Tour dates in the US will be announced in the coming months.
..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 23-01-2013

Schobbeyak Wrote:En cannibal corpse heb ik na een keer luisteren weggegooid. Kan ik iedereen aanraden.


Niks gewend Smile


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 23-01-2013

Laat ik eens een naam opgooien die hier waarschijnlijk nog niet is genoemd : Hot Chip.

Gezien hun tamelijk briljante optreden op Lowlands afgelopen jaar, en het feit dat ze weer op tournee gaan, zijn ze in mijn optiek kanshebber voor een plaatsje in de tent.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 24-01-2013

Uplift Wrote:
kesselman Wrote:Wat is jouw omschrijving dan van goede muziek?

Muziek waar iets in zit. Zowel productioneel, technisch en inhoudelijk (in het geval dat er lyrics zijn). Als aan één van deze drie criteria niet wordt voldaan, interesseert het mij sowieso niet.
Voorbeeld: Adele krijgt zoveel lof omdat ze goed kan zingen (technisch sterk). Echter is haar muziek doodgewone pop (meest simpel mogelijke songstructuren, volledig vlakke productie), en bestaan haar teksten vooral uit makkelijk te onthouden oneliners die heel vaak niks betekenen (lees ze maar na). Ergo is dit voor mij poep, ook al is ze de best verkopende artieste van een generatie.

De omschrijving die jij geeft,is in mijn ogen de perfecte omschrijving van muziek van een hoog nivo.
Maar volgens mij is er een verschil tussen goede muziek en muziek van een hoog nivo.

Ik heb het overigens proberen op te zoeken op het net,
De definitie van goede muziek,maar ik kom alleen maar tegen dat goed of slecht in de muziekwereld enkel met smaak te maken heeft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 24-01-2013

Als je niveau niet goed kan spellen denk ik dat je sowieso je bek moet houden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 24-01-2013

Smile


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Jorrit - 24-01-2013

Loov Wrote:Als je niveau niet goed kan spellen denk ik dat je sowieso je bek moet houden.
Ik snap dat het redelijk triest is als je niveau niet kan spellen, maar tegen mensen zeggen dat ze hun bek moeten houden lijkt me een beetje onnodig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 24-01-2013

kesselman Wrote:De definitie van goede muziek,maar ik kom alleen maar tegen dat goed of slecht in de muziekwereld enkel met smaak te maken heeft.

Dat is dus wat ik ook al steeds zeg Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 24-01-2013

Loov Wrote:Als je niveau niet goed kan spellen denk ik dat je sowieso je bek moet houden.

Het forum is aan het verharden, net als de samenleving


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 24-01-2013

WeckoJ Wrote:
kesselman Wrote:De definitie van goede muziek,maar ik kom alleen maar tegen dat goed of slecht in de muziekwereld enkel met smaak te maken heeft.

Dat is dus wat ik ook al steeds zeg Wink

En ik koppel smaak vooral aan genre, wat het enige juiste is. Daarbinnen zijn nuances te maken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 24-01-2013

Willie Wrote:
WeckoJ Wrote:
kesselman Wrote:De definitie van goede muziek,maar ik kom alleen maar tegen dat goed of slecht in de muziekwereld enkel met smaak te maken heeft.

Dat is dus wat ik ook al steeds zeg Wink

En ik koppel smaak vooral aan genre, wat het enige juiste is. Daarbinnen zijn nuances te maken.

Hier ben ik het mee eens, met de even duidelijke als belangrijke kanttekening dat in popmuziek (en films, literatuur etc) het 'beste' niet altijd het best verkopende is. In de filmindustrie wordt die scheiding veel helderder gemaakt dan in de muziek, met de 'A-films' dvd's, filmhuizen tegenover de Pathé en tegenwoordig zelfs in de Pathé een keurmerk voor 'kwalitatief sterke' films.

Die vergelijking doortrekkend kan je Primavera een filmhuisfestival noemen en Pinkpop een Pathéfestival, terwijl Lowlands van alles wat heeft.

En de allerbeste bands (type Radiohead/Quintin Tarentino) worden overal gewaardeerd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 24-01-2013

BigBird Wrote:
Loov Wrote:Als je niveau niet goed kan spellen denk ik dat je sowieso je bek moet houden.

Het forum is aan het verharden, net als de samenleving

Als je niveau niet goed kan spellen denk ik niet dat je iets inhoudelijks kan zeggen over niveau muziek.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 24-01-2013

Loov Wrote:
BigBird Wrote:
Loov Wrote:Als je niveau niet goed kan spellen denk ik dat je sowieso je bek moet houden.

Het forum is aan het verharden, net als de samenleving

Als je niveau niet goed kan spellen denk ik niet dat je iets inhoudelijks kan zeggen over niveau muziek.

Wat een flauwekul!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Fitz - 24-01-2013

Alsof Jan Smeets niveau kan spellen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 24-01-2013

Fitz Wrote:Alsof Jan Smeets niveau kan spellen.
"Er waren dan ook maar erg weinig goede letters beschikbaar dit jaar."


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 24-01-2013

pudpong3 Wrote:
Loov Wrote:
BigBird Wrote:Het forum is aan het verharden, net als de samenleving

Als je niveau niet goed kan spellen denk ik niet dat je iets inhoudelijks kan zeggen over niveau muziek.

Wat een flauwekul!

+1
En de eerste reactie is ook nog behoorlijk onbeschoft. Ik dacht we in deze tijd toch wel hadden geleerd een beetje genuanceerder kunnen reageren


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 24-01-2013

Loov Wrote:Als je niveau niet goed kan spellen denk ik dat je sowieso je bek moet houden.
Ik bedoel dus deze eerste reactie


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 24-01-2013

Goh. Zou je denken?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Ron - 24-01-2013

Karel Wrote:
Fitz Wrote:Alsof Jan Smeets niveau kan spellen.
"Er waren dan ook maar erg weinig goede letters beschikbaar dit jaar."

Hulde


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Snackbarharses - 24-01-2013

Karel Wrote:
Fitz Wrote:Alsof Jan Smeets niveau kan spellen.
"Er waren dan ook maar erg weinig goede letters beschikbaar dit jaar."
+1


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 24-01-2013

Loov Wrote:Goh. Zou je denken?

ja, goed gedacht


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 24-01-2013

Ik heb The Suburbs van Arcade Fire nog eens opstaan... dat zou nou een mooie toevoeging zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 25-01-2013

Loov Wrote:Als je niveau niet goed kan spellen denk ik dat je sowieso je bek moet houden.

Ik denk dat jij eens wat fatsoensnormen moet leren!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Edski - 25-01-2013

kesselman Wrote:
Loov Wrote:Als je niveau niet goed kan spellen denk ik dat je sowieso je bek moet houden.

Ik denk dat jij eens wat fatsoensnormen moet leren!!

Ach, het zal misschien zijn manier zijn van humor bedrijven...
Toch zou zo'n opmerking sterker overkomen als hij zelf geen spel- en taalfouten zou maken in zijn eigen berichtjes.