Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 18-01-2013

geluksknikker Wrote:Dan moet Willie toch nog helemaal vanuit Rotterdam naar Landgraaf gaan komen.

Moet u niet het internet afstruinen om te kijken of iemand toevallig wat minder positief over uw held heeft geschreven om zich vervolgens als obsessief fan helemaal leeg te laten lopen? U begint toch wel een treurig figuur te worden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 18-01-2013

Haha nu ook Will and the People erbij, het is nu echt wachten op de volgende aankondiging waar 30 Seconds to Mars, Ed Sheeran, Kodaline en een blik singer-songwriters worden bekend gemaakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 18-01-2013

Ik word er niet vrolijk van.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 18-01-2013

Willie Wrote:
geluksknikker Wrote:Dan moet Willie toch nog helemaal vanuit Rotterdam naar Landgraaf gaan komen.

Moet u niet het internet afstruinen om te kijken of iemand toevallig wat minder positief over uw held heeft geschreven om zich vervolgens als obsessief fan helemaal leeg te laten lopen? U begint toch wel een treurig figuur te worden.

Goh Willie, ik wist niet dat het zo diep zat. Ik maak een klein onschuldig grapje, maar dat is zelfs aan jou niet meer besteed. Ik zie de relatie tussen mijn opmerking en de jouwe dan ook helemaal niet. Prima, we opereren toch echt op andere golflengtes, houden zo.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 18-01-2013

Bij mij zit het niet diep, u komt enkel met totaal irrelevante zogenaamde grapjes en voor de derde keer ook dezelfde (bij wie zit het dan diep), prima, dan kaats ik wel terug.

En natuurlijk opereren we op andere golflengtes, hebben we altijd gedaan, gelukkig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 18-01-2013

Ik hoop dat the Smashing Pumpkins nog boeken en die op de zelfde dag als QOFSA zetten. Dan neem ik zeker wel een dagkaart. En als er dan een Ben Howard tussen staan zou ik dat ook nog niet verschrikkelijk vinden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 18-01-2013

Tour begint pas een weekend later zoals het er nu op lijkt, dus ik betwijfel het ten zeerste.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 18-01-2013

Martijn Wrote:Tour begint pas een weekend later zoals het er nu op lijkt, dus ik betwijfel het ten zeerste.
Hopen mag altijd!

Vraag me toch echt af wie die afsluiters zijn naast Green Day.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 18-01-2013

Dat van Will&The People is geen bevestiging hoor. Lijkt me ook sterk dat er 2 bands/act van vorig jaar nu weer komen. Er toert genoeg nieuws/leuks lijkt me om andere dingen te boeken.

Misschien is Sting wel headliner, of Smashing Pumpkins, of toch nog Snow Patrol of the Killers... het kan allemaal.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 18-01-2013

Lijkt mij niet dat dit de eerste keer zou zijn dat twee acts een jaar later terugkeren. Met het publiek dat ze kennelijk willen aanspreken is het niét meer dan logisch dat ze er opnieuw staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 18-01-2013

Hoe dan ook is het niet zeker. Giel heeft alleen op twitter gezet dat ze graag willen. Nu maar hopen dat het daar bij blijft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 18-01-2013

BigBird Wrote:Ik verwacht volgende week namen. Dan komen veel festivals met nieuws.

Nee, Jan Smeets heeft het Limburgs Dagblad laten weten GEEN namen meer bekend te maken tot aan de persconferentie.

De conclusie die ik dan trek is dat we dan geen spectaculaire dingen meer hoeven te verwachten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 18-01-2013

Twee namen die op herhaling komen is op zich wat veel van het goede op zo'n kleine line-up, maar Ben Howard en Will and the People zijn wel typische Pinkpop (anno 2013) namen die beide toch wel een (in populariteit gemeten) stap vooruit hebben gezet sinds Pinkpop 2012.

En het mag dan vloeken in de Graz-kerk zijn: ik vind het beide leuke namen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 18-01-2013

BigBird Wrote:
BigBird Wrote:Ik verwacht volgende week namen. Dan komen veel festivals met nieuws.

Nee, Jan Smeets heeft het Limburgs Dagblad laten weten GEEN namen meer bekend te maken tot aan de persconferentie.

De conclusie die ik dan trek is dat we dan geen spectaculaire dingen meer hoeven te verwachten.

Ik denk dan juist dat het kennelijk de moeite waard moet zijn van het wachten en dus wel spectaculaire dingen zijn te verwachten. Ach we zullen het zien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fresh77 - 18-01-2013

Ik vind Ben Howard ook leuk, maar kom op zeg: de goede man heeft de afgelopen twee jaar twintig (!) keer in Nederland gespeeld. Verzin eens wat nieuws. Hetzelfde gaat op voor Will and the People, behalve dan dat dat ook nog eens de allerkutste band aller tijden is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 18-01-2013

fresh77 Wrote:Ik vind Ben Howard ook leuk, maar kom op zeg: de goede man heeft de afgelopen twee jaar twintig (!) keer in Nederland gespeeld. Verzin eens wat nieuws. Hetzelfde gaat op voor Will and the People, behalve dan dat dat ook nog eens de allerkutste band aller tijden is.

Ze hebben idd al idioot vaak in NL gestaan en het is idd absoluut niet origineel.

Toch vind ik het logische namen voor Pinkpop 2013 (zelf ga ik er dan ook niet heen - net als het gros van Graz).

Ik heb wel sympathie met Will and the People. Hun 'wereldtour' is gewoon een backpacktrip langs de landen waar ze graag willen reizen, ze managen alles zelf en hebben volgens mij alleen in Nederland echt succes. Dan snap ik wel dat ze hier zo graag en veel spelen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 18-01-2013

Will and the People is inderdaad een kutband. Vond daar vorig jaar al niks aan dus graag niet nog een keer. Ben Howard is wel oke, maar had van mij ook niet nog een keer hoeven komen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 18-01-2013

Die 3FM bandjes invloed is gewoon slecht voor het festival.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 18-01-2013

Maetrik Wrote:Die 3FM bandjes invloed is gewoon slecht voor het festival.

Het festival anno 2013 leeft van een paar grote namen + '3FM bandjes'


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 18-01-2013

Voor muziekliefhebbers is het in ieder geval geen goede ontwikkeling.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 18-01-2013

Is Pinkpop nu al niet pakweg 10 jaar aan het degenereren?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 18-01-2013

Maetrik Wrote:Voor muziekliefhebbers is het in ieder geval geen goede ontwikkeling.

Voor liefhebbers van alternatievere muziek zijn er legio andere festivals, ook in NL.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Fitz - 18-01-2013

matthijs603 Wrote:
Maetrik Wrote:Voor muziekliefhebbers is het in ieder geval geen goede ontwikkeling.

Voor liefhebbers van alternatievere muziek zijn er legio andere festivals, ook in NL.

Dit


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 18-01-2013

matthijs603 Wrote:
Maetrik Wrote:Die 3FM bandjes invloed is gewoon slecht voor het festival.

Het festival anno 2013 leeft van een paar grote namen + '3FM bandjes'

Grote namen krijgen ze niet te pakken, dus maar een paar extra van deze.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 18-01-2013

Oh... dus Bruce Springsteen, Coldplay, Foo Fighters zijn allemaal geen grote namen?