Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 18-01-2013

Wat was Foo Fighters geweldig zeg. Voor mij persoonlijk de beste headliner in jaren. Jaaaaren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 18-01-2013

WeckoJ Wrote:Oh... dus Bruce Springsteen, Coldplay, Foo Fighters zijn allemaal geen grote namen?

Ik heb het over de komende editie, chef.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 18-01-2013

F-JЩ Wrote:
WeckoJ Wrote:Oh... dus Bruce Springsteen, Coldplay, Foo Fighters zijn allemaal geen grote namen?

Ik heb het over de komende editie, chef.

Waarvan nog lang niet alle namen (en zeker niet alle headliners) bekend zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 18-01-2013

Green Day is ook niet de misnte. Of je het nou leuk vind of niet!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 18-01-2013

F-JЩ Wrote:
WeckoJ Wrote:Oh... dus Bruce Springsteen, Coldplay, Foo Fighters zijn allemaal geen grote namen?

Ik heb het over de komende editie, chef.

Daar kan je inderdaad ook al lekker over oordelen na 6 namen oid, goser!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 18-01-2013

Ik vind het schattig dat jullie nog verwachtingen hebben wat grote namen betreft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 18-01-2013

F-JЩ Wrote:Ik vind het schattig dat jullie nog verwachtingen hebben wat grote namen betreft.
Schattig ligt meestal inderdaad héél dicht bij naïef.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - dorus - 18-01-2013

pudpong3 Wrote:
matthijs603 Wrote:
pudpong3 Wrote:Alsof MOJO/Smeets Rihanna op PP zet?? Wat is dat nu weer voor onnozel gelul.

Pink en de Sugababes hebben er toch ook gestaan?

Ben overigens wel met je eens dat Limp Bizkit op Noord niet zou misstaan.

Ik bedoelde als headliner waar de discussie over ging. Sugababes stonden er als 2e band en Pink stond op tweede podium, dus geen headliners. In het verleden heeft Smeets wel meer van dit soort populaire bands geboekt, Wang Chung (je weet wel van Dance all days), Cock Robin (Promised you make), Commmunards (don't leave me this way) daarom vind ik die discussies altijd een beetje vreemd van vroeger was het beter.


+1!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - dorus - 18-01-2013

Cheer up guys!

Misschien moeten we hier het grote PINKPOP = KUT-forum van maken want volgens mij gaan meeste forumbezoekers hier nog liever
"met de trein naar Polen" dan naar een popfestival! De echte zwarte crossers vonden het festival vroeger ook beter, maar met de opzet van toen zouden ze nu ook niet die 100.000 man halen -en t wordt ook dit jaar gewoon weer beregezellig op ZC en PP.

Losgaan doet het bijna elk jaar wel bij een PP-optreden, Bruce had ook het veld goed aan de gang EN aan t genieten, t is alleen geen muziek voor een circle-pit, tsja dat kan ook he!
En wat de smashing pumpkins betreft: goede band, maar zet ze nu maar gewoon in de tent!

Anyway waarom ik hier kom, eens rondkijken welke namen er rondzingen, en er graag gezien zouden worden (en of course hoort daar een kritische noot bij)...

Vrees inderdaad voor Killers als afsluiter (momenteel niet lekker bezig met nieuwe plaat), maargoed misschien komt er nog iets vets.

Ik zou Rihanna wel heel gaaf vinden op de eerste avond ofzo (gaat niet gebeuren maar toch), en ik ben trouwens een quotsa fan.

p.s. ben benieuwd naar t festival Best Kept Secret (en ja daar hadden een paar bands van nr PP gemogen...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 18-01-2013

Net of dat the Smashing Pumpkins voor een spot als afsluiter in de tent naar Landgraaf zullen komen, zeker als ze zullen zien dat zo'n prutser als Ben Howard een ontzettend hoge spot zal gaat krijgen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - dorus - 18-01-2013

Martijn Wrote:Net of dat the Smashing Pumpkins voor een spot als afsluiter in de tent naar Landgraaf zullen komen, zeker als ze zullen zien dat zo'n prutser als Ben Howard een ontzettend hoge spot zal gaat krijgen.


weet ik ook wel, maar ondanks steen goede nrs vind ik ze toch niet echt meer relevant. Bovendien denk ik dat zo'n band de tent stiekem gewoon zou afbreken EN sfeer zou creeren... vond ze als afsluiter 2007 een gevalletje "n**ken zonder klaarkomen" (was bij muse al gekomen een avond eerder denk ik)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rockbeer - 18-01-2013

Billy Talent zou een kanshebber kunnen zijn. In verband met een sterfgeval in de familie van iemand uit Billy Talent is het vervolg van de Europese Tour gecanceld. Zo ook Brussel, Utrecht en Eindhoven. Aangezien de Dead Silence Tour medio april eindigt is de kans best groot dat de Europese Tour wordt ingehaald rondom mei-juni. Wellicht dat Pinkpop dan weer een keertje echt losgaat.

