Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 10-01-2013

Willie Wrote:Zoervleis!

Dat is de oude act!

Het vlees van vorig jaar.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 11-01-2013

Uplift Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik sluit me bij Kesselman aan de stand is 3-3 en ik ben nog nooit naar een festival geweest waar ik iedere band wel op de een of andere manier wel goed vond.

Ik heb er meer dan één meegemaakt.

welk?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 11-01-2013

Bongo Fury Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik sluit me bij Kesselman aan de stand is 3-3 en ik ben nog nooit naar een festival geweest waar ik iedere band wel op de een of andere manier wel goed vond.

is mij nog maar één keer overkomen: Werchter 1993, maar dat was (in elk geval voor die tijd) een super line-up!

Levellers, Sugar, The Tragically Hip, Sonic Youth, The Black Crowes, Faith No More, Neil Young with Booker T & the MG’s, Lenny Kravitz, Metallica

maar dat zijn dan wel maar 9 bands in totaal. maar idd een prima line up.(sugars en tragically hip ken ik persoonlijk niet)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 11-01-2013

kesselman Wrote:
Uplift Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik sluit me bij Kesselman aan de stand is 3-3 en ik ben nog nooit naar een festival geweest waar ik iedere band wel op de een of andere manier wel goed vond.

Ik heb er meer dan één meegemaakt.

welk?

Coachella 2007, Roskilde 2004, Roskilde 2011, Primavera 2011 en ATP 2011.

*edit* en Werchter 2002


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 11-01-2013

Sigur Ros en Alt-J voor Werchter. Kansje voor Pinkpop??


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 11-01-2013

fugazi Wrote:Sigur Ros en Alt-J voor Werchter. Kansje voor Pinkpop??
Alt-J misschien, Sígur Rós niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 11-01-2013

fugazi Wrote:Sigur Ros en Alt-J voor Werchter. Kansje voor Pinkpop??

nee, want: http://www.wattes.nl/forum/viewtopic.php?id=121


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 11-01-2013

The Killers toegevoegd als headliner voor RAR/RIP. Pinkpop lijkt dan ook in kannen en kruiken muhahahaha.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - rv88 - 11-01-2013

En ik verwacht Bloody Beetroots en Hurts ook wel dan. Phoenix lijkt me meer iets voor BKS.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Melliw Naj - 11-01-2013

All Time Low denk ik ook wel verwachten en misschien Jake Bugg ook. Hoop Phoenix naar BKS gaat samen met Arctic Monkeys op de vrijdag.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 11-01-2013

BigBird Wrote:The Killers toegevoegd als headliner voor RAR/RIP. Pinkpop lijkt dan ook in kannen en kruiken muhahahaha.

Waar staat dat ze headliner zijn? Daarnaast was al lang bekend dat Jan Smeets er mee bezig was, maar laatste keer zei die van niks te weten, dus ik blijf hopen dat het mislukt is!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - DennisvB - 11-01-2013

voor mij mag RaR de volgende bands wel doorsluizen naar PP:

-Boys Noize
-Korn
-Prodigy


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 11-01-2013

Dan zijn The Killers wel zo goed als binnen, denk ik. Nog een headlinerplaatsje over, en ik zet m'n geld nog steeds op Snow Patrol.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 11-01-2013

JohnDoe Wrote:Dan zijn The Killers wel zo goed als binnen, denk ik. Nog een headlinerplaatsje over, en ik zet m'n geld nog steeds op Snow Patrol.
Volgens mij gaat het daar ook op uitdraaien ja en dan nog op een van de dagen Editors daar net voor op de main stage. Denk dat ze in Nederland nog niet populair genoeg zijn om dezelfde headline-plek als die ze op Werchter krijgen te rechtvaardigen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 11-01-2013

Niks mis met Snow Patrol, maar dat blijft een band die ik gewoon ergens op de middag wil zien, voor een uurtje, zoals op PP 2007


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 11-01-2013

JohnDoe Wrote:Dan zijn The Killers wel zo goed als binnen, denk ik. Nog een headlinerplaatsje over, en ik zet m'n geld nog steeds op Snow Patrol.
Snow Patrol speelt niet op festivals dit jaar naar mijn weten. Dus waarom zouden ze op Pinkpop staan?

Ik gok dat The Killers ook gaan headlinen inderdaad. De 3e headliner zal dan David Bowie zijn vermoed ik. Rolling Stones staan denk ik alleen op Glastonbury....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 11-01-2013

Indiaantje89 Wrote:
JohnDoe Wrote:Dan zijn The Killers wel zo goed als binnen, denk ik. Nog een headlinerplaatsje over, en ik zet m'n geld nog steeds op Snow Patrol.
Snow Patrol speelt niet op festivals dit jaar naar mijn weten. Dus waarom zouden ze op Pinkpop staan?

Ik gok dat The Killers ook gaan headlinen inderdaad. De 3e headliner zal dan David Bowie zijn vermoed ik. Rolling Stones staan denk ik alleen op Glastonbury....

Omdat er geen headliners meer over zijn. Tenzij Smeets alsnog Kings of Leon heeft weten binnen te halen. Of belachelijk veel geld heeft neergelegd voor System of a Down.

Snow Patrol is atlijd welkom en doen zonder probleem een festival zonder er een hele tour om heen te bouwen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 11-01-2013

System of a down zou prima zijn, maar touren volgens mij pas in Augustus...Kings Of Leon zou jammer zijn om ze zo snel weer terug te halen...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 11-01-2013

Indiaantje89 Wrote:
JohnDoe Wrote:Dan zijn The Killers wel zo goed als binnen, denk ik. Nog een headlinerplaatsje over, en ik zet m'n geld nog steeds op Snow Patrol.
Snow Patrol speelt niet op festivals dit jaar naar mijn weten. Dus waarom zouden ze op Pinkpop staan?

Ik gok dat The Killers ook gaan headlinen inderdaad. De 3e headliner zal dan David Bowie zijn vermoed ik. Rolling Stones staan denk ik alleen op Glastonbury....

Bowie als headliner zou ik geniaal vinden! Maar ja wie ben ik...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 11-01-2013

Wailer Wrote:
Indiaantje89 Wrote:
JohnDoe Wrote:Dan zijn The Killers wel zo goed als binnen, denk ik. Nog een headlinerplaatsje over, en ik zet m'n geld nog steeds op Snow Patrol.
Snow Patrol speelt niet op festivals dit jaar naar mijn weten. Dus waarom zouden ze op Pinkpop staan?

Ik gok dat The Killers ook gaan headlinen inderdaad. De 3e headliner zal dan David Bowie zijn vermoed ik. Rolling Stones staan denk ik alleen op Glastonbury....

Bowie als headliner zou ik geniaal vinden! Maar ja wie ben ik...
Laten we dat inderdaad hopen want van headliners Snow Patrol - The Killers - Green Day word ik niet echt vrolijk. Dan zie ik niet in waarom ik niet een jaartje Best Kept Secret zou bezoeken ipv. Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 11-01-2013

De band rondom Bowie wilt wel, dus laten we hopen dat Mojo de headline posities nogniet heeft opgevuld.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 11-01-2013

Sow zeg, David Bowie, dat zou echt geweldig zijn. Net zoals Rolling Stones overigens.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Jorrit - 11-01-2013

Stop maar hoor hoor jongens. "Bowie will by no means tour or perform live in support of this record, or perhaps ever again." volgens producert Tony Visconti tegen NME.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 12-01-2013

Het blijft bij dromen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 12-01-2013

Sowieso in dit topic