Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Dielie - 12-01-2013

pudpong3 Wrote:wilt



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 12-01-2013

Dielie Wrote:
pudpong3 Wrote:wilt

Geen idee waar je dit op doelt, maar dit stond eergisteren in The Nation en de Bangkok Post. De band wilt heel graag weer op tour met David en zien die nieuwe plaat wellicht als aanleiding. Is het niet zo dan is dat jammer, zou hem nog weleens willen zien. Behoort toch tot een van de vernieuwers en vormers van de hedendaagse popmuziek.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 13-01-2013

Smashing Pumpkins op Europese festivals, kanshebber pinkpop?

http://festileaks.com/festival-geruchten-nieuws/the-smashing-pumpkins-op-europese-festivals/


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Melliw Naj - 13-01-2013

Nee, voor Lowlands gok ik. PP heeft zijn headliners al vast gok ik.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 13-01-2013

Opvallend een-tweetje van Pinkpop nu Kensington blijkbaar gelijk tot megahit uitgeroepen is. Vallen ze toch wel door de mand, de laatste keer dat het zo slecht obvious was, was de farce van Krezip voor DM.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 14-01-2013

Melliw Naj Wrote:Nee, voor Lowlands gok ik. PP heeft zijn headliners al vast gok ik.

Wie zegt dat Smashing Pumpkins niet al vast ligt? Kijk, dat wij er nu pas achter komen betekent niet dat het niet al lang bekend is bij festivalorganisatoren. Kortom onzinnige post. En de datums die bekend zijn gemaakt zijn begin juni en begin juli, dus dat is eerder tijdens pinkpop dan tijdens Lowlands.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 14-01-2013

Limp Bizkit op Facebook vandaag: We are really excited to play India February 16&17. Its been long enough! We've always wanted to visit there. Also- Plans for an exclusive USA run are underway for April/May. Did somebody say Sonisphere and Download after that?!! And the UK? And Europe? And Russia? And Australia? And Asia? It cannot be!! Let'z get your Bizkit on!!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 14-01-2013

Limp Bizkit is een beetje zoals Mickey Doyle uit Boardwark Empire.

Waartegen Eli zei: "How the fuck are you still alive?"


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 14-01-2013

Ook al zo'n band waarvan het lijkt dat ze de afgelopen jaren non-stop aan het touren zijn geweest, gelukkig ook in steeds kleinere zalen. Zie de Pumpkins niet zo snel meer komen naar Pinkpop, dat zou echt een last resort voor Smeets en de zijnen moeten zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 14-01-2013

Limp Bizkit vorig jaar op Graspop (als headliner) gezien. Ik vond het best vermakelijk (uiteindelijk hebben ze best wat hits/gave nummers) maar headline spot is veel te hoog gegrepen. Als ze een uur mogen vullen (als bijv. sub-headliner) dan zou ik het voor PP geen verkeerde naam vinden (even van uitgaande dat ze niet achterlijk duur zijn).


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 14-01-2013

LB in 2011 op LA gezien. Leuk, maar niet meer voor grote headlinespots. Afsluiter op kleine podium ofzo. Maar denk niet dat Smeets die haalt. Had ie jaren geleden moeten doen, nu al helemaal niet meer.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 14-01-2013

Limp Bizkit en Smashing Pumpkins zijn absoluut welkom om het tweede podium af te sluiten. Ik weet nooit of dat noord of zuid is, boeit me niet zo al die podium namen op de diverse festivals. Ondanks dat het herhaling op herhaling bands zijn, staan ze wel bijna altijd garant vooor goede optredens.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 14-01-2013

Ben het wel met pudpong eens, ze mogen wat mij betreft allebei komen maar niet als headliner nee.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 14-01-2013

Uiteindelijk is er weer een line up waar veel mensen niet vrolijk van worden. En zegt Jan weer: 'het was dit jaar zo moeilijk om goede acts te vinden', net als in de voorgaande edities.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 14-01-2013

Uplift Wrote:Limp Bizkit is een beetje zoals Mickey Doyle uit Boardwark Empire.

Waartegen Eli zei: "How the fuck are you still alive?"

Smile


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 14-01-2013

er is alvast 1 zekerheid: het wordt hard lachen als de line up volledig is


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 14-01-2013

Hopelijk worden enkele quotes vanop het forum ook gebruikt in de Metro krant, zoals in 2005.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - atthedrive-in - 14-01-2013

Onze grote vriend werkt niet meer bij de Metro toch?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 14-01-2013

Oh, ik dacht dat Graz 1.0 belangrijk genoeg was om gequote te worden in de Metro. Zeker in die periode, toch.

Nu ben ik dus even niet mee.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 14-01-2013

quotes zoals?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 14-01-2013

"moeten ze nu echt mensen gaan betalen om naar Pinkpop te gaan?"

De enige die ik me kan herinneren, want die kwam van mijzelf. Alleen is het een nogal weinig originele uitspraak.

Er zaten dus zeker betere quotes tussen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 14-01-2013

BigBird Wrote:LB in 2011 op LA gezien. Leuk, maar niet meer voor grote headlinespots. Afsluiter op kleine podium ofzo. Maar denk niet dat Smeets die haalt. Had ie jaren geleden moeten doen, nu al helemaal niet meer.

Limp Bizkit in 1997 en 2001 op Pinkpop! Waren beide goede optredens!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 14-01-2013

pudpong3 Wrote:
BigBird Wrote:LB in 2011 op LA gezien. Leuk, maar niet meer voor grote headlinespots. Afsluiter op kleine podium ofzo. Maar denk niet dat Smeets die haalt. Had ie jaren geleden moeten doen, nu al helemaal niet meer.

Limp Bizkit in 1997 en 2001 op Pinkpop! Waren beide goede optredens!

Met name 2001. Nu zijn die tijden voorbij.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 14-01-2013

BigBird Wrote:
pudpong3 Wrote:
BigBird Wrote:LB in 2011 op LA gezien. Leuk, maar niet meer voor grote headlinespots. Afsluiter op kleine podium ofzo. Maar denk niet dat Smeets die haalt. Had ie jaren geleden moeten doen, nu al helemaal niet meer.

Limp Bizkit in 1997 en 2001 op Pinkpop! Waren beide goede optredens!

Met name 2001. Nu zijn die tijden voorbij.

Welke tijden zijn voorbij?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 15-01-2013

Limp Bizkit stond vorig jaar nog in de Rodahal, of all places. Als je daar hebt gestaan hoor je niet meer thuis op Pinkpop. Hoogstens Pinkpop Classic.