EDIT: ik zie dat de band tussen 21 en 23 juni ook op twee festivals in Duitsland speelt. Billy Talent lijkt me in dit geval zelfs een zekerheidje!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 18-01-2013

Ja want iedereen die 21-23 juni in Duitsland speelt staat op Pinkpop!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 18-01-2013

Dan zouden ze ook nog eens drie dagen achter elkaar moeten spelen, dus ik zou je er eerlijk gezegd niet al teveel op verheugen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 18-01-2013

Maetrik Wrote:Voor muziekliefhebbers is het in ieder geval geen goede ontwikkeling.
volledig belachelijke opmerking natuurlijk/
Alsof mensen die pink,nick en simon,jan smit,kane en will and the people leuk vinden geen muziekliefhebbers kunnen zijn.
Niet iedereen houdt nou eenmaal van de zelfde muziek.
En of je t nou leuk vind of niet. alle bovengenoemde artiesten maken goede muziek(geen mening,maar een feit)
Het is weliswaar geen muziek van een hoog nivo,maar niet iedereen luisterd naar radiohead,tool of att the drive in!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 18-01-2013

Voor mij gaat de term muziekliefhebber niet op voor iemand die puur iets leuk vindt, want dan kan je daar praktisch de gehele wereldbevolking onder scharen. Het moet verder gaan dan dat, actief op zoek zijn naar andere dingen die je eventueel leuk vindt, op de hoogte zijn van wanneer een nieuw album uitkomt van een artiest die jij tof vindt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 18-01-2013

Hey, kijken of men Martijn wel serieus neemt, want dat verkondig ik ook altijd.

Je bent toch ook geen sportliefhebber als je 1 keer in de week studio sport aanzet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 18-01-2013

WeckoJ Wrote:
BigBird Wrote:
BigBird Wrote:Ik verwacht volgende week namen. Dan komen veel festivals met nieuws.

Nee, Jan Smeets heeft het Limburgs Dagblad laten weten GEEN namen meer bekend te maken tot aan de persconferentie.

De conclusie die ik dan trek is dat we dan geen spectaculaire dingen meer hoeven te verwachten.

Ik denk dan juist dat het kennelijk de moeite waard moet zijn van het wachten en dus wel spectaculaire dingen zijn te verwachten. Ach we zullen het zien.

Ik weet het nog niet zo. Andere festivals hebben al meerdere, zoniet alle headliners bekend gemaakt. Ik denk dat PP zich moet realiseren dat ze best wel veel trouwe bezoekers hebben maar dat ze ook afhankelijk zijn van de mensen ( en dat zullen toch ook wel een 20 à 30 duizend zijn) die je lokt met goede namen. Aangezien ook bij de festivals de recessie zal doorklinken zullen mensen selectiever zijn in het kiezen van festivals en niet zonder meer naar meerdere festivals gaan. Dus zullen ze festivals kiezen waarvan de meeste headliners al bekend zijn en als dan PP "eindelijk met zijn lang verwachte persconferentie" komt, hebben de meeste mensen al hun keuze hebben gemaakt. Dus ik denk dat als PP namen heeft die de moeite waard zijn deze allang bekend had moeten/kunnen maken. Ik hoop dat ik ernaast zit en dat ze idd met een paar hele mooie namen op de persconferentie komen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 18-01-2013

Prachtig als mensen zeggen dat popmuziek van een hoog niveau kan zijn. Popmuziek is de afvoerput van de muziek. Hoog niveau muziek is klassiek of jazz of operette of opera, maar popmuziek hoog niveau?
Ben zelf liefhebber van popmuziek overigens.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 18-01-2013

pudpong3 Wrote:Prachtig als mensen zeggen dat popmuziek van een hoog niveau kan zijn. Popmuziek is de afvoerput van de muziek. Hoog niveau muziek is klassiek of jazz of operette of opera, maar popmuziek hoog niveau?
Ben zelf liefhebber van popmuziek overigens.

wat een hoop onzin, maar dat terzijde


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 18-01-2013

Het wordt steeds leuker in het pinkpoptopic.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 18-01-2013

Ik ga er spontaan mijn avatar in Lana Del Rey van veranderen


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 18-01-2013

BigBird Wrote:Ik ga er spontaan mijn avatar in Lana Del Rey van veranderen

Met een bebloed lipje, dat dan weer wel


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 18-01-2013

dorus Wrote:weet ik ook wel, maar ondanks steen goede nrs vind ik ze toch niet echt meer relevant. Bovendien denk ik dat zo'n band de tent stiekem gewoon zou afbreken EN sfeer zou creeren... vond ze als afsluiter 2007 een gevalletje "n**ken zonder klaarkomen" (was bij muse al gekomen een avond eerder denk ik)
Als je een streep zet onder alle taalfouten die je maakt, moet je deze post nog eens doornemen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 19-01-2013

Wat een circus is het hier weer, zeg.